Ga naar inhoud


[enigma2] xmltv-importer plugin (meerdaagse epg)


arnoldl

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Daskie
Hey allemaal,

Ik gebruik de plugin al enige tijd naar tevredenheid.
De afgelopen week zat ik weer in dit draadje te lezen en merk dat jullie ongeveer een week epg hebben.
Ik heb een dag of 4, iemand een idee hoe dit kan en wat ik moet doen om ook een week te krijgen?
Gr.
Daskie


Iemand een idee hoe bovenstaande op te lossen?
Ik heb nu epg tot donderdag morgen!

Groet
Daskie

Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade

EPG powered by MiLo en Rytec :-)

Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: guppje29
Ik heb hem ook werkend op nablio maar mis aantal zenders terwijl die wel in de lijst staan.
Zo werken de volgende zenders niet bij mij

Film 1.3
Discovery science
Discovery Travel
NGC Wild
Vitaya
Vijf tv

Ik heb de laatste versie hier gedownload.
Hebben dat meerdere mensen ook?


Tijdens het uittesten van de laatste versie van de rytec file (de gegevens) is het mij opgevallen dat op een niet-gepatchte image bij mij ook steeds minstens één zender ontbrak. Bij een gepatchte image ontbrak er niets met dezelfde .dat file en .gz file (datafile). Het is mij een raadsel wat de oorzaak hiervan is.

Een tweede oorzaak van missende EPG bij bepaalde zenders kan zijn dat je een andere TransportID en SeverviceproviderID gebruikt dan is gedefinieerd in de .dat file.

Hoe controleer je dit. Zet je box op een zender waarvan de EPG ontbreekt. Vraag de streaminformatie op en noteer de TransportID en SeverviceproviderID.

Open met een editor (notepad++) de file rytecxmltv.dat en kijk bij de betreffend zenders of je codes terugvindt die net genoteerd hebt. Zoniet kun je die aanpassen. Om zeker te zijn van de juiste plaats en codes kun je misschien eerst een zender kiezen die wel EPG geeft en hiervan de codes te vergelijken met de codes die in de .dat staan.

Veel succes.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Daskie
Origineel bericht van: Daskie
Hey allemaal,

Ik gebruik de plugin al enige tijd naar tevredenheid.
De afgelopen week zat ik weer in dit draadje te lezen en merk dat jullie ongeveer een week epg hebben.
Ik heb een dag of 4, iemand een idee hoe dit kan en wat ik moet doen om ook een week te krijgen?
Gr.
Daskie


Iemand een idee hoe bovenstaande op te lossen?
Ik heb nu epg tot donderdag morgen!

Groet
Daskie


Heb je in de .dat file staan dat iedere dag een download moet doen.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook zijn dat zijn automatische import niet meer werkt, heb ik ook last van sinds een paar dagen. met de oplossing die ik genoteerd heb met init 4 etc zou je dit kunnen proberen en dan afwachten tot de volgende morgen.

Dus die optie om rode led uit te zetten met die session.py van Boekkie heeft geen invloed hierop, daar ligt het dus niet aan.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kabeltje87

Heb je in de .dat file staan dat iedere dag een download moet doen.


Dit staat in mijn .dat

</config>
<scheduler>
<enabled>1</enabled>
<random>1</random>
<start>5:45</start>
<days>1,1,1,1,1,1,1</days>
<offset>+0100</offset>
</scheduler>

Volgens mij goed!

Groet
Daskie

Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade

EPG powered by MiLo en Rytec :-)

Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gister de plugin geinstalleerd met de dat file van rytec op de laatste pli voor mijn dm800, en ik moet zeggen dat het voortreffelijk werkt voor de c+ kanalen. Ik heb een EPG van een week.

 

Hulde voor het mooie werk en hopelijk dat dit wordt uitgebreid voor de overige providers

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Obi Wan
Ik heb gister de plugin geinstalleerd met de dat file van rytec op de laatste pli voor mijn dm800, en ik moet zeggen dat het voortreffelijk werkt voor de c+ kanalen. Ik heb een EPG van een week.

Hulde voor het mooie werk en hopelijk dat dit wordt uitgebreid voor de overige providers


dank u. Kabeltje en ik hebben hier al wat tijd voor gemaakt, al gaat de pluim voor het werk van de plugin naar Arnold die dit destijds opgestart heeft.
Maar ik heb het nu uiteindelijk zover gekregen om meerdere files te kunnen samenvoegen in 1 bestand.
Welke voorkeuren zijn er van andere zenders van providers? Ik kan wel eens op zoek gaan naar meer.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kort verzoekje om het overzicht te houden. Is het mogelijk om bij een volgende grote wijziging een nieuw topic te starten?

 

Bij voorkeur met een openingspost waarin de (de)installatie en dergelijke beschreven staat en de laatste xml tot op dat moment wink

 

Een kennis van mij is nieuw met de dreambox en die zou ik graag een topic geven waarmee hij in één overzicht ziet hoe of wat en daarmee uit de voeten kan (dit lange topic is denk ik onoverzichtelijk voor nieuwkomers).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
Als het kan de EPG voor de SKY-zenders uitbreiden. blush


Bedoel je dan het gehele sky UK pakket of enkel de film en sportzenders? want die zou ik eventueel proberen in m'n bestaande epg data te implementeren ipv radiotimes nog te gebruiken in de toekomst.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Origineel bericht van: patje7of9
Als het kan de EPG voor de SKY-zenders uitbreiden. blush


Bedoel je dan het gehele sky UK pakket of enkel de film en sportzenders? want die zou ik eventueel proberen in m'n bestaande epg data te implementeren ipv radiotimes nog te gebruiken in de toekomst.


Vooral de film en sportzenders zijn voor de meeste het belangrijkst,denk ik toch. blush
Link naar reactie
Delen op andere sites

vooreerst hartelijk dank voor het vele werk. Ik denk dat je heel wat dreamboxbezitters vrolijk maakt.

 

indien mogelijk graag ALLE SKY.UK-zenders (met inbegrip van ITV, C4 en Five) Er zijn immers heel wat mensen die via hun dreambox naar het gehele SKY-pakket kijken.

 

Dat zou écht super zijn. Want nu blijft het wel wat klooien met dat extra radiotimes-bestand waardoor (hier bij mij althans) alles in de soep draait (ofwel werkt jouw bestand perfect, maar dan heb ik nix op de SKY-zenders, ofwel werken de SKY-zenders perfect, en dan werkt de epg op CDS/TVV niet meer...

 

 

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...