Ga naar inhoud


Oproep aan allen die seca3 pasjes ontvangen


theparasol

Aanbevolen berichten

woensdag zijn hier de nieuwe kaartjes aangekomen, waar beide settopbox opzit! voor 1 kaartje moeten we 9,95 dokken, de andere is gratis! en op beide kaartjes alle zenders open! bij 1 kaart aanbieding gekregen om 3 maand gratis naar het entertaiment pakket te kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Johan45
Waar jij op doeld zijn de brieven waarbij je een hoger en duurder jaar abonnement af moet sluiten. Daarbij krijg je drie maanden gratis het duurdere pakket.


Nee hoor, bij de vraag om een bijdrage van 9.95 Euro voor de nieuwe smartcard staat het volgende: "Is uw machtiging voor 24 mei 2009 bij ons binnen, dan ontvangt u - nadat u 3 weken naar meer zenders hebt kunnen kijken - aansluitend 3 maanden geheel vrijblijvend het Entertainment pakket"

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb al veel aanbiedingen van CanalDigitaal voorbij zien komen maar deze dus nog niet.

Alleen die van drie weken dus.

Zou je de brief eens in willen scannen en hem hier in een bijlage plaatsen.

Zo kunnen we dan de verschillende aanbiedingen proberen eens op een rij te zetten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Origineel bericht van: klijnw
Probleem met de nieuwe kaart in een AssCom Reference is opgelost! Omdat er sinds vanavond geen beeld meer was met de oude kaart ben ik vanavond bij mijn oude buurtjes langsgegaan om nogmaals de boel aan de praat te krijgen. Het blijkt dat de nieuwe kaart met wat extra aandacht in de ontvanger gestoken moet worden. Blijkbaar nipt de manier van insteken erg nou. Anyway ... iedereen weer blij!


Dit verhaal heeft nog een vervolg. De AssCom Reference vond de nieuwe kaart toch af en toe niet zo leuk en happerde bijna elke dag. Na contact met CD gehad te hebben kwamen zij met een zeer keurige oplossing. Het ging om twee abonnementen (1x entertainment, 1x basis). Voor het entertainment-pakket heeft CD gratis een nieuwe tuner beschikbaar gesteld onder de voorwaarde dat abonnement minimaal tot 31/12 werd gecontinueerd. Voor het basis-pakket moest voor een nieuwe tuner 25 EUR betaald worden zonder verdere voorwaarden. Complimenten aan het adres van Canal Digitaal voor deze prima oplossing!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er nog geen software update boven water gekomen voor de AssCom? Niet bevestigde bronnen vermelden dat de fabrikant aan de latten hangt en dat CD deze receiver niet langer ondersteunt. Zo word ik ongevraagd op kosten gejaagd en ik geloof dat het leed weer op de betalende klant word afgeschoven. Ik heb ook een nieuwe kaart ontvangen en mijn asscom gaat om de paar minuten een aantal seconden op Zwart. Net of de hardware de de-codering niet bij kan benen. Ik lees nu dat CD bereid is tot enige coulance?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Heeft iedereen de nieuwe smartcard nu eigenlijk al ontvangen?

Ik heb een basispakket, en nog niets gezien. Maar mogelijk moet ik gewoon geduldig zijn.

Ik weet eigenlijk niet wanneer Seca2 wordt uitgeschakeld, maar anders zou ik even contact opnemen met CDS over je smartcard als ik jou was.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik heb ook en basispakket en ook nog steeds geen nieuwe kaart ontvangen.

 

Origineel bericht van: aart44
CDS heeft er zelfs een aparte website voor gemaakt die de meeste vragen beantwoord.

 

Als eerste was het HD pakket aan de beurt de rest als volgt,

Familie-pakket februari - maart 2009

Recreatie-pakket maart 2009

Basis-pakket april - mei - juni 2009

Entertainment-pakket maart - april 2009

Combi-pakket maart - april 2009

Top-pakket maart - april 200 laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mlsn
Beeld op zwart, geen kaart ontvangen. dat 0900 nummer gebeld en mijn "nieuwe kaart" laten blokkeren. Heb gewoon het basispakket.


