Ga naar inhoud


Einde MTV hits via Canal Digitaal


Codx

Aanbevolen berichten


  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Dit is geen beslissing van CDS maar van Viacom.


bron, bron, bron en nog eens: BRON!

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een optie om Lite Tv ipv MTV Hits te brengen?

Deze zender was vorig jaar een paar maanden via het etallagekanaal te zien.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dwendy
Misschien een optie om Lite Tv ipv MTV Hits te brengen?
Deze zender was vorig jaar een paar maanden via het etallagekanaal te zien.


Zou ik geweldig vinden, maar de kans daarop is niet echt groot, vrees ik. Dit is geen zender van MTV en bovendien blijft MTV Hits er gewoon opzitten, deze wordt alleen uit het CDS pakket verwijderd. Dus zou CDS, TV Lite op een eigen TP moeten zetten en de enige optie daarvoor, is volgens mij, de RNN7 plek op astra3, maar inmiddels zal toch wel duidelijk zijn, dat CDS niet van zinnens is daarmee wat te doen, ook niet in deze nieuwe maand. Ook nu weer testbeeld, ik heb hem er dan ook vanaf gegooid.

Kortom, ik geloof er niet in, dat hier een andere zender voor in de plaats komt, of het zou een zender doorprikken moeten worden, van een andere TP.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Als MTV Hits gewoon op de MTV transponder blijft, waarom zou die dan door CDS uit het pakket gehaald moeten worden? Is dit zender zo duur? Of is het zo dat ze MTV Hits niet meer doorgeven omdat MTV HD erbij komt voor die 5000 abonnees van het HD-pakket?


MTV HD komt in het CDS HD pakket, op astra3. Er was daar laatst een nieuwe zender geplaatst, met een tijdelijk karakter en vermoedelijk zal deze plaats maken, voor MTV HD. De komst van MTV HD heeft dus niets te maken met het verdwijnen van MTV Hits, uit het CDS abonnement.

Het waarom van het verdwijnen, van MTV Hits, is voor iedereen een onbegrijpelijk verhaal. Alleen CDS weet waarom en die maken dat, tot nu toe althans, niet bekend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Hallo René,

Dat verhaal was vrijdagavond al weer achterhaald. Zeer waarschijnlijk wordt MTVNHD doorgeprikt vanaf 11.778V van de Astra 1 19,2 Oost.


Dat is veel logischer, dan op een eigen TP zetten. Goedkoper ook waarschijnlijk. Maar blijft, dat het om een andere TP gaat dan waar MTV Hits (11739 V) op uitzendt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere optie voor MTV hits zal zijn: TV Oranje op de plek van MTV hits, en het Etallagekanaal op de plek van TV Oranje.

Zo word TV Oranje 24 uur en het Etallagekanaal kan dan de uitzenduren van TV Oranje overnemen.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dwendy
Een andere optie voor MTV hits zal zijn: TV Oranje op de plek van MTV hits, en het Etallagekanaal op de plek van TV Oranje.
Zo word TV Oranje 24 uur en het Etallagekanaal kan dan de uitzenduren van TV Oranje overnemen.


Leuk, maar waarom gaat MTV-Hits stoppen? Ze gaan toch wel door op Astra 2?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dwendy
Een andere optie voor MTV hits zal zijn: TV Oranje op de plek van MTV hits, en het Etallagekanaal op de plek van TV Oranje.
Zo word TV Oranje 24 uur en het Etallagekanaal kan dan de uitzenduren van TV Oranje overnemen.


TV Oranje was toch uit financiële overwegingen gestopt met 24 uur per dag uitzenden?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me niet zo slim. Krijgen we er drie uurtjes Etalagekanaal bij. Om 21u45 is die weg. Leuk als je net een programma zit te kijken op Discovery World. Zou het zo laten.

 

Ik denk zelf eigenlijk dat MTV Hits gewoon blijft, maar dat CDS hem er zelf uit gooit. Ben benieuwd wat hiervan dan de reden is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin

Ik denk zelf eigenlijk dat MTV Hits gewoon blijft, maar dat CDS hem er zelf uit gooit. Ben benieuwd wat hiervan dan de reden is...


CD maakt wel vaker wijzigingen bekend krap een paar dagen voordat ze feit zijn. tired

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Lijkt me niet zo slim. Krijgen we er drie uurtjes Etalagekanaal bij. Om 21u45 is die weg. Leuk als je net een programma zit te kijken op Discovery World. Zou het zo laten.


In de huidige situatie: 18.59 uur
Leuk als je net een programma zit te kijken op Discovery World
??????????????????????????????????????????????????????????????

Nu is het Etallagekanaal alleen overdag, de meesten moeten dan werken!!!!!!!

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...