Ga naar inhoud


(Enigma2) Iphone App DreamOn


martinbe

Aanbevolen berichten

Vandaag een leuke applicatie gedownload voor de Iphone genaamd DreamOn. Met deze App kan je je dreambox bedienen (schakelen, instellen, opnemen). ook is het zelfs mogelijk om een berichtje naar je box/scherm te zenden.

 

Ook als je niet thuis bent kan je vanaf afstand een timer ingeven.

 

Werkt super

 

MJB

HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je moet in Cydia de source: http://ritzmo.de/iphone toevoegen. daarna kan je het GRATIS programmaatje Dreamote installeren.

 

Verder kan je in the Itunesstore het programmaatje Idreamremote KOPEN voor eur 2,99.

 

Met beide moet je de dreambox op afstand kunnen bedienen, programmeren, etc enigma 1 en 2.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeten te vermelden dat het programma dreamOn ook in de itunesstore voor eur 0,79 is te downloaden.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: renzie
Je moet in Cydia de source: http://ritzmo.de/iphone toevoegen. daarna kan je het GRATIS programmaatje Dreamote installeren.
Kun je me helpen in welke sectie ie staat ? (of nog beter hoe ik deze source precies download.... ;-)

Alvast bedankt

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

programma is origineel te koop in de Appshop voor 0,79 euro cent.

dus lijkt me niet handig deze te posten hier.

 

ga hem zodadelijk zelf even kopen, en kijken of het lekker werkt. Binnenkort ook voor Enigma1 beloven ze. Free update.

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet cydia starten dan rechtsonder op manage klikken en dan op sources, dan kan je via EDIT rechtsboven het ADD scherm oproepen. Dan je tik je http://ritzmo.de/iphone in het venster en dan op DONE. Als hij klaar is met het downloaden van het programma kan je deze terugvinden bij sections. kijk in all packages op alfabetische volgorde.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

COOL. Weer iets om de familie mee op hol te krijgen;-). Bedankt voor het kleine duwtje in de rug. Had nog nooit iets handmatig via n URL op deze manier geinstalleerd. Ijtje ;-)) bedankt voor de tip. Top!

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Dreamon thuis werkend gekregen door in configure mijn dreambox ipnummer in te voeren. Maar wat moet je daar nu invullen als je ergens anders ben dan thuis?

 

Werkt overigens binnenhuis echt geweldig goed ook het opnemen gaat vlekkeloos.

 

Kan iemand trouwens het verschil aangeven tussen DreamOn en Dreamote?

 

Gr.

 

MJB

HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: martinbe
dreambox ipnummer in te voeren.


Ja daar heb je dus geen apart proggie voor nodig, snap het dus even niet.

Binnenshuis je ip in je browser intypen van je phone ( wifi), buitenshuis gewoon je poort open zetten en je normale ip inkloppen. Of ken da niet met een Iphone :D

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet dit wel lukken met een Slingbox. Ik heb er zelf geen ervaring mee (streamen naar GSM) maar wel Dreambox via de Slingbox naar mijn laptop (overal waar ik een internet verbinding heb). Er is ook een aplicatie beschikbaar voor de GSM, dus via een Slingbox moet dit gaan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...