Ga naar inhoud


[enigma2] xmltv-importer plugin (meerdaagse epg)


arnoldl

Aanbevolen berichten

Ik heb het vandaag voor elkaar gekregen om VijfTV en Vitaya in de epg erbij te krijgen mits wat scripts.

Kabeltje87 heeft dit voor mij ook uitgetest en goed bevonden.

Zo kan ik nog een paar zenders die nu nog niet in de epg meegaan wellicht erbij krijgen, maar het 1e punt was die 2 Belgen.

Momenteel is dit nog een ander bestand maar zal hem dan asap over de bestaande zetten.

Deze info wilde ik toch alvast met jullie delen.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Rytec
Origineel bericht van: petty
Origineel bericht van: petty

verander eens die 07:32 naar 7:32 en die +0200 naar +0100 indien je mijn link gebruikt.
Lukt het manueel wel via applications menu?
welke image gebruik je?

P.S. ik weet dat ik ook al meegemaakt heb dat ik na het wijzigen van de xmltv.dat zelf geen import meer kon doen.
Ik heb toen een originele xmltv.dat genomen, die met pspad bewerkt en opgeslagen en daarna met dcc weer in de box gezet en enigma herstart, vergeet enigma niet te herstarten na een wijziging in je xmltv.dat

====

Ik heb 07:32 veranderd in 7:32 en de offset van +0200 naar +0100. Ik gebruk jouw link:
"http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz"

Ik gebruik PLI3, de nieuwste versie. Ik wacht morgen weer even af. Ik laat dan het resultaat weten.
Grtz, Petty.

=======================================================
Vanmorgen stond de dm8000 weer aan en was niet in deep standby gegaan.
Via menu-->plugins en Downloads-->EPGimport krijg ik de melding "plugin is gestart, just edit /etc/epgimport and restart enigma" Ik kan kennelijk niets doen. Welk programma (plugin) draait hier? Dan kan ik daar eens kijken wat er aan de hand kan zijn.
Vast bedankt voor de antwoorden.
Petty


Ah, dus dat ("plugin is gestart, just edit /etc/epgimport and restart enigma") krijg je op je tv te zien als je manueel die epgimport start? normaal moet je een veld zien waar hij vraagt of je akkoord gaat met de import en dat kan enkele minuten duren staat erin.

=========
Helaas niet, alleen just edit /etc/epgimport. Wat nu?

Zeg nooit nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: petty
Origineel bericht van: Rytec
Origineel bericht van: petty
Origineel bericht van: petty

verander eens die 07:32 naar 7:32 en die +0200 naar +0100 indien je mijn link gebruikt.
Lukt het manueel wel via applications menu?
welke image gebruik je?

Ik gebruik PLI3, de nieuwste versie. Ik wacht morgen weer even af. Ik laat dan het resultaat weten.
Grtz, Petty.

=======================================================
Vanmorgen stond de dm8000 weer aan en was niet in deep standby gegaan.
Via menu-->plugins en Downloads-->EPGimport krijg ik de melding "plugin is gestart, just edit /etc/epgimport and restart enigma" Ik kan kennelijk niets doen. Welk programma (plugin) draait hier? Dan kan ik daar eens kijken wat er aan de hand kan zijn.
Vast bedankt voor de antwoorden.
Petty


Ah, dus dat ("plugin is gestart, just edit /etc/epgimport and restart enigma") krijg je op je tv te zien als je manueel die epgimport start? normaal moet je een veld zien waar hij vraagt of je akkoord gaat met de import en dat kan enkele minuten duren staat erin.


=========
Helaas niet, alleen just edit /etc/epgimport. Wat nu?



======
Opnieuw versie .6 geinstalleerd, daarna een herstart en kan nu wel via menu handmatig een update doen. Nu op morgenvroeg wachten of het goed gaat.

Zeg nooit nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb hem eindelijk werkend!!!

Ik heb de laatste Pli Jade3 van 24 sept. erin geflasht en daarin alle EPG gedisabled in de instellingen menu (mooie extra optie nu!!!). Handmatig updaten werkt nu. Ik heb nu EPG voor een week. Automatisch updaten moet ik nog tot morgen wachten of het werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bijlage zit mijn testbestand waarmee ik oa vijftv, vitaya, animal planet, france2, france3 en france5 er extra bij heb zitten samen met de reeds bestaande epg data.