Wat is dat nu "geen kaart ontvangen" en de nieuwe kaart laten blokkeren dus er is een nummer van de kaart.
Wat is er precies gebeurd kaart op een oud adres afgeleverd of zoiets?? laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Wat is dat nu "geen kaart ontvangen" en de nieuwe kaart laten blokkeren dus er is een nummer van de kaart.
Wat is er precies gebeurd kaart op een oud adres afgeleverd of zoiets?? laugh

En nou begrijp ik even jouw vraag niet. Mlsn heeft de Seca2 kaart op zwart terwijl hij geen nieuwe heeft ontvangen.
Ik begrijp uit zijn mail dat hij uit voorzorg de Seca3-kaart wil laten blokkeren, omdat hij vreest dat die in verkeerde handen is terechtgekomen.

Als volgende stap zal er dus alsnog een Seca3-kaart moeten komen: of er is een misverstand en hij is onderweg (Theorie, want de Seca2 is op zwart gegaan.), of mlsn moet een nieuwe van CDS. Volgens dit forum komt de SECA3-kaart vaker niet aan op de plaats van bestemming, dus moet de rechtmatige eigenaar dit z.s.m. melden bij CDS. Eerste stap: deactiveren van de niet-ontvangen kaart. En dat heeft mlsn gedaan.

Zo zit het toch?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mlsn
Beeld op zwart, geen kaart ontvangen. dat 0900 nummer gebeld en mijn "nieuwe kaart" laten blokkeren. Heb gewoon het basispakket.

De kaart gaat inderdaad op zwart als de nieuwe kaart (al een paar weken) in gebruik is genomen (en je je abonnement hebt betaald, even voor de volledigheid). Je actie is dus terecht, lijkt me.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie net je berichtje, wilde het een en ander uitzoeken mbt dit @{#{çk.

Afgelopen donderdag of vrijdag had ik zwart beeld, nu kijk ik niet zoveel televisie en had hem op bvn gezet. Zaterdagavond ondekte ik dat het beeld nog altijd op zwart stond. Een paar maanden geleden een orginele ci-module van cd gekocht en die maar even in de dreambox gedaan: ik kreeg de melding "ongeldig abbonement" ik heb toen effe hier rondgekeken en zag dat cd met een kaartwissel bezig is. Ik heb een paar maanden geleden wel een briefje van cd ontvangen of ik wilde overstappen naar het familiepakket, maar ik kan me niet herinneren dat het briefje betrekking had op op een kaartwissel.

 

Mijn vermoeden is/was dat cd een aantal kaarten uit de lucht heeft gehaald zonder alvorens een nieuwe kaart op te sturen.

 

Zaterdagavond heb ik online mijn kaart (seca2) proberen te heractiveren echter kreeg de melding dat al eerder op de dag een aanvraag voor heractivatie was ingediend.

 

Heb cd proberen te bellen echter kreeg de melding dat het te druk was. Via het telefoonmenu was het mogelijk om de nieuwe kaart te blokkeren en de oude te heractiveren - dat heb ik gedaan. Ik had vandaag of gisteren wel een briefje van cd verwacht maar ik heb nog niets gehoord.

 

Ik heb zo'n vermoeden dat ik straks weer een paar briefjes kan schrijven en dat ik straks de volle prijs voor een cd kaartje mag betalen - ondanks dat ik nooit een kaartje seca 3 van cd heb ontvangen. Als het zo moet lopen dan is dit de druppel.

 

Heb nog geen zin gehad om mijn abonnee-nummer. uit te zoeken om mij online te registreren. Overigens de rekening van cd komt hier altijd aan.

DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens ik heb het vermoeden dat meer mensen met dit probleem (geen nieuwe kaart, oude kaart op zwart) te maken krijgen of zitten. Als dat niet zo is, dan vraag ik me af waarom cd in het telefoonmenu de keuze heeft opgenomen om de "nieuwe kaart" te blokkeren en de oude te laten heractiveren.

Logisch zou ik het vinden als je de nieuwe kaart moet activeren zoals bij een nieuw bankpasje gebruikelijk is.

 

Nog effe dit: bij het zappen tussen de nederlandse kanalen krijg ik niet meer de melding ongeldig abonnement.

DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...