Ga naar inhoud


Einde MTV hits via Canal Digitaal


Codx

Aanbevolen berichten

Volgens de Canal Digitaal nieuwsbrief maakt MTV Hits vanaf 4 feb geen onderdeel meer uit van het Canal Digitaal pakket.

 

In dezelfde nieuwsbrief kondigen zij aan dat MTVN HD wordt toegevoegd aan het HDTV pakket op 23 oost waar je uiteraard dan wel weer een HDTV abo voor moet hebben.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik snap niet waarom Dance eraf moet. Van mij mag Hits wel weg.

 

Alleen, volgens mij verdwijnt MTV Hits helemaal voor CDS-abonnees, niet alleen uit één pakket.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Maniche
Wat een rare beslissing! Ik kan zo vijf zenders opnoemen die ik liever zie gaan. Alsof er iemand naar BiB kijkt ofzo!

Ik denk dat dit soort beslissingen niet enkel aan cd liggen. MTV kan ook wijzigingen aanbrengen in wat ze waar willen uitzenden.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tajvdz
Had dan MTV 2 of Dance er af gegooid!


Afblijven van MTV2!!! Dat het jou niet bevalt wil nog niet zeggen, dat het geen kijkers heeft.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Volgens de Canal Digitaal nieuwsbrief maakt MTV Hits vanaf 4 feb geen onderdeel meer uit van het Canal Digitaal pakket.


Betekent volgens mij, dat deze zender gewoon blijft uitzenden, maar dat kanaal digitaal hem er gewoon uitgooit. Wordt CDS voor doorgifte betaald door MTV, of betaalt CDS voor doorgifte, aan MTV? Als dat laatste het geval is, denk ik dat het te maken heeft, met de doorgifte van Sport 1.2, zonder meerkosten. Redelijk dure zender, het zal toch uit de lengte of uit de breedte moeten komen. Dus dan maar ergens op bezuinigen ,waar we voor betalen. Dus was uiteindelijk MTV Hits de l**.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Geeft Canal Digitaal de abonnees nog iets terug nu MTV hits verdwijnt? Een abonnementsverlaging verwacht ik niet, maar zo maar weer een zender laten verdwijnen zonder compensatie vind ik niet echt netjes naar de klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, MTV 2 is zeker onderscheidend met de andere MTV-zenders. Ik vind MTV Music zo'n nutteloze zender. Die is er toen bijgekomen, maar is eigenlijk een beetje hetzelfde als MTV Hits. MTV Hits vind ik overigens veel leuker. De Engelse top 40 en je ziet er veel clips die in Nederland nog uitgebracht moeten worden.

 

Had CDS beter MTV Music eruit kunnen halen... frown Misschien komt MTV Base France er wel voor terug? Het is wel zo dat we daarmee MTV Hits nog niet terug hebben... frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...