Ga naar inhoud


Einde MTV hits via Canal Digitaal


Codx

Aanbevolen berichten


  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: E Pouls
MTVNHD start per 3 maart en MTV hits stopt per 3 maart.


De cruciale vraag is dus: is dit een wisseling op dezelfde transponder? confused


MTVNHD en MTV Hits zitten allang op de schotel, maar zijn niet vrijgegeven voor Canal Digitaal klanten.

Bij MTV Hits wordt het CA-ID van CD eruit gegooid, en bij MTVNHD er weer ingezet. Moeilijk?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jassy

Bij MTV Hits wordt het CA-ID van CD eruit gegooid, en bij MTVNHD er weer ingezet. Moeilijk?


Kennelijk, want ik heb die vraag al eerder in deze draad gesteld maar kreeg maar steeds geen antwoord.

Ik verbaas me er wel over, dat de 11.739 V die ruimte biedt.
Of wordt het opschikken en afknijpen geblazen?

Hierboven wordt trouwens een andere transponder genoemd:
11.778 V. En dan begrijp ik de verdwijning van MTV-Hits niet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jassy


Bij MTV Hits wordt het CA-ID van CD eruit gegooid, en bij MTVNHD er weer ingezet. Moeilijk?


ja, want nu in normaal Nederlands.

en is het dan niet echt mogelijk om gewoon beide door te blijven geven?

Hd is leuk maar dan voor er bij. Niet ten koste van de beste MTV zender die er momenteel wordt doorgegeven.
Ik denk dat ik me toch maar eens moet gaan orienteren om de zender op een andere manier te bekijken want wil hem echt niet kwijt raken!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk is het wel mogelijk om beide zenders aan te bieden. Beide zenders zitten en blijven immers gewoon beschikbaar via de schotel.

 

CD heeft echter aangegeven het HD kanaal door te geven, en daarvoor in de plaats MTV Hits niet meer door te geven. Dit heeft helemaal niets met ruimtegebrek of wat dan ook te maken, immers blijven de kanalen gewoon beschikbaar op de schotel.

 

Ik heb het vermoeden dat het CD teveel kost om beide kanalen te blijven doorgeven. Ik kan mij voorstellen dat CD een uitbreiding van het HD Pakket wil, en daarvoor moet dan MTV Hits wijken uit het basispakket, om zo de kosten hetzelfde te houden.

 

Het heeft dus niets te maken met ruimtegebrek, zenders die van transponder verhuizen enzovoort enzovoort. Ipv dat CD MTV Hits bij Viacom inkoopt, koopt men nu het HD Kanaal in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jassy

Ik heb het vermoeden dat het CD teveel kost om beide kanalen te blijven doorgeven. Ik kan mij voorstellen dat CD een uitbreiding van het HD Pakket wil, en daarvoor moet dan MTV Hits wijken uit het basispakket, om zo de kosten hetzelfde te houden.


Wat een geneuzel achter de komma. frown
(Als het al waar zou zijn, wat jij zegt. Heb je een bron?)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07, Heb jij een bron om het tegen te spreken? Nee? Ga er dan maar van uit dat jassy in grote lijnen gelijk heeft.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Eduard07, Heb jij een bron om het tegen te spreken? Nee? Ga er dan maar van uit dat jassy in grote lijnen gelijk heeft.


Beetje vreemd verzoek! Jassy veronderstelt iets (Zegt hij immers zelf.), en ik moet het tegendeel bewijzen met een bron? frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het zo is dat ze MTV Hits inruilen voor MTVNHD dan is dat niet eerlijk omdat beide in een ander paket zitten! Zelfs al zou ik wel een HD paket hebben dan nog is het een rare beslissing.

Had dan een zender als Trace TV uit het familie paket gegooid en had MTV Hits behouden in aan ander paket. Maar zoals gezegd ga ik wel kijken of ik de zender via Premiere of Sky toch weer kan kijken. Zal wel Sky worden omdat ik al een Sky freeview kaart heb en ik maar 2 kaartjes kwijt kan.

Ondanks dat eerder werd gezegd dat het duur zou zijn via Sky valt dat wel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tajvdz
Als het zo is dat ze MTV Hits inruilen voor MTVNHD dan is dat niet eerlijk omdat beide in een ander paket zitten! Zelfs al zou ik wel een HD paket hebben dan nog is het een rare beslissing.
Had dan een zender als Trace TV uit het familie paket gegooid en had MTV Hits behouden in aan ander paket. Maar zoals gezegd ga ik wel kijken of ik de zender via Premiere of Sky toch weer kan kijken. Zal wel Sky worden omdat ik al een Sky freeview kaart heb en ik maar 2 kaartjes kwijt kan.
Ondanks dat eerder werd gezegd dat het duur zou zijn via Sky valt dat wel mee.


vraag hierbij is natuurlijk,wat vinden mensen duur,

even ook iets melden dat de prijs van het sky pakket afhangt van de koers van de engelse pond,
die kan soms erg veel schelen per maand.
ene maand kan het rond de 60€ draaien voor een worldpakket met HD erbij en de andere maand kan het rond de 120€ draaien.
als de pond laag staat heb je veel geluk en heb je een tamelijk goedkoop pakket met 30 HD zenders erbij.
is dus altijd persoonlijk wat je er voor wilt uitgeven.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...