Ga naar inhoud


Wat is er met de Hopperguide, bestaan ze nog?


Funfreak

Aanbevolen berichten


  • Reacties 257
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zal aan de distributie gaan liggen. Als Betapress het gaat doen dan zeker wel. Zie hun site welke winkelketens ze bevoorraden.

 

Met één druk op de knop heeft Betapress inzage op de verkopen per blad in welke winkel. Aan de hand van die informatie zal ook de verspreiding lopen.

Verwacht echter wel dat de afname groter is dan het aanbod. Dit zal dan uiteindelijk leiden als een extra steun in de rug voor Hopperguide en volgen er hopelijk meer uitgave's.

 

Hoe de afspraken zijn met de sathandel weet ik niet, maar er zijn er helaas best veel ter ziele gegaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
maar er zijn er helaas best veel ter ziele gegaan


Hoe lullig dat ook klinkt, is dat juist goed. Er waren ook veel rommelaars die alleen spullen verkochten op basis van illegaliteit cardsharing, clones) en die zijn nu grotendeels weg.
Dit is net als in de natuur een natuurlijk proces. Alleen de sterken blijven staan.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk waren die er. Ben wel van mening dat die nu nog steeds volop actief zijn. Als ik alleen al de krant pak uit de regio, dan staan er genoeg "handelaren" voor satequip en aanverwanten in die alleen bereikbaar zijn via een gsm-nummer.

 

Die kofferbakverkopers smeren je een installatie aan met cardsharing.

 

Hier rechtsreeks in de regio waren 2 winkels die sat-speciaalzaken waren met een fysieke winkel. Eén heeft de handdoek in de ring gegooid en de ander heeft zijn assortiment uitgebreid met PC's.

 

Back on Topic. De intentie van Technomedia is in ieder geval goed, wachten is alleen op de uitvoering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb het nummer van Rob vandaag gebeld, en Dhr. Nijhoff aan de telefoon gekregen.
Door persoonlijke omstandigheden is nummer 68 van de Hopper een jaar vertraagd, met excuses van de heer Nijhoff voor het niet reageren e.d.
Dhr. Nijhoff is op dit moment druk bezig met de Hopper 68, en verwacht dat deze binnen 1 maand zal verschijnen.
Abonnees kunnen dit afwachten, en diegenen die daar problemen mee hebben, kunnen een regeling verwachten om abonnementsgeld terug verkrijgen.
Ik wacht dus nog even af, want ik heb de Hopper altijd een goed, en onderscheidend, blad gevonden.



@m.boretti,
Bedankt voor het bellen,
en alle anderen die zich uitgesloofd hebben om een reactie te krijgen.

Ik ben blij dat 68 (en hoop nog veel meer nr's) nog gaat verschijnen.
Eeen goed blad vind ik persoonlijk.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me helemaal bij de posting van Satlook aan. wink

Prima!! dat M@Boretti doorgezet heeft en nu dus een antwoord heeft gekregen smile

We wachten af.

groeten

Rini

 

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me niet heugen het blad ooit gelezen te hebben, maar als (als) het blad in de winkel komt dan zal ik 'm zeker kopen

Al was het alleen maar om alle ophef die ik hier op de voet gevolgd heb laugh

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@-Kimble,

 

Dat is niet helemaal juist.

Citaat:
Uitgave van nummer 68 hoopt natuurlijk iedereen, ook hijzelf. Schulden weg........

Op 14-01-2008 heb ik mijn abonnementsgeld voldaan en volgens de factuur wat daar letterlijk op vermeld stond "Deze factuur betreft: Abonnement nr 66 t/m 69 (4 nummers) "

"Factuurbedrag € 22.25 (inclusief 6% BTW, 1,26 )

Twee editie's hebben alle abonnee's pas gekregen.

Dus niet alleen editie 68 maar OOK editie 69 hebben alle abonnee's nog tegoed. DAN pas schulden weg.....

 

Van mij mogen de bladen natuurlijk ook verschijnen, maar wel op die voorwaarden, dat ze inhoudelijk van de zelfde waarde zijn als al de vorige editie's en niet een blad met oude nonsens.

 

Maar........ ik moet het nog steeds zien DAT het gaat gebeuren.

Vertrouwen heb ik in de verste verte nog steeds niet !

 

Met vriendelijke groeten,

SatBaron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti

Dhr. Nijhoff is op dit moment druk bezig met de Hopper 68, en verwacht dat deze binnen 1 maand zal verschijnen.


Dat is nou eindelijk is een leuk nieuwtje in deze lange draad.

