Ga naar inhoud


[DM8000]wanneer en waar te koop


alie kebab

Aanbevolen berichten

Vol verwachting klopt mijn hart. Hij komt, hij komt, die goede DM8000. Maar waar kan sint het beste hem kopen ?

Geen reclame plaatsen!!!! , daar is hij nog steeds erg verdrietig van.

En die gasten meenemen naar Spanje had hij geen trek in.

 

Weet iemand waar een goede dealer zit in zuid-holland, pm me dan.

En goede dealer weet ook in mijn ogen een mooie total prijs van meerdere dingen te maken.

 

Of zijn er mensen die ervaring hebben met aanschaf vanuit andere landen? Tijdje terug zag ik extreem lagere prijzen bij een internetshop uit Dubai.

 

En zijn er al officielle berichten beschikbaar wanneer de DM8000 echt in de winkel is te vinden ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


[quote=alie

Of zijn er mensen die ervaring hebben met aanschaf vanuit andere landen? Tijdje terug zag ik extreem lagere prijzen bij een internetshop uit Dubai.

 

En zijn er al officielle berichten beschikbaar wanneer de DM8000 echt in de winkel is te vinden ?

 

Extreem lage prijzen is geen goede aanleiding om daar te gaan kopen. Afrader dus.

 

Over de verkrijgbaarheid van de DM8000 kun je alleen maar speculeren. Blijft over, geduld.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat de Sint hem optijd kan krijgen.

 

Hij is namelijk nog niet uit, en mocht hij nog voor Sinterklaas uitkomen geef ik hem weinig kans om er 1 te bemachtigen.

 

Er zijn namelijk al een hoop preorders gedaan en ik denk dat de eerste leveringen erg beperkt zullen zijn ( beetje het 800 verhaal )

 

Maar kun je jouw sint hier ook niet heen sturen, mijn Sint geeft niet van die dure kado's shocked

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de email die ik van Dream Multimedia heb gehad met dezelfde vraag, gaf men aan dat de 8000 voor eind november 2008 in de winkel te koop is.

Wel vreemd dat er op hun site nog niets over te lezen valt.

Waarschijnlijk weten ze het zelf ook niet.

 

Ik wil er ook wel eentje kopen, al zie je de prijzen al steigen. Eerst was het 899, nu vraagt met bij een pre-order al rond 950 euro. Zullen wel handige handelaartjes zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het eigenlijk met de technische specificaties van de 8000, aangezien hij al in het derde kwartaal van 2006 aangekondigd is? Als ik kijk naar een computer van 2006 en de huidige stand van techniek dan is dat een wereld van verschil. Ik neem aan dat de chips en zo van het ontwerp in 2006 er niet meer inkomen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

DMM heeft de prijzen moeten verhogen. ik denk niet dat dit aan handige handelaartjes ligt.

 

Het is duidelijk dat ze nog niet klaar zijn voor uitleveren. Of dit nu aan hardware of aan software ligt weten slechts enkelen.

 

Zolang ze maar oppassen dat ze, onder de druk van concurrentie, geen halve gare doos op de markt brengen. Zeker voor de prijs die er voor gevraagd gaat worden zal er veel discussie ontstaan als er aanloop probleempjes zijn (en die zijn er altijd. Anders was hij er al wel geweest toch?!)

 

Eind november vraag ik mij af.. is dit haalbaar? ze zullen er alles aan doen om voor de feestdagen de ontvanger op de markt te hebben. Doen ze dit niet, dan verliezen ze een zeer serieus aandeel in de markt.

 

Ik weet in ieder geval (na op de DM600 na alle DM's bij uitkomen meteen te kopen) dat ik iemand anders de ontvanger laat beta testen. Er is veel te veel gedonder geweest en dat ben ik nu wel aardig beu. Zeker als hij bijna 1000 euro moet gaan kosten.

 

Gr,

 

baZ

 

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
Graag on-topic blijven.



Dit is toch on-topic , als iemand vraagt wanneer en waar iets is
te koop, dan is het normaal als je dan ook over de prijs hebt
dus er is niets off-topic aan.

Als je naar een verjaardag gaat praat je toch niet de hele avond
over paarden, als als dan iemand het over de wonder mooie goal
van ari heeft tegen ajax.
ze je dan: graag even bij de les blijven ik wil het over paarden
hebben.

Ik zou graag willen zien dat de topic zijn zij wegen mee neemt.
en als het echt ontspoord kun je als nog ingrijpen

Groetjes johnwilem

Dreambox 500s jade3 voor op de camping

Dreambox 8000 open PLI

VU+ DUO open PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is inderdaad een goed punt, en hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. De box is al een aantal jaren aangekondigd, maar is de hardware nu nog hetzelfde als van toen ? Dan koop je in principe een ontvanger met oude hardware. Of is het toch zo dat er inmiddels nieuwere hardware geplaatst is ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind inmiddels de naam dream 8000 al zo besmet dat als ik de fabrikant was direct in maart met de 8020 zou uitkomen en in de media een verhaal dat het 8000 model nooit door zijn testfase is gekomen.

 

Dream heeft het ook niet gemakkelijk. Volgens mij is geen enkele provider blij met die boxen van hun en wenden ze al hun politieke invloed aan om ze de poot dwars te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de berichten zit er een Broadcom BCM7400 in, deze is volgens mij pas in 2007 op de markt gekomen.

 

Verder heb ik eveneens het bericht van eind November gelezen (zoals ook al op meerdere sites / internet shops staat).

 

Dream Multimedia heeft de gewoonte de box op de site pas aan te kondigen, als ie inderdaad beschikbaar is.

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream-on
Van een duitser via de MSN, die beweert indirect bij DM te werken, heb ik begrepen dat de dm8000 pas in Maart gaat komen.
Hij heeft er nu 2 thuis staan, heb ik zelf gezien, en zegt dat het zowel software als hardware matig nog "schrott" is.........:(


En waar heeft hij z'n mening op gebaseerd ? Hoor namelijk totaal andere berichten.

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...