Ga naar inhoud


Het grote F1 2009 topic!


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Massa heeft wel behoorlijk geluk gehad, want ik zag net die helm van hem. Als die veer hem 3 cm meer naar rechts had geraakt was hij dwars door het vizier gegaan. Ik hoop voor hem dat hij er verder niets aan overhoud.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

SCHUMACHER TERUG IN F1

 

AMSTERDAM - Michael Schumacher keert terug in de Formule 1. Dat laat de Duitser weten op zijn persoonlijke website. Hij vervangt Felipe Massa, die vorige week in Boedapast crashte tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Hongarije.

 

"Het belangrijkste nieuws is: Godzijdank zijn de herstelresultaten van Felipe positief. Ik wens hem bij deze het allerbeste toe", schrijft Schumi op zijn website. "Vanmiddag had ik een bespreking met Stefano Domenicali en Luca di Montezemolo van Ferrari en samen hebben we besloten dat ik me ga voorbereiden om de plaats van Felipe in te nemen."

 

"Hoewel ik het hoofdstuk Formule 1 lang geleden al gesloten had, is het aan de andere kant ook waar dat ik loyaal ben aan het team en ik kan de onfortuinlijke situatie op dit moment niet negeren. Mijn sportieve ik kijkt uit naar de eerste race", besluit Schumacher zijn relaas. De zevenvoudig wereldkampioen zal tijdens de Grand Prix van Europa, op 23 augustus in Valencia, voor het eerst in de bolide van Ferrari plaatsnemen.

 

Massa werd tot afgelopen maandag in kunstmatige coma gehouden, nadat hij aan de crash een scheurtje in zijn schedel overhield. Hij wordt zo snel mogelijk naar Parijs vervoerd voor verdere behandeling.

 

bron: telegraaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: vGnp
Ik zal ook niet een beetje lachen als tie op z'n 40ste de rest er afrijd... shocked

vGnp

Hou daar maar rekening mee, hij riid het hele seizoen uit was net op het journaal cool
Kan die gelijk die domme Button eraf rijden en Hammilton een lesje f1 rijden geven, dat kan nog gezellig worden zei Pim Fortuin altijd wink


Ja, ja... Wat denk jij nu dan toch. Ik ben geen Schumacher fan, maar vind het heel gaaf dat hij toch nog een keer terugkomt.
Ik hoop ook echt dat hij het goed doet. Het blijft toch een bijzonder goede coureur. Maar denk nu toch niet dat hij Hamilton of weet ik veel wie een lesje F1 rijden kan geven. En mocht het nu andersom zijn, dan zeg je zeker..... Ja, maar hij heeft al heel lang geen F1 meer gereden.. Nee jongens, wel een beetje reeël blijven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Reken er maar op dat ie ondanks zijn leeftijd het maximale uit de auto weet te halen. Of het genoeg is is uiteraard een ander verhaal, maar dan ligt het toch echt aan de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik zal ook niet een beetje lachen als tie op z'n 40ste de rest er afrijd...

 

Ik lach met je mee.

 

Tuurlijk hij heeft allang geen race meer gereden

 

Maar hij heeft waarschijnlijk wel in deze wagen veel test kilometrers gedraaid.

Hij is niet voor niets nog altijd bij ferrari.

 

persoonlijk hoop ik dat hij deze stap maakt uit respect voor Massa.

 

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Ome Merde
zullen ze in Valencia en Spa leuk vinden, die kaarten vlogen over de toonbank door de terugkomst van Schumacher.


En als Renault niet mee mag doen wordt het helemaal gezellig voor de Spaanse fans in Valencia.

Pat

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...