Ga naar inhoud


Nieuwe C+ SECA3 kaart betalen of niet??


gozuhr

Aanbevolen berichten

Gast m.boretti

En het, voorlopige, antwoord:

 

Geachte heer, mevrouw,

 

ConsuWijzer heeft uw bericht in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u

binnen zes werkdagen antwoord te geven.

 

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, ontvangt u een casenummer

dat u kunt gebruiken voor eventueel verdere correspondentie.

 

Uw casenummer is: ********

 

Hartelijk dank voor uw bericht en uw medewerking.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Mw. ************

Hoofd ConsuWijzer

Praktisch advies over uw rechten als consument

 

Postbus 1031

2260 BA Leidschendam

(T) 088 - 070 70 70

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb hier ook al een paar keer inhoudelijk op de betreffende brief gereageerd en heb nog iets ondekt wat ook stof tot nadenken is............namelijk,

 

De wijze van betalen, geheel in stijl van Canal digitaal heb je slechts de keuze een eenmalige machtiging.....nu doe ik dat uit principe ( te veel gedoe met storneren ed) al niet, betaal mijn abo's ook keurig met een accept giro ergo al zou ik willen ik kan niet eens betalen zeker niet op een voor mij betrouwbare manier.....heb het niet zo op die machtigingen al hoe gemakkelijk ze ook klinken en lijken.......als er stront aan de knikker is zie er dan maar eens op dezelfde makkelijke manier vanaf te komen....

 

 

Groetjes....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Terradon:

Machtigingen kunnen in principe door de bank altijd geblokkeerd worden en meestal ook telefonisch. Zo heb ik ook van de hebberige Casema een overschrijving ongedaan laten maken.

 

Wat betreft de kaarten: de 29ste is m'n SECA2 kaart alsnog geblokkeerd door CDS (datum staat nu op 1-1-1991). De nieuwe SECA3 kaart werkt nog prima.

 

Er is verder nog geen herinneringsbrief op mijn mat gevallen voor die €9,95

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Powerbooky,

 

ik heb de nieuwe seca 3 kaart half april gehad en nu pas de brief met machtiging.

Die zal je heus ook wel ontvangen.

Canaal Digitaal probeert op slinkse en onheuse wijze mensen onder druk te zetten om toch de kosten van de nieuwe kaart te laten betalen ipv zelf voor het risico van gehackte kaarten op te draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals, waarom moeten sommige mensen wel betalen en sommige niet....lijkt me duidelijk een voorbeeld van willekeur.

Iemand met een goedkoop settop pakket krijgt de kaart voor nop en iemand met een duurder basispakket moet betalen???? Waar is de logica? Ik vind het gewoon onbeschoft en schandalig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens m'n CD-shop/dealer worden er alleen kaarten vanaf basispakket en bijbehorende €1.00 of €2.50 kaarten vervangen. Alleen bij Basispakket wordt een eenmalige machtiging bijgevoegd. Voorlopig zijn er geen plannen voor het wisselen van kaarten van standaard=NED123 en Settopbox pakket. Deze kanalen blijven in seca2 en seca3 uitgezonden worden. Van alle andere kanalen wordt de seca2 codering na 4 augustus uitgeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: funsat
Alleen bij Basispakket wordt een eenmalige machtiging bijgevoegd.


Settop box pakket hier. Gisteren (of was het vrijdag?) nieuwe kaart binnen gekregen. Inclusief machtiging (wat ik niet eens zo'n probleem vindt trouwens).

Citaat:
Voorlopig zijn er geen plannen voor het wisselen van kaarten van standaard=NED123 en Settopbox pakket. Deze kanalen blijven in seca2 en seca3 uitgezonden worden. Van alle andere kanalen wordt de seca2 codering na 4 augustus uitgeschakeld.


Zie bovenstaande: Settop-box hier en toch nieuwe kaart.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EaS
Origineel bericht van: funsat
Alleen bij Basispakket wordt een eenmalige machtiging bijgevoegd.


Settop box pakket hier. Gisteren (of was het vrijdag?) nieuwe kaart binnen gekregen. Inclusief machtiging (wat ik niet eens zo'n probleem vindt trouwens).

Citaat:
Voorlopig zijn er geen plannen voor het wisselen van kaarten van standaard=NED123 en Settopbox pakket. Deze kanalen blijven in seca2 en seca3 uitgezonden worden. Van alle andere kanalen wordt de seca2 codering na 4 augustus uitgeschakeld.


Zie bovenstaande: Settop-box hier en toch nieuwe kaart.


In mijn familie/vriendenkring zijn er al minstens 6 seca2 kaarten gewisseld voor een seca3 kaart met een Set Top Box abbonnement.
De dealer van funsat lijkt niet goed op de hoogte te zijn.!

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitzonderingen zullen er altijd wel zijn, de betreffende dealer heeft deze informatie via CD dealernieuws afgelopen week ontvangen en had dit uitgeprint. Ook werd vermeld dat de EPG vanaf 1 juni wordt uitgebreid en dat nog niet verkochte nieuwe seca2 kaarten vanaf 1 juni niet meer geactiveerd kunnen worden en mogen terug gestuurd worden ter omruiling voor seca3 kaarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat als je een Basis-pakket hebt, waar dit jaar 114 euro voor moest worden betaald, je er toch wel vanuit mag gaan dat de kosten voor het vervangen van een kaart, op eigen iniatief door CD, uit die gelden wordt betaald !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb std pakket.Dus alleen ned 1,2,3.Ik betaal dus nooit iets .Ze staan dus alleen op mijn naam en verder niks.Tot mijn verbazing kreeg ik vrijdag dus ook 2 nieuwe kaartjes en uiteraard 2x 9,95 acceptgiro`s.Raar ik betaal dus nooit en nu moet ik oppeens betalen.Mijn dealer adviseerde niet te betalen.Hijzelf doet het ook niet.Wat dus vervelend is is dat ik een oud vrouwtje ken die afhankelijk van hun is.Maar voor haar is dit dus echt veel geld.Ik heb dus ook geadviseerd niet te betalen.Maar wat als ze dadelijk word afgesloten?Is er nou niemand die hier een duidelijk antwoord op heeft?De ene zegt dat het niet moet na gebeld te hebben en de andere zegt van wel.Zou mooi zijn als er iemand van canaldigitaal op dit forum zou antwoorden.

Misschien kan een moderator eens duidelijk antwoord geven

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ref
Ik vind dat als je een Basis-pakket hebt, waar dit jaar 114 euro voor moest worden betaald, je er toch wel vanuit mag gaan dat de kosten voor het vervangen van een kaart, op eigen iniatief door CD, uit die gelden wordt betaald !


Volgens mij heb je deze draad niet goed gelezen.
Ik heb ook Basis en heb geen brief gekregen waarin stond dat ik geld moest betalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: ref
Ik vind dat als je een Basis-pakket hebt, waar dit jaar 114 euro voor moest worden betaald, je er toch wel vanuit mag gaan dat de kosten voor het vervangen van een kaart, op eigen iniatief door CD, uit die gelden wordt betaald !


Volgens mij heb je deze draad niet goed gelezen.
Ik heb ook Basis en heb geen brief gekregen waarin stond dat ik geld moest betalen.


Mmmm vreemd, dus zoals ik al zei, het lijkt wel pure willekeur... frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...