Ga naar inhoud


[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: DeBeek
tevens is barry allen nergens meer terug te vinden onder de blauwe toets en in appicaties.
Draai met multie boot via de laatste BA, alle vorige images hebben dit niet.


Je kunt hem gewoon installeren vanuit de plugins, onder extenstions, of is dat niet wat je bedoelt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: DeBeek
tevens is barry allen nergens meer terug te vinden onder de blauwe toets en in appicaties.
Draai met multie boot via de laatste BA, alle vorige images hebben dit niet.


Je kunt hem gewoon installeren vanuit de plugins, onder extenstions, of is dat niet wat je bedoelt?


Dat niet wat ik bedoel, in de flash staat MiLo van 6-3 met de laatste BA 4.6.88, op CF kaart staan de andere Milo Versies.

Bij alle versies zit onder de blauwe toets en in het applicatie menu BA, alleen bij de laatste image 19-3 zie je deze niet meer.
maw het is niet meer mogelijk om BA te benaderen, of je moet de complete box herstarten dan krijg je weer de keuze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wat "DeBeek" aangeeft

Hier ook na het installeren van "milo-image-dm7025-20090319145413" kan ik onder "applicaties" de plugin "BarryAllen" niet meer terugvinden.

Bij de image van "milo-image-dm7025-20090313190213" was dit nog in orde.

Werk nog met BarryAllen versie 4.6.86

Knap werk hoor !!!

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satfly
Zit er in Milo's image ook een 'Quickbutton' (zo heet het in Gemini) waarmee je met 1 druk op de knop bijvoorbeeld Dreamnetcast kan starten?

Kan iemand me dit nog even vertellen? Ik zit sterk te overwegen om Gemini in te ruilen voor Milo. Maar zo'n quickbutton vind ik echt onmisbaar.

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
tevens is barry allen nergens meer terug te vinden onder de blauwe toets en in appicaties.
Draai met multie boot via de laatste BA, alle vorige images hebben dit niet.


Das niks nieuws, daar hebben wel meer images last van.
Een reboot wil wel eens helpen, anders de image er opnieuw opzettten.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Er zit nog geen Quickbutton in MiLo, kan nog komen. ?

Jammer, maar bedankt voor je antwoord.
@milo: is dit misschien als plugin toe te voegen? Ik gebruik een quickbutton altijd om internet-radio te luisteren zonder mijn TV eerst aan te hoeven zetten of blind in het menu te hoeven navigeren.

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder gevraagd: hoe kan je teletext caching aanzetten ?

 

Verder is dit tot op heden de meest stabiele image op mijn 8000 (met 2 extra Sat tuners, misschien dat dat verschil maakt)

DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55

 

There are 10 types of people in the world: those

who understand binary, and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De workaround voor Barry Allen is om via telnet het volgende commando in te geven:

 

Code:
/media/cf/ba.sh patch

 

Heeft waarschijnlijk te maken met mijn herindeling van het image waar BA niet mee om kan gaan. Als het image eenmaal loopt dan "zie" je geen verschil. Ik zal eens door BA heen ploeteren en kijken wat hij probeert te doen.

 

Klopt het dat dit probleem alleen maar op de DM7025 optreedt, en niet op de 800/8000?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hannibal2206
Zoals eerder gevraagd: hoe kan je teletext caching aanzetten ?


Hier zie je een lijst van dingen die ik wil implementeren. Als hij erbij staat (en TT cache staat erbij), hoef je er in deze thread niet meer om te vragen.

http://apps.sourceforge.net/trac/dream4all/report/1

TT cache is niet even een "knopje" in de build, da's een mandag werk schat ik zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satfly
... een 'Quickbutton' (zo heet het in Gemini) waarmee je met 1 druk op de knop bijvoorbeeld Dreamnetcast kan starten?


Om mij de tijd uit te sparen om Gemini te installeren en te zoeken naar de optie, zou je me precies kunnen uitleggen hoe dit in zijn werk gaat? Dus welke button dat is en hoe je instelt wat die doet?
En ook heel belangrijk: Is dit ook op de 7025 van toepassing? (want die heeft een andere afstandsbediening)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: satfly
... een 'Quickbutton' (zo heet het in Gemini) waarmee je met 1 druk op de knop bijvoorbeeld Dreamnetcast kan starten?


Om mij de tijd uit te sparen om Gemini te installeren en te zoeken naar de optie, zou je me precies kunnen uitleggen hoe dit in zijn werk gaat? Dus welke button dat is en hoe je instelt wat die doet?
En ook heel belangrijk: Is dit ook op de 7025 van toepassing? (want die heeft een andere afstandsbediening)


Maar natuurlijk wink Allereerst: het gaat om een 7025.
Het komt er op neer dat je in Gemini mag kiezen welke actie (uit een lijstje met functies en plugins) er aan de GROENE knop wordt gekoppeld.

Ik weet er het fijne niet van, maar ik zie bijvoorbeeld dit in de keymap.xml staan:
Code:
	<map context="InfobarSubserviceSelectionActions">		<key id="KEY_GREEN" mapto="subserviceSelection" flags="b" />		<key id="KEY_GREEN" mapto="openQuickbutton" flags="l" />	</map>


En dit staat in de enigma.py:
Code:
    QUICKBUTTON = _enigma.Cbptools_QUICKBUTTON


Ik hoop dat je er wijzer van bent geworden wink

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...