Het binnen 1 maand verschijnen neem ik even met een korreltje zout, maar ik heb er nu alle vertrouwen in dat nummer 68 dus toch "medio 2010" gaat uitkomen.



Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SatBaron. Klopt helemaal dat het om 2 nummers gaat. Ik reageerde op de posting van m.boretti die nr 68 aanhaalde.

 

Over de inhoud is het moeilijk een oordeel vellen als is het actueel. Ben jarenlang abo geweest van Radio Bulletin en Electuur en soms had ik persoonlijk iets van "Leuk, maar voor mij geen (toegevoegde) waarde.

 

Even een andere vraag aan jullie; Die Clarckbelt poster, kwam die ook van Hopperguide vandaan ?. Heb wel eens die poster zien hangen bij een medesatter die niet meer actief is, maar geen idee waar die vandaan kwam. Inmiddels zo oud dat ie of vergeeld en er ontbreken wat gegevens nu.

 

Heb hier zeker oren naar.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hecht persoonlijk erg weinig waarde aan de inhoud van de hopperguide.

Het ligt niet in mijn aard overal negatief over te zijn, maar over de hopperguide kan ik nu eenmaal weinig tot niets positiefs zeggen.

In vrijwel iedere uitgave merk je heel duidelijk dat de eigenaar van het blad een schurfthekel heeft aan CanalDigitaal. Dat is op zich niet zo erg, maar als je als journalist je persoonlijke afkeer steeds zo duidelijk laat merken ben je niet geloofwaardig meer.

Zeker niet als die "schurfthekel" pas is ontstaan na een zakelijk conflict met CanalDigitaal.

Dan die testen. Ik heb het blad al diverse keren aantoonbaar op grove fouten in de testberichten betrapt. Eigenlijk zou je zelfs mogen stellen dat die testberichten niet meer dan een mooi verhaaltje en gebaar jegens de full color adverteerder zijn.

Op de linker pagina de "objectieve" test, rechts de full color advertentie van het bedrijf dat het geteste exemplaar ter beschikking heeft gesteld. Vreemd dat er geen slechte producten meer worden gemaakt toch?

Dan de andere inhoud. Ik vind er eigenlijk maar bitter weinig interessants in staan.

Wat moeten we in vredesnaam met XX pagina's frequentie bijlage?

Daar hebben we veel actuelere websites voor en iedereen heeft internet toch?

Ik zou werkelijk geen twee goede redenen kunnen verzinnen dit zwaar verouderde blad nog te kopen.

 

Ron

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble

Even een andere vraag aan jullie; Die Clarckbelt poster, kwam die ook van Hopperguide vandaan ?. Heb wel eens die poster zien hangen bij een medesatter die niet meer actief is, maar geen idee waar die vandaan kwam. Inmiddels zo oud dat ie of vergeeld en er ontbreken wat gegevens nu.

Heb hier zeker oren naar.





Klopt, Er zijn er diversen verschenen.
Ik heb de poster hier ook hangen.

Er is aan ons (abonnee's) overigens nog een nieuwe poster beloofd.
Eigenlijk al bij nummer 66 of 67, maar de sponsor had zich terug getrokken kan ik me herinneren.


Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dan die testen. Ik heb het blad al diverse keren aantoonbaar op grove fouten in de testberichten betrapt. Eigenlijk zou je zelfs mogen stellen dat die testberichten niet meer dan een mooi verhaaltje en gebaar jegens de full color adverteerder zijn.
Op de linker pagina de "objectieve" test, rechts de full color advertentie van het bedrijf dat het geteste exemplaar ter beschikking heeft gesteld. Vreemd dat er geen slechte producten meer worden gemaakt toch?


Is dat in al die vakbladen niet zo dan?
Als in de laatst verschenen " Satelliet gids " een test staat van de rebox 9000 , staat daarnaast ook een advertentie van de de zaak die hem beschikbaar stelt.
En ook in de laatste " Tele-satellite international "worden testen van ontvangers ook omringt door mega grote advertenties.
Daarmee vallen de advertenties van de " Hopperguide " zeker nog mee.
Verder vind ik de tests in de Hopperguide zeer uitgebreid en met uitgebreide illustraties van b.v diseq sckakelingen ook zeer leerzaam voor satelliet beginners.

Maar over de inhoud van het blad kunnen we hier nog wel 20 pagina's vullen en daar komen we toch niet uit.

@Satbaron, ik ban zeker niet bang dat het blad opeens gevuld gaat worden met onzin.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...