Ga naar inhoud


CanalDigitaal wijzigt minimale contractduur : van 1 naar 2 jaar !


youriy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: DeBeek


Oh jee, we hebben weer wat nieuws gevonden om over te klagen.......



@DeBeek,

Kan het zijn dat er in dit geval terecht geklaagd mag worden?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cornea is wakker(!). Er zijn wel meer providers die een aanbod doen voor 2 jaar... Je krijgt er dan ook een complete schotelinstallatie voor neergezet voor 90 Euro. Ergens mag het toch worden terugverdiend niet???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Storm in een glas water dus cry
Heb net op proef het entertainment pakket, 4 maanden gratis en als ik binnen 2 maanden opzeg kost me dat 0 euro. Wil ik het wel hebben dan zit ik er voor 1 jaar aan vast smirk
Deze aktie ging keurig per telefoon, en ik moet zeggen volgens de regels. cool Het gesprek werd opgenomen en dat werd op tijd aangekondigd en alle voorwaarden werden keurig opgenoemd. Zonder ja op een vraag te hoeven zeggen, wat bij telefoon en elektriciteits clubs wel eens leid tot een ongevraagd abo wink
Je kan zeggen van CD wat je wilt, maar dit zit gewoon goed. Ik heb ook een schriftelijke bevestiging gekregen volgens afspraak, en kan er zo vanaf als ik niet accoord ga met de overeenkomst whistle


Deze middag een buurtgenoot een recreatie abo afgesloten via internet op de CD site, enige mogelijkheid 2 jaar! is niet mogelijk voor 1 jaar. weet niet hoe het met de andere abonnementen is, maar dit vind ik dus ronduit schandalig.
niks geen storm in een glas water dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

artikel 5 van de nieuwe voorwaarden van canaldigitaal:

 

5. Ieder Abonnement wordt aangegaan voor de duur van 24 maanden of, mits afwijkend, de duur die staat vermeld op het (elektronische) inschrijfformulier of die telefonisch wordt medegedeeld. Bij een Abonnement dat op afstand is tot stand gekomen, zal de duur van het Abonnement tevens blijken uit de bevestiging van het Abonnement. Tenzij schriftelijk anders overeengekomen op het (elektronische) inschrijfformulier zal het Abonnement na afloop van de overeengekomen duur automatisch worden verlengd voor onbepaalde duur. De initiële abonnementsperiode gaat in op de eerste dag van de kalendermaand die volgt op de dag dat het (elektronische) inschrijfformulier is ingevuld/ondertekend of de telefonische afspraak is gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week waren we nog ze blij met de maandelijkse afzegging en nu komt het addertje te voorschein en mekkeren we weer over twee-jaar contracten. T'is met toch wat CanalDigitaal...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fenzo
Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: youriy


Oh jee, we hebben weer wat nieuws gevonden om over te klagen.......


en terecht! is toch te gek voor woorden dat je verplicht bent om bij een monopolist te tekenen voor twee jaar ! waardeloze tent.


Ben eigenlijk wel benieuwd dan naar de jaarlijkse verhoging van het stb pakket...als die extreem verhoogd wordt zoals nu dan is het toch per direct opzegbaar lijkt me.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cornea
Volgens mij gelden deze voorwaarden bij de nieuwe actie met leen HD ontvanger.

Het "normale" abonnement is volgens mij binnenkort per maand opzegbaar.


WAAR staat dat in de voorwaarden?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Cornea is wakker(!). Er zijn wel meer providers die een aanbod doen voor 2 jaar...


Televisieproviders in Nederland? Welke dan?

Citaat:

Je krijgt er dan ook een complete schotelinstallatie voor neergezet voor 90 Euro. Ergens mag het toch worden terugverdiend niet???


Die schotelinstallatie die wordt neergezet is toch bruikleen? Je betaalt dus gewoon 90 euro voor het neerzetten van een schotel welke je weer net zo hard moet inleveren als je opzegt.
Om dan daarnaast voor 2 jaar vastgepind te worden is gewoon te belachelijk voor woorden.

Ik dacht dat we langzaam maar zeker van (wurg)contracten afkwamen in Nederland, maar CDS maakt het gewoon nog veel erger. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...