Ga naar inhoud


Einde MTV hits via Canal Digitaal


Codx

Aanbevolen berichten

Of de prijzen gaan omhoog voor doorgifte van de MTV-zenders, en heeft CDS besloten om er dan eentje te laten vallen, zodat de "kosten" gelijk lijken te blijven.

 

Ja ik speculeer ook maar mee wink

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Hadrian
Of de prijzen gaan omhoog voor doorgifte van de MTV-zenders, en heeft CDS besloten om er dan eentje te laten vallen, zodat de "kosten" gelijk lijken te blijven.

Ja ik speculeer ook maar mee wink


crycry

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou als het een geldkwestie is en ze er daarom 1 moeten schrappen dan iedere andere MTV zender maar geen MTV Hits! Dat is de beste die er is!

 

Maar is er nog enige druk te zetten door te zorgen dat het niet gaat verdwijnen?

Anders ben ik bang dat ik andere wegen moet gaan zoeken om via een ander pakket deze zender toch te kunnen blijven kijken.

 

Je zou eigenlijk gewoon aan MTV moeten betalen en dan hun pakket moeten krijgen zonder tussenkomst van CSD...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tajvdz

Maar is er nog enige druk te zetten door te zorgen dat het niet gaat verdwijnen?
Anders ben ik bang dat ik andere wegen moet gaan zoeken om via een ander pakket deze zender toch te kunnen blijven kijken.


Is het logisch dat CD MTV-Hits niet meer doorgeeft, terwijl die
wel gewoon blijft doorgaan op die transponder?

Lijkt me niet. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07

Is het logisch dat CD MTV-Hits niet meer doorgeeft, terwijl die
wel gewoon blijft doorgaan op die transponder?

Lijkt me niet. frown


ik snap je opmerking niet echt maar goed.
ik heb het niet over de transponder.
maar hij zit nu bij csd in het pakket en als die hem eruit halen is hij gecodeerd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tajvdz

ik snap je opmerking niet echt maar goed.
ik heb het niet over de transponder.
maar hij zit nu bij csd in het pakket en als die hem eruit halen is hij gecodeerd!


De transponder waarop MTV-Hits zit (11739-V), bevat een MTV-pakket van Viacom,nl. MTV-UK, en daarnaast MTV-Spain en MTV-France.
Beetje vreemd als je er 1 zender minder wilt van het MTV-UK pakket. Dus ik denk niet dat CD hier een rol speelt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

leek mij de hele tijd al..

vooral de opmerking er blijven nog genoeg andere mtv zenders over schoot mij wel in het verkeerde keelgat. dan denken ze van ja ze zenden allemaal muziek uit. maar mtv hits is echt anders dan de rest.

en ik denk dat het bericht iets te maken had met mtv hd. doen we er een muziek zender bij maar dan wel een andere weg.

domme redenering.

naar mijn mening moeten er veel meer thema paketten komen.

muziek, sport, cultuur enzo

naar mijn mening zitten er veel te veel van die discovery zenders etc op. daar gaat mijn voorkeur niet naar uit. mogen wat mij betreft allemaal weg inclusief national geographic, animal channel enzo.

daarom is het toch veel eerlijker om te betalen voor wat je wil zien! dan betaal ik liever voor 10 verschillende muziekzenders

er is nu een algemeen paket waarvan ik alleen de muziek en sport zenders leuk vind en de rest mag wat mij betreft weg.

iemand anders zal het wel weer net andersom vinden.

sky werkt in engeland weer wel met zulke paketten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tajvdz

sky werkt in engeland weer wel met zulke paketten.


En maakt ze stinkend duur.
Je krijgt inderdaad enkele zenders, maar betaalt ze bijna per stuk. Heb je die prijzen wel gezien?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: E Pouls
MTVNHD start per 3 maart en MTV hits stopt per 3 maart.


De cruciale vraag is dus: is dit een wisseling op dezelfde transponder? confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Ik wel. Hij was de eerste paar dagen (begin deze maand) af en toe als test te zien, maar is na enkele dagen weer op zwart gegaan.


Op welke transponder was dat?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...