Ga naar inhoud


Oproep aan allen die seca3 pasjes ontvangen


theparasol

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag mijn kaart dus in een zo genaamd goedgekeurde ontvanger gedaan en had alle zenders. Maar thuis gekomen had ik dus weer geen discvery en dat soort zenders meer op mijn eigen ontvanger.

 

Als ik het goed heb zou ik dus mijn software op de ontvanger moeten updaten?

 

Gr. Herman
TV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plus
Antenne: multytenne Technisat digital ++  Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5
============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Ik heb naar canal digitaal gemailed dat ik dus niet bereid ben om de 9,95 te betalen en zeker niet om mijn sateliet op te zeggen.

Daarop kreeg ik de onderstaande (standaard) brief. Ik zal dus weer een mail moeten schrijven voor de duidelijkheid...... eek

 

 

 

Geachte abonnee,

 

Onlangs hebt u van ons een nieuwe smartcard ontvangen die het u ook in de toekomst mogelijk maakt om van de diensten van CanalDigitaal gebruik te maken. U bent daarbij verzocht om een bijdrage in de kosten voor deze nieuwe smartcard.

 

Naar aanleiding van reacties van klanten is CanalDigitaal gebleken dat de communicatie bij het toesturen van de nieuwe smartcard onduidelijk was op het punt van de bijdrage in de verwerkingskosten.

 

Indien u het niet eens bent met het voldoen van de bijdrage voor de smartcard bieden wij u de gelegenheid om uw abonnement binnen 4 weken kosteloos te beëindigen. In dat geval dient u deze

e-mail af te drukken en samen met een opzegbrief naar ons op te sturen. Dan zal ook uw eventueel reeds betaalde smartcardbijdrage worden teruggestort.

 

Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat deze onduidelijkheid veroorzaakt heeft.

 

Met vriendelijke groet,

Andrei Noppe

Andrei Noppe

Directeur CanalDigitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week nieuwe seca 3 kaart ontvangen, liep 2 dagen goed met Diablocam en gisteren plots geen beeld meer. Kaart in Astonmodule gepropt en terug beeld (datum staat op 01/12/2009)maar niet op Film1&Film2(waar ik abonnement op heb) wel op Sport1 beeld. Heb dan weer beeld op andere zenders waar ik geen abo op heb(MGM, NGC,..)Moet ik nu een nieuwe activatie aanvragen of...

Hoe zit dat met Diablocam? Is die niet geschikt voor seca3 kaart?

We are all born wet and naked

 

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pandora
Deze week nieuwe seca 3 kaart ontvangen, liep 2 dagen goed met Diablocam en gisteren plots geen beeld meer. Kaart in Astonmodule gepropt en terug beeld (datum staat op 01/12/2009)maar niet op Film1&Film2(waar ik abonnement op heb) wel op Sport1 beeld. Heb dan weer beeld op andere zenders waar ik geen abo op heb(MGM, NGC,..)Moet ik nu een nieuwe activatie aanvragen of...
Hoe zit dat met Diablocam? Is die niet geschikt voor seca3 kaart?

Volgens mij hadden meer mensen met een abo op Film1 dat probleem.

Ik zou haast zeggen dat CDS de abonnees €9,95 moet betalen vanwege het ongemak van de nieuwe kaart die soms wel, soms niet en soms maar half werkt.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de nieuwe kaart staat standaard alles behalve de filmkanalen voor 3 weken open. Na die 3 weken gaat je normale pakket weer in. Ik denk dat ze er te weinig rekening mee hebben gehouden dat er mensen zijn die ook voor de filmkanalen betalen.....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jassy
Kan ik niet bevestigen. Mijn kaart heeft geen previewperiode.


Bij mij idem. Mijn kaart stond op 1 juli 2009 en had dus ook geen preview.
Nu is het 13 juli en opeens stond de datum op 13 september 2009 en nu doet hij het op mijn pakket (Familie).

Nick

Groeten,

 

Nick

 

Astra1, 2 en 3 op triax-schotel 89 cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: minplus
Is dat niet vreemd? Ik had het idee dat iedereen die een nieuwe kaart krijgt 3 weken al die zenders open heeft om de ellende wat te verzachten. Dat is wat ik hier ook exact 3 weken had.

Was die actie niet een paar maanden geleden en nu voorbij? CDS schreef er toen over in de begeleidende brief, maar nu hoor ik hen er niet meer over.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...