Ga naar inhoud


Oproep aan allen die seca3 pasjes ontvangen


theparasol

Aanbevolen berichten


  • Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 27 maart heb ik een mail gestuurd aan CanalDigitaal dat de nieuwe kaart niet werkt in een AssCom Reference. Tot op heden geen enkele reactie gekregen en de oude kaart is vanavond op "zwart" gezet. Zitten nu dus zonder beeld ... heel vervelend. Ik snap niet dat dit allemaal zomaar mag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de AssCom een goedgekeurde ontvanger. Heb je destijds een briefje ondertekend dat het kan zijn dat je met een niet goedgekeurde ontvanger geen garantie hebt op blijvend beeld? Jazeker mag dat zomaar. Jammeren moet je bij AssCom of degene die je deze box verkocht heeft.

 

Heel onvriendelijk inderdaad, maar eens houdt het op(!) Waarschijnlijk heeft een licentie van CDS op een ontvanger dus echt wel waarde.

 

Ik zou wel bellen. Dan zetten ze je oude kaart weer aan en je kunt voor 50 Euro een goedgekeurde ontvanger regelen via CDS

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem met de nieuwe kaart in een AssCom Reference is opgelost! Omdat er sinds vanavond geen beeld meer was met de oude kaart ben ik vanavond bij mijn oude buurtjes langsgegaan om nogmaals de boel aan de praat te krijgen. Het blijkt dat de nieuwe kaart met wat extra aandacht in de ontvanger gestoken moet worden. Blijkbaar nipt de manier van insteken erg nou. Anyway ... iedereen weer blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het pakket met discovery etc. en moet ook 9,95 betalen.

Dus mooi niet.

Er gaat van mij GEEN machtiging de deur uit.

En als ze mij op zwart gooien dan ga ik klagen bij kassa en radar.

Ben die club nu wel beu.

Stelletje oplichters.

Ik was zeer tevreden met mijn seca2 kaartje hoor.

Heb niet om een nieuwe gevraagd.

Gaat dus mooi niet door.

 

Gr Cb1

 

 

Origineel bericht van: Gerard 76
En wat als je niet betaalt???

Op zwart zetten mogen ze niet

want je betaalt netjes je abonnement.

 

Voor hetzelfde geld hoor je nergens wat van als je niet betaalt,

maar krijg je dan gewoon niet dat entertainmentpakket voor 3 maanden.

 

Wellicht denkt CDS: nooit geschoten is altijd mis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

die krijg je voorlopig ook niet.

de seca kaart wissel gaat vooralsnog vanaf basis en hoger.

dus Set top Box pakket blijft voorlopig op de oude kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satchmo
die krijg je voorlopig ook niet.
de seca kaart wissel gaat vooralsnog vanaf basis en hoger.
dus Set top Box pakket blijft voorlopig op de oude kaart.


Er zijn al Set Top Box abonnees met een GRATIS seca3 kaart.
Dus hoe je aan de info komt dat Set Top Box voorlopig op de oude kaart blijft is mij een raadsel.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren een nieuwe kaart ontvangen, vandaag vervangen werkt goed. Heb een Dreambox 7000 met pli-Jade2-dm7000-20090322-6302.img. Abo is een set top box pakket

 

Ik vind het onjuist dat je hier € 9,75 voor moet betalen, ik heb hier niet om gevraagd, als Canaldigitaal hun systeem technisch willen aanpassen moeten ze dat op hun eigen kosten doen en niet doorberekenen. Dat de echte kosten 79.95 zijn is kletskoek, de kostprijs van zo´n kaart is een paar Euro, de nieuwe s-ware kost natuurlijk geld maar, nogmaals, dat zijn hun systeemkosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guys
Gisteren een nieuwe kaart ontvangen, vandaag vervangen werkt goed. Heb een Dreambox 7000 met pli-Jade2-dm7000-20090322-6302.img. Abo is een set top box pakket

Ik vind het onjuist dat je hier € 9,75 voor moet betalen, ik heb hier niet om gevraagd, als Canaldigitaal hun systeem technisch willen aanpassen moeten ze dat op hun eigen kosten doen en niet doorberekenen. Dat de echte kosten 79.95 zijn is kletskoek, de kostprijs van zo´n kaart is een paar Euro, de nieuwe s-ware kost natuurlijk geld maar, nogmaals, dat zijn hun systeemkosten.


Ik weet niet hoe het er precies in je brief staat, er zijn verschillende versie's, maar betalen voor de nieuwe kaart hoeft niet.
Je betaald alleen € 9,95 voor een extra 3 weken het hele CanalDigitaal pakket open.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Je betaald alleen € 9,95 voor een extra 3 weken het hele CanalDigitaal pakket open.


Extra 3 maanden, niet 3 weken.

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rico H
Origineel bericht van: Johan45
Je betaald alleen € 9,95 voor een extra 3 weken het hele CanalDigitaal pakket open.


Extra 3 maanden, niet 3 weken.

Rico


Lekker duidelijk bij CanalDigitaal.
In de brieven die ik gezien en gelezen heb staat duidelijk drie weken.

Waar jij op doeld zijn de brieven waarbij je een hoger en duurder jaar abonnement af moet sluiten.
Daarbij krijg je drie maanden gratis het duurdere pakket.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...