Ga naar inhoud


[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: aardbeì
mbt par2, kun je me uitleggen waarom enigma2 dan uit zou moeten


Hij gebruikt dan teveel RAM geheugen. CPU en disk is inderdaad geen probleem, tijd genoeg...

En de par2 en unrar enzo kun je toch wel op de PC doen, da's een karweitje van niks.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Nemesis_dup1

Voor veel features sluit ik me bij de vorige spreker aan. Ik heb het image er nu een aantal dagen 'in zitten' (DM8000) en er zijn 2 dingen die mij op vallen: ten eerste geen teletekst caching en wat ik erg hinderlijk vind is dat in de radio modus de zendernaam niet op het display zichtbaar wordt. Als je in de radio modus zit blijft de lijst zichtbaar en bij exit/lame gaat de software terug naar TV modus.

Verder merk ik op dat het me nog niet gelukt is om een groen scherm (crash) te produceren.

 

m vr gr Cor

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
een map op pc mounten via netwerkbrowser resulteert in een constante crash


Je crash log rar file is corrupt, kan hem niet uitpakken?
Kun je hem aan mij mailen (zie website voor adres).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nemesis_dup1
en wat ik erg hinderlijk vind is dat in de radio modus de zendernaam niet op het display zichtbaar wordt. Als je in de radio modus zit blijft de lijst zichtbaar en bij exit/lame gaat de software terug naar TV modus.
Verder merk ik op dat het me nog niet gelukt is om een groen scherm (crash) te produceren.

m vr gr Cor


Ik had het zelfde probleem maar na een update van de image is dit probleem verholpen en krijg je gewoon de zendernaam in het display.

verder is het een perfecte en stabiele image

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Hoe komt het toch dat ik geen picons aan de praat krijg?


Probeer eens opnieuw downloaden van de PIcons, via "applicaties".

Ik had hetzelfde met de images van dit jaar, hij gebruikt tegenwoordig de service naam en niet de zender naam voor de PIcons, zo lijkt het.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Toch jammer dat er zo langzamerhand weer een kerstboom van wordt gemaakt, er worden steeds weer features toegevoegd


Wees gerust, stabiliteit en eenvoud staan nog steeds nummer 1. De extraatjes zoal NZBGet staan er niet standaard in, die moet je nog altijd los installeren.

Op de 7025 neemt het image al 2MB minder flash ruimte in dan de eerste versie.

De plannen met de op SQL gebaseerde mediaplayer zijn bedoeld om de stabiliteit juist te verhogen door minder RAM te gaan gebruiken - als het lukt wat ik van plan ben, zijn er echt geen limieten meer aan de zenderlijst, EPG en media bestanden, terwijl je toch EPG voor honderden zenders voor weken vooruit kunt krijgen, om maar iets te noemen. Maar dat is nog niet in zicht, ik werk liever in kleine stapjes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: Harley
een map op pc mounten via netwerkbrowser resulteert in een constante crash


Je crash log rar file is corrupt, kan hem niet uitpakken?
Kun je hem aan mij mailen (zie website voor adres).



tjek

Kerni had zn HD skins toch aangepast icm netwerkbrowser?

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Optie voor picons downloaden zit er niet bij.


Dan heb je mogelijk gewoon een oude versie. In het configuratie menu moet onder de optie om PIcons op de harddisk te zoeken, een optie staan waar hij PIcons heen moet kopieren.

Je kunt upgraden via de softwaremanager, of een backup maken van de settings en opnieuw flashen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds het probleem dat wanneer er een opname bekeken wordt welke in een subfolder staat in hdd/movie,

en er wordt een handmatige opname gestart dat deze wordt opgenomen in de laatst gekozen subfolder ipv in hdd/movie.

 

tevens is barry allen nergens meer terug te vinden onder de blauwe toets en in appicaties.

 

Draai met multie boot via de laatste BA, alle vorige images hebben dit niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...