Ga naar inhoud


Canal Digitaal heeft een nieuwe directie


Gast calculator

Aanbevolen berichten

Gast calculator

Ik denk nu de OPTA plannen door Brussel zijn goedkeurd en de prijzen van de kabel dus gaan dalen, dat de nieuwe directie van Canal Digitaal ook serieus na gaat denken over een prijsverlaging.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: calculator
Ik denk nu de OPTA plannen door Brussel zijn goedkeurd en de prijzen van de kabel dus gaan dalen, dat de nieuwe directie van Canal Digitaal ook serieus na gaat denken over een prijsverlaging.


En ik denk dat jij zeer voorbarige conclusies trekt. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Ik denk ook dat de kabel hierdoor alleen maar duurder wordt ipv goedkoper...


En ik dat satelliet nooit goedkoper gaat worden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Satelliet is al goedkoop... Vergelijk (analoog) basisabonnement bij de kabel met dat van CDS


Vergelijk CD maar eens met de abonnementsprijzen van satellietpakketten in het buitenland, zoals Duitsland en Engeland. Die liegen er ook niet om.
Een transponder huur je niet voor een appel en een ei, zeker niet bij SES. Daar kan geen enkele CD-directie iets aan veranderen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Het woord pakket moet je niet zien als betaalpakket. Wat ik bedoel is dat de publieke en grote commerciele zenders in veel landen gratis te ontvangen zijn. Engeland, Duitsland, Frnakrijk, Italie, Spanje, Oostenrijk, Zwitserland, Zelfs in Scandinavie zijn de gewone reguliere commerciuele zenders gratis te zien, via satelliet en/of DVB-T, terwijl ze toch minder inwoners hebben dan wij.

 

Dat is heel anders dan bij ons waar je zelfs om de grote commerciele onmroepen te kunnen zien, een aardig bedrag per maand moet betalen. Daarom bestrijdt ik dat het bij ons goedkoper is.

 

Maar deze discussie is al vaker gevoerd. Waar het mij omgaat is dat de nieuwe Directie van Canal Digitaal echts iets opmerkelijks moet veranderen aan het product om de klanten vast te houden en nieuwe aan te trekken. Vergeet niet dat veel aanbieders al een enorme voorsprong hebben op Canal Digitaal door triple-play te kunnen aanbieden met vaak een prijsstelling die veel voordeliger is dan de producten los.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Wat ik bedoel is dat de publieke en grote commerciele zenders in veel landen gratis te ontvangen zijn.
(..) Frankrijk,(..),Spanje,

Onjuist m.b.t. satelliet.

Origineel bericht van: calculator

Oostenrijk, Zwitserland,

Alleen de grote Duitse. De eigen zenders niet.

Origineel bericht van: calculator

Zelfs in Scandinavie zijn de gewone reguliere commerciuele zenders gratis te zien, via satelliet en/of DVB-T, terwijl ze toch minder inwoners hebben dan wij.

Waar dan? Bij mij zijn deze zenders op Thor en Sirius allemaal
op slot. frown

Origineel bericht van: calculator

Maar deze discussie is al vaker gevoerd.

Hoe kun je nu discussieren over vaststaande feiten? confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duitsland zijn volgens mij de RTL's, Pro Sieben, Vox, Kabel 1, enz. gewoon gratis op de satelliet. Ik heb zelf ook nog een digitenne ontvanger boven en daar zijn de hiervoor genoemde zenders zonder kosten te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwinmtb
In Duitsland zijn volgens mij de RTL's, Pro Sieben, Vox, Kabel 1, enz. gewoon gratis op de satelliet. Ik heb zelf ook nog een digitenne ontvanger boven en daar zijn de hiervoor genoemde zenders zonder kosten te zien.


Maar Littlesat noemt Duitsland ook niet in zijn rijtje.
Even goed lezen! frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Wat ik bedoel is dat de publieke en grote commerciele zenders in veel landen gratis te ontvangen zijn.
(..) Frankrijk,(..),Spanje,

Onjuist m.b.t. satelliet.

De belangrijkste commerciele stations (TF1 en M6) van Frankrijk zijn Free to Air op 5w (analoog). Ook zijn alle belangrijke commerciele omroepen gratis op de astra te ontvange. via TNTsat wel moet hier eenmalig een TNTSAT ontvanger voor worden gekocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...