Ga naar inhoud


film 1.1 , 1.2 en 1.3 zwart met nieuwe seca kaart?


youriy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Hanmar
Is bij mij ook vandaag gebeurt, ik heb de nieuwe kaart nu 3 dagen, 2 dagen kon ik gewoon naar Film1,2 en 3 kijken. Maar vandaag blijkbaar niet meer. Vreemd


Seca 1, 2 en 3..Film 1, 2 en 3, en..weg! eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt bij mij ook.

 

Maar ik stond eerder verbaast dat ik Film 1 uberhaupt had omdat deze wordt uitgesloten in de begeleidende brief bij de nieuwe kaart (dat sterretje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hanmar
Ik heb daar helemaal over heen gelezen, ik dacht dat het * ging over de erotiekzenders.... Nou ja, 2 dagen lol gehad :D


En dat kennelijk al zelfs zonder die erotiekzenders! smirk

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meest interessante is juist Film1 en dat is nu al weer weg.

Gelukkig nog op tijd The Kite Runner opgenomen.

 

Jammer dat zij geen kans geven om meer Film 1 te promoten. De rest van de zenders vind ik weinig boeiend.

De themazenders van de NOS (NPO), stichting NOS en de NPS vind ik slechts de zoveelste herhaling van wat we al te zien krijgen op Nederland 1,2 en 3. Daar geef ik dan ook geen enkele cent aan uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach tot oktober had ik een abbo op F123 maar ik heb het opgezegd omdat ik geen 19.95 wilde betalen voor 2 en halve zender (sport interesseert me niet). Afgelopen week kon ik ze ontvangen maar ik heb dit alleen maar geconstateerd en geen enkele film helemaal bekeken. En dat terwijl ik van het begin (toen nog filmnet) een abbo had. Ben dus snel afgekickt. Heb meer plezier aan de Engelse zenders op 28.2: gratis en voor niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zoals hierboven al aangegeven staat er in de brief

* uitgezonderd Film 1,2,3

Canaldigitaal handelt dus correct.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...