Ga naar inhoud


film 1.1 , 1.2 en 1.3 zwart met nieuwe seca kaart?


youriy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: ceesv
Zoals hierboven al aangegeven staat er in de brief
* uitgezonderd Film 1,2,3
Canaldigitaal handelt dus correct.


Dan wordt het inderdaad een andere zaak. Als ze dat gemeld hebben in de brief doen ze niks fout. smile Wel jammer voor de mensen die dachten een hoop films op de HDD te zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Hoezo handeld CanalDigitaal correct.?
Als ze in de kleine letters schrijven dat de kanalen Film1 zijn uitgezonderd moeten ze geen verwachtingen geven door ze eerst wel door te geven.
Zo wordt je als gebruiker op het verkeerde been gezet .....


Wees blij dat je er een paar dagen naar hebt kunnen kijken. Ze hebben helemaal geen verwachtingen gecreerd aangezien ze op voorhand duidelijk hebben aangegeven dat de film 1 zenders uitgesloten waren. Iedereen kon weten dat het een foutje was dat ze de eerste dagen wel te zien waren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: woutervg

Wees blij dat je er een paar dagen naar hebt kunnen kijken. Ze hebben helemaal geen verwachtingen gecreerd aangezien ze op voorhand duidelijk hebben aangegeven dat de film 1 zenders uitgesloten waren. Iedereen kon weten dat het een foutje was dat ze de eerste dagen wel te zien waren.


Waarom blij zijn, ik betaal er gewoon voor en kan kijken wanneer ik maar wil. cry
En door het open te zetten wekken ze wel verwachtingen bij gebruikers.
Lees anders maar de reacties hierboven maar eens door ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: woutervg

Wees blij dat je er een paar dagen naar hebt kunnen kijken. Ze hebben helemaal geen verwachtingen gecreerd aangezien ze op voorhand duidelijk hebben aangegeven dat de film 1 zenders uitgesloten waren. Iedereen kon weten dat het een foutje was dat ze de eerste dagen wel te zien waren.


Waarom blij zijn, ik betaal er gewoon voor en kan kijken wanneer ik maar wil. cry
En door het open te zetten wekken ze wel verwachtingen bij gebruikers.
Lees anders maar de reacties hierboven maar eens door ...


Dan is er dus helemaal niets aan de hand....
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Edbe
vreems,
ik hem mijn brief nog eens gelezen maar ik zie niks staan over het dat het geschreven staat van uitzondering van Film 1.1, 1.2 en 1.3 ????

Ed, dat zou betekenen, dat er verschillende versies van de brief zijn verzonden.
In het midden van de brief staat er een onderstreepte zin, die eindigt met U ontvangt als aardigheidje bovendien 3 weken lang alle zenders.* (* = zie voetnoot)

Onder aan de brief, direct onder de handtekening van Andrei Noppe, Directeur CanalDigitaal staat in mijn brief:

* De zender Film 1 uitgezonderd.

De vraag is dus nu, zijn er verschillende versies van de brief in omloop?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: woutervg

Wees blij dat je er een paar dagen naar hebt kunnen kijken. Ze hebben helemaal geen verwachtingen gecreerd aangezien ze op voorhand duidelijk hebben aangegeven dat de film 1 zenders uitgesloten waren. Iedereen kon weten dat het een foutje was dat ze de eerste dagen wel te zien waren.


Waarom blij zijn, ik betaal er gewoon voor en kan kijken wanneer ik maar wil. cry
En door het open te zetten wekken ze wel verwachtingen bij gebruikers.
Lees anders maar de reacties hierboven maar eens door ...

Je bedoelt de reacties van de mensen die blijkbaar de begeleidende brief niet hebben gelezen?
Tja...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Tja, als iemand nu eens even de moeite wil nemen de brief te scannen zou het wat duidelijker worden.

De brief ligt hier al een weekje of 2 in de oud-papier kliko. Maar er stond dus dat alles open was, met een sterretje er bij.
Onder aan de brief stond het sterretje nog een keer met de melding dat dit exclusief Film 1 was.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...