Graag zou ik willen dat er een paar deze willen testen voor ik hem definitief overzet naar de standaard link.

 

Plaats deze in de directory /etc/epgimport en herstart enigma en voer een manuele update uit en laat hem ook automatisch eens werken.

Zou fijn zijn om jullie bevindingen te kennen.

rytecxmltv.zip

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rytec,

 

Heb je nieuwe file geplaatst en de manuele update werkt. Nu nog ff morgen afwachten of alles automatisch ook goed verloopt. Perfekt!

2x VU+duo, Dreambox 7000s, Maximum E-85 Multifocus (28.2E/23.5E/19.2E/13.0E/4.8E/0.8W), Triax 64cm (45W-53E), Visiosat G3C (13.0/19.2/23.5/28.2). Op alle ontvangers draait de nieuwste OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de schrijvers van XMLTV import:

 

Het is mijn insziens van belang om de import van twee consecutieve .dat file (XMLTV files) werkende te krijgen.

 

Je kunt wel een radiotimes en andere file importeren. Waarom dan ook niet twee files via download? Hoger in het draadje is dit al eens de orde geweest.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: petty
Origineel bericht van: petty
Origineel bericht van: Rytec
Origineel bericht van: petty
=======================================================
Vanmorgen stond de dm8000 weer aan en was niet in deep standby gegaan.
Via menu-->plugins en Downloads-->EPGimport krijg ik de melding "plugin is gestart, just edit /etc/epgimport and restart enigma" Ik kan kennelijk niets doen. Welk programma (plugin) draait hier? Dan kan ik daar eens kijken wat er aan de hand kan zijn.
Vast bedankt voor de antwoorden.
Petty


Ah, dus dat ("plugin is gestart, just edit /etc/epgimport and restart enigma") krijg je op je tv te zien als je manueel die epgimport start? normaal moet je een veld zien waar hij vraagt of je akkoord gaat met de import en dat kan enkele minuten duren staat erin.


=========
Helaas niet, alleen just edit /etc/epgimport. Wat nu?



======
Opnieuw versie .6 geinstalleerd, daarna een herstart en kan nu wel via menu handmatig een update doen. Nu op morgenvroeg wachten of het goed gaat.


Het is nu goed gegaan. bedankt voor de hulp

Zeg nooit nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
In bijlage zit mijn testbestand waarmee ik oa vijftv, vitaya, animal planet, france2, france3 en france5 er extra bij heb zitten samen met de reeds bestaande epg data.
Graag zou ik willen dat er een paar deze willen testen voor ik hem definitief overzet naar de standaard link.

Plaats deze in de directory /etc/epgimport en herstart enigma en voer een manuele update uit en laat hem ook automatisch eens werken.
Zou fijn zijn om jullie bevindingen te kennen.


@Rytec,

hoe krijg ik m automatisch ik heb een 800.

alvast bedankt voor je antwoord

VU+Ultimo 4K 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al die xmltvimport plugin geïnstalleerd in je box? door niets aan die rytecxmltv.dat bestand te wijzigen en gewoon in de map /etc/epgimport te zetten en enigma even te herstarten.

Wel de bestaande xmltv.dat verwijderen aub.

dan zal hij morgenochtend tss 5:45 en 6:45 de import doen en daarna moet de epg gevuld zijn.

 

Ik heb nu de file ook nog eens extra kleiner gemaakt door de onnodige tags eruit te filteren zoals categorie, director, actor, vide, aspect.

Dit scheelt weer extra in omvang.

 

Wellicht dat al de oorspronkelijke link de nieuwe versie zal hebben. Van zodra dat zo is plaats ik hier direct de juiste rytecxmltv.dat weer.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

 

Ik gebruik de plugin al enige tijd naar tevredenheid.

De afgelopen week zat ik weer in dit draadje te lezen en merk dat jullie ongeveer een week epg hebben.

Ik heb een dag of 4, iemand een idee hoe dit kan en wat ik moet doen om ook een week te krijgen?

Gr.

Daskie

Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade

EPG powered by MiLo en Rytec :-)

Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
OK, hier is ie dan, de definitieve .dat file weer naar de oorspronkelijke link.

Plaats deze dus in /etc/epgimport
Verwijder de bestaande xmltv.dat
Herstart enigma2


Schrijffoutje in discovery science, c vergeten.

Met c heb ik ook geen EPG wink

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...