Ga naar inhoud


Nieuwe C+ SECA3 kaart betalen of niet??


gozuhr

Aanbevolen berichten

Gast frank2

Je hoeft dus niet te betalen maar dan krijf je het entertainment pakket ook niet na 3 weken. Op dat andere forum geeft CD zelf aan dat het inderdaad geen verplichting is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

afgelopen woensdag werd ik gebeld door canaldigitaal (nummer03400000)waarom ik die tien euro nog niet had betaald,

als tegen bod wouden ze een duurdere paket van +/- 14 euro aansmeren en dan hoefde ik die 10 euro niet te betalen,

mijn reactie daarop was doe me dan geen nieuwe kaart, maar laat me gewoon die oude gebruiken maar hun argument was dat ik met de nieuwe kaart beter beeld zou hebben.

wat technisch gezien grote onzin is natuurlijk.

vervolgens zij ik van dat paket van 9,95 p.m. is eigenlijk ook niet de moeite waard.

dezelfde avond is de zwarte seca kaart uitgeschakeld en met datum op 1991 terug gezet.

(en wat ik me afvraag is waarom er over seca 3 wordt gesproken terwijl er nagra op de kaart staat want als je de nieuwe er in hebt gehad funktioneerd de seco niet meer in de deco wat dus inhoud dater een compleet andere soft wordt geactifeerd.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat Nagra op die kaart omdat Nagravision Mediaguard ofwel Seca heeft overgenomen.

 

Dat met beter beeld is theoretisch gezien niet helemaal onzin. Want zodra Seca-2 wordt uitgeschakeld is er weer bandbreedte vrij voor beeld (LOL)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is de reden dat ik de film1 eruitgegooid heb,na zolang gewacht te hebben was ik het ook zat.

ben terug naar set top ,had een combipakket.

maar denk eraan om die ook op te zeggen,nieuwsgroepen bevalt mij stukken beter, geen reclame meer.

als je zelfs het geluid nieteens kan regelen bij film, hoort gewoon DD.

topfield 5500 pvr . aston 105

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Te lezen op de site van Canal Digitaal:

 

Volgens onafhankelijke onderzoeken zijn de klanten van CanalDigitaal klanten zéér tevreden over de beeldkwaliteit, programma-aanbod en helpdeskservice (Onderzoek OPTA nov.’08).

 

Dit kunnen we helaas niet onderschrijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stepdriver

Dit kunnen we helaas niet onderschrijven...

Wie is jouw achterban namens wie je dit zegt?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik de mactiging de deur uitgedaan maar er is nog niks afgeschreven.In "mijn canaldigitaal" vind ik niks bij mijn betaalgegevens of smartcardgegevens,waar kan ik dat vinden?

035-6555666 werkt alleen als je wat wil vragen verwijzen ze je naar een 0900 nummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de brief met de kaart binnen en al heel wat gelezen op het forum over het wel of niet betalen en het feit (?) dat het een "verzoek" is, anderzijds wordt er weer gezegd dat het ondanks dat er schijnbaar geen sprake is van het woord "verzoek" (is in mijn brief idd ook niet zo) en ook ondanks dat er wel staat dat het "gevraagd" wordt er geen verplichting is tot het betalen van die €9,95. Maar waar staat dat dan weer???

Ik vind het vreemd dat er nergens zwart op wit duidelijk te lezen valt dat het dus een vrijwillige bijdrage is en niet een verplichting.

Ik word dus blijkbaar weer gedwongen om CD te bellen en dan schijnt het zelfs nog zo te zijn dat er soms wordt gezegd dat het vrijwillig is en soms verplicht...

Snap jij het nog?

Ik iig niet!

Betalen vind ik zelf overigens onzin, we hebben hier niet om gevraagd als basispaketters, waarom stb wel gratis? De voorwaarden van stb zitten toch ook al in het basispakket?

Maar aan de andere kant wil ik wel de zekerheid van beeld hebben: ik wil niet opeens een zwart beeld hebben.

3 maanden Entertainment zit ik totaal niet op te wachten.

Wat is jullie advies?

Gewoon de nieuwe oranje kaart erin en dan maar afwachten wat er gaat gebeuren?

 

Gr. Paul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast grahambell
Origineel bericht van: thomas999
Inmiddels de nieuwe kaart ontvangen
In de brief staat een verzoek om 9,95, die ze dan, als je daar toestemming voor geeft, zullen incasseren.
Je bent dus helemaal niet verplicht om die bon op te sturen.


Onderaan de eenmalige machtigingskaart staan drie regels:
Regel 2 : Op deze overeenkomst zijn de algemene voorwaarden van CanalDigitaal van toepassing, terug te vinden op www.canaldigitaal.nl/voorwaarden

Wie heeft er zin om uit te zoeken of de kosten van de kaart onder de voorwaarden valt. Ik ben zeker voor vandaag 'leesmoe'.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast grahambell
Origineel bericht van: Littlesat
Op een ander forum, maar ook op de website van canaldigitaal staat dat je niet hoeft te betalen...!


Kun je ons vertellen, waar dat staat op de site van canaldigitaal?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast grahambell
Origineel bericht van: wiz
Origineel bericht van: brief van cd

Zoals u zult begrijpen, zijn er kosten verbonden aan het verbeteren en vervangen van uw oude smartcard. Omdat we trouwe klanten zoals u waarderen, neemt CanalDigitaal het grootste deel van de kosten voor haar rekening. We vragen uitsluitend een eenmalige bijdrage van € 9,95 voor de verwerkingskosten.

Met onderstaande coupon machtigt u CanalDigitaal om deze verwerkingskosten te voldoen. Controleer uw gegevens, onderteken de machtiging en stuur hem binnen 14 dagen retour.

Is uw machtiging binnen voor 27 april 2009, dan ontvangt u nadat u 3 weken naar meer zenders hebt gekeken aansluitend 3 maanden vrijblijvend het Entertainment pakket.


Ik wil helemaal geen entertainment pakket, en dus wil ik die kosten niet betalen. Mijns inziens heb je maar 3 keuzes:

1). machtiging insturen en € 9.95 dokken, en dan vrijblijvend een entertainment pakket voor 3 maanden.

2). naar een familiepakket, 6 maanden voor gereduceerd tarief.

3). gewoon meteen je abonnement opzeggen omdat men buiten het reguliere abonnementsgeld extra kosten in rekening brengt.

Dus strikt genomen blijft optie 3 over als je geen extra kosten in rekening gebracht wilt zien. Andere opties heb je niet zo lijkt het.

Ik heb voor optie 3 gekozen, daar ik geen andere oplossing zie zoals ik de brief gelezen heb.

Overigens nog geen reaktie gehad van Cd, maar goed, er zat ook een weekend tussen.

groet,

Wiz


Is optie 3 dan rechtsgeldig? Waar staat dit, want ik wil hun direkt opzeggen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb inderdaad mijn abonnement opgezegd. Toen de vraag nogmaals voorgelegd aan de klantenservice via dat andere forum, en schorvoetend heeft Canal Digitaal toegegeven dat het GEEN verplichte vergoeding is.

 

Inmiddels heb ik ze een tijdje geleden te kennen gegeven dat omdat ik dit dus niet hoefde te betalen ik mijn abonnement wilde voortzetten.

 

Overigens ging Canal Digitaal mij wel aan mijn jaarabonnement houden, dus in theorie eindigt mijn abonnement in oktober.

 

groet,

 

Wiz

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...