Ga naar inhoud


Nieuwe C+ SECA3 kaart betalen of niet??


gozuhr

Aanbevolen berichten

Inderdaad Johan:

Ik heb 2 kaarten,1 basis en 1 STB.Aan de kaart van het basis pakket hing een kaartje voor eenmalige afschrijving van €9,95 en aan die van het STB hing niets.Dus bij de laatste kaart werd niets gevraagd.

Wat mij wel heel erg stoorde was de manier waarop CD met de prive gegevens van hun klanten om gaat.

Het is gewoon een kaartje waarop je rekeningnr al staat ingevuld en daar moet je dan de datum en een handtekening op zetten.Kaartje kan zo op de bus naar het antwoordnr van CD en iedereen kan zo je rekening nr en je handtekening zien staan.Vreemd he dat in deze tijd op deze manier je rekening word leeg geplunderd.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Gerard 76
Volgens mij staat nergens dat het moet.


Staat er inderdaad niet expliciet, maar als je de brief op het eerste oog leest zou je dat wel verwachten; er staat ook niet dat het NIET moet.
Door nergens te vermelden dat je niet persé hoeft te betalen is het toch wel een misleidend schrijven.
Ze hadden gewoon moeten schriiven: Hier nieuwe kaart, wil je 3 maanden entertainment pakket proberen, dan kan dat voor 9.95.
Dan is er geen onduidelijkheid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: brief van cd

Zoals u zult begrijpen, zijn er kosten verbonden aan het verbeteren en vervangen van uw oude smartcard. Omdat we trouwe klanten zoals u waarderen, neemt CanalDigitaal het grootste deel van de kosten voor haar rekening. We vragen uitsluitend een eenmalige bijdrage van € 9,95 voor de verwerkingskosten.

Met onderstaande coupon machtigt u CanalDigitaal om deze verwerkingskosten te voldoen. Controleer uw gegevens, onderteken de machtiging en stuur hem binnen 14 dagen retour.

Is uw machtiging binnen voor 27 april 2009, dan ontvangt u nadat u 3 weken naar meer zenders hebt gekeken aansluitend 3 maanden vrijblijvend het Entertainment pakket.


Ik wil helemaal geen entertainment pakket, en dus wil ik die kosten niet betalen. Mijns inziens heb je maar 3 keuzes:

1). machtiging insturen en € 9.95 dokken, en dan vrijblijvend een entertainment pakket voor 3 maanden.

2). naar een familiepakket, 6 maanden voor gereduceerd tarief.

3). gewoon meteen je abonnement opzeggen omdat men buiten het reguliere abonnementsgeld extra kosten in rekening brengt.

Dus strikt genomen blijft optie 3 over als je geen extra kosten in rekening gebracht wilt zien. Andere opties heb je niet zo lijkt het.

Ik heb voor optie 3 gekozen, daar ik geen andere oplossing zie zoals ik de brief gelezen heb.

Overigens nog geen reaktie gehad van Cd, maar goed, er zat ook een weekend tussen.

groet,

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het hier allemaal zo'n beetje doorlees ben je dus niet verplicht om te betalen, wat ik dus ook niet ga doen! Het is gewoon weer een manier van CD om te proberen om de mensen te laten betalen. Ik heb overigens de kaart nog niet en ik heb een basis pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

niet betalen betekent dat de zenders op zwart gaan, bij betalen behoud je het abbo wat je had, betaal je voor een bepaalde datum, dan krijg je een tijdje de extra pakketten....dat is wat ik lees....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik ook maar betaal, het nieuwe kaartje lag in mijn Nederlandse brievenbus. Maar ik zal ze wel even per e-mail een bezwaar schrijven. De machtiging gaat natuurlijk wel in een enveloppe, het is natuurlijk te gek voor woorden dat iedereen anders je smartcard-; rekeningnummer en mail adres kan zien, inclusief je handtekening. Dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ALL,

 

Ik begrijp niet waar jullie nu over "zeuren" !

Mijn zoon kreeg ook deze brief met het verzoek om 9,95 te betalen.

Eén telefoontje naar CD, en wat bleek ??? Het is een vrijwillige bijdrage

die je niet hoeft te betalen........Simpel hé :D

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: wanderer
niet betalen betekent dat de zenders op zwart gaan, bij betalen behoud je het abbo wat je had, betaal je voor een bepaalde datum, dan krijg je een tijdje de extra pakketten....dat is wat ik lees....

Goed lezen dat staat er helemaal niet.
Ze doen een verzoek om 9,95 te betalen en het is aan jou of je dat wil.
Als je het niet wil en die bon niet opstuurt, houd je gewoon je abonnemnent, er staat nergens dat dit vervalt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer
Origineel bericht van: thomas999
Ze doen een verzoek om 9,95 te betalen en het is aan jou of je dat wil.
Als je het niet wil en die bon niet opstuurt, houd je gewoon je abonnemnent, er staat nergens dat dit vervalt.


"We vragen uitsluitend een eenmalige bijdrage van € 9,95 voor de verwerkingskosten."

het woord "verzoek" zie ik nergens staan....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
Origineel bericht van: thomas999
Ze doen een verzoek om 9,95 te betalen en het is aan jou of je dat wil.
Als je het niet wil en die bon niet opstuurt, houd je gewoon je abonnemnent, er staat nergens dat dit vervalt.


"We vragen uitsluitend een eenmalige bijdrage van € 9,95 voor de verwerkingskosten."

het woord "verzoek" zie ik nergens staan....


Waarschijnlijk zijn er verschillende versie's van de brief.
Maar uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer.
Je bent niet verpicht te betalen voor de kaartwissel.
De algemene voorwaarden zijn daar duidelijk in.!
Als je g€ld te veel hebt en je wil CanalDigitaal overeind houden kan je natuurlijk wel de kaart gebruiken voor een spontane sponsor actie.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: wanderer

"We vragen uitsluitend een eenmalige bijdrage van € 9,95 voor de verwerkingskosten."

het woord "verzoek" zie ik nergens staan....

Ja, dat klopt inderdaad. Maar de vraag houdt dan ook een verzoek in. En op een verzoek kan je wel of niet ingaan.
Maar er staat nergens dat er iets op zwart gaat. Ze kunnen hooguit wat verdrietig zijn bij CDS... wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

1664, je schrijft dat je geen jurist bent. Maar wat ik van je lees, lijkt mij juridisch aardig onderlegd.

Als je ooit nog eens een advocatenkantoor begint, ben ik je eerste klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...