Ga naar inhoud


[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Hmmmm,

 

Is de image van 28-3 gemaakt met een andere (expirimentele) image van dmm dan die van 26-3 .??

 

Want daarin had ik de fout dat als ik een bestaande timer wilde veranderen (bv een wekelijks op woensdag terugkerende timer)er altijd een timer conflict was met timers op andere dagen.

 

Dat is bij de image van 28-3 niet meer het geval.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Milo,

 

Jou script om de /hdd/backup terug te zetten, zit daar ook de instelling van de netwerk configuratie in?

Ik heb mijn DB een vast ip adres gegeven, maar bij het installeren van een nieuw image stond het ip op DHCP.

En welke file moet ik daarvoor gebruiken om in de /hdd/backup te zetten?

 

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Want daarin had ik de fout dat als ik een bestaande timer wilde veranderen (bv een wekelijks op woensdag terugkerende timer)er altijd een timer conflict was met timers op andere dagen.


Image heeft de enigma2 van 28 maart, dus die is bijgewerkt. Aan de "TimerSanityCheck" is niets veranderd.

Die timer check erger ik me soms mateloos aan. Hij komt soms met heel vreemde resultaten, je kunt niet zeggen "welles" en de code is een groot blok troep. Ik denk er eigenlijk over om een optie te bieden om de hele check maar over te slaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit de situatie waar hij onterecht een conflict geeft (met twee tuners):

 

Code:
Zender  -------------->tijd     1  <====>     2      <====>     3          <====>

 

De opname op zender 3 kan gewoon starten want zender 1 is dan klaar. De check in de software snapt dit niet, en staat erop dat deze drie een conflict hebben en dat 3 dus pas kan starten als 2 klaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das begrijpelijk,

 

echter de image van 26-3 gaf een conflict aan toe ik een bestaande timer voor woensdag wilde veranderen ( 1 minuut eerder starten)

dat er een conflict was met een timer op maandag , donderdag en vrijdag, en dat kan natuurlijk nooit een conflict opleveren.

 

trek me hier ook niet zoveel van aan, gewoon op exit en de timer is veranderd.

 

Heb dit ook geprobeerd met de image van 28-3 en daarbij treedt het niet op..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit image in mijn 8000 met 2 extra DVB-S tuners (dus 4 in totaal), en dat loopt prima op 1 probleem na: regelmatig blijft de box hangen bij het gaan naar de PVR mode (opnames afspelen). AB reageert niet meer, display geeft "17:02 359GB" weer.

Telnet loopt nog wel, daar een init 4 en init 3 (Enigma restart) en dan komt alles weer terug.

 

Hebben anderen dit ook ?

 

DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55

 

There are 10 types of people in the world: those

who understand binary, and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je onder instellingen, diversen de optie "bereken lengte van opnames" en de optie "toon icoontjes voor opnames" (precieze tekst weet ik zo niet uit het hoofd) uitzet, wordt het dan beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met de laatste versie een aantal problemen gehad.

Na de nieuwe installatie kreeg mijn box via de dhcp geen ip adres.

Na een netwerk herstart wel.

Toen ik mijn ip adres vast wilde zetten ging de box het netwerk herstarten, maar daar bleef hij inhangen.

Na een reboot stond de BER op iets in de 4000 en bij AGC en gain N/A.

Dit heb ik meerde malen gahad. Na een reboot.

Gisteren tijdens het hervatten van timeshift (een programma wat ook werd opgenomen maar tijdens het kijken naar het kanaal op pauze gedrukt) geen geluid. Na een herstart v/d box , AGC en gain op N/A.

 

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd... en ik heb met de laatste versie een opname zitten kijken terwijl er 2 opnames liepen en ctorrent aan het downloaden was...

 

Enfin, er is een nieuw setje image onlines, en er zijn weer updates aan wat low-level modules geweest (gstreamer onder andere) dus misschien dat het daarmee beter wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe release online!

 

In deze versie:

 

- EPG 14 dagen vooruit via internet voor een groot aantal zenders

- EPG wordt in SQL database opgeslagen voor snel zoeken en minder geheugen

- De 'UPC zapper'

- Quickbutton

- Feed hunter plugin

- "Home page" en mogelijkheid om updaten lamedb uit te zetten

- en nog wat kleine wijzigingen en updates.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...