Littlesat Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Eigenlijk zou je een plugin/methode moeten hebben waarmee je de EPG data alleen als je het opvraagd, dus ondemant (in het geval van niet aanwezig via een andere weg), van het WWW grabbt. Dan hief je ook niet meer elke dag of zo alles te downloaden... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
arnoldl Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Geplaatst: 15 januari 2009 Origineel bericht van: Littlesat Eigenlijk zou je een plugin/methode moeten hebben waarmee je de EPG data alleen als je het opvraagd, dus ondemant (in het geval van niet aanwezig via een andere weg), van het WWW grabbt. Dan hief je ook niet meer elke dag of zo alles te downloaden... nou de download methode zoals die nu is duurt ca 5 uur.. dus daar wil je niet op wachten als je even wil kijken wat er vanavond komt. ik ben momenteel bezig met een versie die al reeds gegrabte bestanden download van xmltv.assies.info. deze download is slechts ca30kb groot. Ik zelf heb hem het liefst dagelijks gedownload (auto. via plugin ipv via cronjob zoals nu het geval). grtx , arnold p.s. aangezien de genoemde site helaas niet de omschrijvingen aanbied, in tegenstelling tot wat hij vermeld op zn site, zoek ik nogsteeds een betere xmltv bron..als iemand er 1 weet?
B17 Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 zo ja , staat in het plugin menu de epgimport plugin erbij ?? Staat erbij, maar als ik er op druk zegt ie; sorry not implemented yet Is dit een fout of zegt ie dat ook bij diegene waar het bijwerken wel bij lukt? B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
arnoldl Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Geplaatst: 16 januari 2009 @b17 nee dat hoort , klopt gewoon..starten vanaf pluginmenu is not implented yet. staan bij jou de nederlandse zenders in het favourites bouqet?
B17 Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Neen staan niet in het favourites bouqet. B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Littlesat Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Citaat: deze download is slechts ca30kb groot. Dit komt zeker omdat de beschrijvingen er niet inzitten... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Sjaaky Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 De full .tgz op http://www.xs4all.nl/~henkpu/ ? Is geen xmltv, maar wel heel simpel.
janneke Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 @Sjaaky, ziet er aardig uit, maar hoe zet ik die in de box? alvast bedankt voor je reaktie! :)janneke
Gast Sjaaky Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Geen idee. Mijn opmerking is als tip aan arnoldl bedoeld. Die kan er wellicht iets moois voor maken.
JBnl Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Hier heb je een hoop info: http://wiki.mythtv.nl/index.php/Grabbers groeten,JBnl
Neptunus Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Origineel bericht van: Sjaaky De full .tgz op http://www.xs4all.nl/~henkpu/ ? Is geen xmltv, maar wel heel simpel. Volgens mij zijn deze files ook vanuit een xml geconverteerd. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
arnoldl Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Geplaatst: 17 januari 2009 die indeling is vrij simpel ,echter de xmltv convertor is al geschreven en werkt.. ik heb voorlopig gene tijd om een nieuwe convertor in elkaar te zetten.. maar beter nog , ik heb contact gehad met de eigenaar van xmltv.assies.info ..het klopt inderdaad dat er geen info bij staat op dit moment. echter hij verwacht deze maand weer online te zijn compleet met omschrijving..dus daar wacht ik dan op. grtx , arnold
Erik Slagter Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Volgens mij gaat dit allemaal over enigma1 terwijl het onderwerp enigma2 zegt?! DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
arnoldl Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Geplaatst: 19 januari 2009 Origineel bericht van: Erik Slagter Volgens mij gaat dit allemaal over enigma1 terwijl het onderwerp enigma2 zegt?! neehoor dit werkt enkel op enigma2..
Neptunus Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Zijn er nog ontwikkelingen? Zou zo jammer zijn als dit onderwerp weer eens uitsterft. Het mooiste zou het zijn als de bestanden ergens gedownload kunnen worden en dan via ftp in de dreambox zetten. Dat hoeft maar eens in de drie of vier dagen. Een beetje zoals de Henk Puister Topfield methode. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen