Ga naar inhoud


Oproep aan allen die seca3 pasjes ontvangen


theparasol

Aanbevolen berichten

Na een krap half uurtje in de Philips met de nog lopende puls aanvraag weer beeld, vervolgens de kaart weer in de DM800 en werken...

 

Het lijkt erop dat CCcam zich toch in de EMM verslikt, of dat iets tijdelijks is geweest is de vraag uiteraard maar ik hou die Philips wel even standby smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb een dreambox 800 en een 7020 lol en ik kijk al vanaf begin februari naar alle kanalen .effe een uitval gehad rond 24 februari toen stopte mijn oude kaart ermee daarna is hij van 1-7-2009 naar eind mei 2009 gegaan .bij mij werkt hij in bijde dreams goed ook met een matrix revolution cam in mijn 7020. en ook in m smargo heeft hij een aantal weken(2 weken) gedraait toh alles open .heb zelf settopbox hd en thema pakket

oh ja vergat met cccam werkt hij goed in mn 7020 alleen zonder cfg zodra die erin zit alles zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij mij weer beeld na de kaart in een originele ontvanger gezet te hebben. Nieuwe puls aangevraagd en voilá na ongeveer een minuutje weer beeld.

Aangezien mijn datum wel was geupdate in m'n DB met CCcam ben ik benieuwd of hij hem nu wel aan de praat houdt, activeren gaat dus kennelijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn buren (een bejaard stel van 80) hebben een nieuwe kaart gekregen (op 19 maart) maar deze werkt niet op hun ontvanger (een AssCom Reference). Zij hebben een entertainment-pakket. Ik heb voor deze mensen een mail gestuurd naar Canal Digitaal met de vraag wat nu te doen ... Ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De AssCom Reference was ooit een gecertificeerde ontvanger dacht ik.

 

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vandaag zijn mijn beide kaarten volledig geupdate. Gisteren wou mijn primaire kaart het nog niet doen, maar sinds vandaag/vannacht heb ik ruim 7 EMM's gekregen en hij geeft hij weer beeld smile

 

Ik heb hem overigens niet in een originele ontvanger gestopt - die heb ik zelfs niet meer - en gewoon laten zitten in mijn HTPC icm CCcam 2.1.0/x86. Laten wij hopen dat het de aankomende maand gewoon normaal update.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast top.peewee

Zou er nog een oplossing komen voor de diablo en de trex. De nieuwe sw werkt nog niet optimaal op de trex.

Ik zit niet te wachten op het kopen van weer een nieuwe module!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Canal Digital heeft toegezegd dat zij met 14 dagen een oplossing zouden geven voor alle Problemen met die nieuwe kaart Seca 3.

Voor met name de PVR ontvangers.

 

Ik meen dat ergens gelezen te hebben

 

Maar het is wel stil vanuit Canal Digital !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die niet gecertificeerde DVRs kan CanalDigitaal nooit oplossen. Dat zullen de "makers" van deze DVRs zelf moeten doen... In feite moeten die van het gecodeerd opnemen af(!)

 

Mijn buren hadden trouwens vandaag een Basispakket nieuwe kaart binnen met de keuze: 9.95 betalen of upgraden naar Familiepakket met 1e 6 maanden 9.95 en daarna 13.50...

 

Het werd wel gecompenseerd dat als je de machtiging binnen 14 dagen retour naar CDS had gestuurd dat je 3 maanden gratis entertainmentpakket kreeg na het aflopen van 3 weken alles(!)

 

Ik blijf het "vreemd zaken doen" vinden om ongevraagd buiten het contract om 9.95 te vragen, U ook???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaartje vandaag ontvangen, Xtreme met Matrixcam, basispakket.

Kaart werkt maar 20/ 30 min, daarna loopt de boel vast en moet ik hem weer aan/ uit zetten wil ik bewegend beeld krijgen.

 

Zal wel een nieuwe CI worden frown.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook kaartje ontvangen, maar nu blijkt dat het me 9,95 euro verwerkingskosten gaat kosten.

Als ik de machtiging voor het afschrijven binnen 14 dagen terugstuur krijg ik wel 3 maanden gratis entertainment pakket terug.

Vind het toch wel een beetje vreemd dat men een kaartwissel over de rug van de abonnees probeert terug te verdienen, onder het mom van en ik citeer: "Zoals u zult begrijpen, zijn er kosten verbonden aan het verbeteren en vervangen van uw oude smartcard. Omdat we trouwe klanten zoals u waarderen, neemt CD het grootste deel van de kosten voor haar rekening.

Wij vragen uitsluitend een eenmalige bijdrage van 9,95 euro voor de verwerkingskosten".

 

Fijn als trouwe klant moet je zondig betalen omdat CD zonodig de kaart wil vervangen/verbeteren.

Wat als ik nu niet wens te betalen? Wordt ik dan gewoon afgesloten? Ik heb toch gewoon een contract?

Heb overigens basispakket...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds 2e week februari 2 nieuwe kaarten 1 top+HD en 1 entertainment. Alle updates nu binnen tot 02-06-2009.

**Top+HD op Icord-HD met Powercam Pro en entertainment op Philips CDS ontvanger.** smile

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: Littlesat
Dat van die niet gecertificeerde DVRs kan CanalDigitaal nooit oplossen. Dat zullen de "makers" van deze DVRs zelf moeten doen... In feite moeten die van het gecodeerd opnemen af(!)

Mijn buren hadden trouwens vandaag een Basispakket nieuwe kaart binnen met de keuze: 9.95 betalen of upgraden naar Familiepakket met 1e 6 maanden 9.95 en daarna 13.50...

Het werd wel gecompenseerd dat als je de machtiging binnen 14 dagen retour naar CDS had gestuurd dat je 3 maanden gratis entertainmentpakket kreeg na het aflopen van 3 weken alles(!)

Ik blijf het "vreemd zaken doen" vinden om ongevraagd buiten het contract om 9.95 te vragen, U ook???


Dit is ook met goedgekeurde ontvangers van Canal Digital.
Dus wel een zaak van Canal Digital !!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...