Ga naar inhoud


Fecalienmisselijk word ik als men niet reageert op een antwoord.


Con

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: hummiesat
Hans Anders?

Het gaat er volgens mij om dat Con zich stoort aan het feit dat er mensen zijn die iets vragen op een forum, vervolgens door behulpzame medeforummers antwoord krijgen, maar daarna niet laten weten of het gegeven antwoord de oplossing is (en anderen er ook wat aan kunnen hebben). Laat staan dat er een bedankje vanaf kan.

Maw daar krijgt Con de spatter-dung van.


Ja, dat had ik ook wel gelezen, zo dom ben ik ook niet :D , maar een voorbeeldje was wel zo spannend geweest. wat Hans anders betreft, ik wil geen reclame maken, maar ik ken een betere.........

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: zuurtje
Nog een klein foutje ontdekt
het is feacaliën hihi
achja een letter en een trema het was bijna goed


Shit.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
. . . maar een voorbeeldje was wel zo spannend geweest. . . .


Ik zal geen voorbeelden noemen, helaas, want ik wil niemand op de tenen trappen.
Maar ik lees hier veel, o.a. met name in Windows, Breedband en GSM. Daar zie ik
regelmatig antwoorden waarop dan geen reactie meer komt. Oplossingen die
helpen kunnen voor iedereen ondersteunend werken, toch? En een bedankje, ach,
mijn zolder ligt er vol van, nee het gaat mij primair over de behaalde resultaten.

Heb ik nu wél vautlooz geschreven?

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt mij ook regelmatig op dat de vragensteller soms nooit meer iets laat horen. Ik heb zelf het vermoeden dat een van de oorzaken hiervan kan zijn dat er geen e-mailnotificatie komt als er een antwoord komt in een topic waar je actief in bent.

Je moet dus zelf steeds actief de topics uitpluizen of er iemand geantwoord heeft. Ik wil er dan graag voor pleiten dat er een mogelijkheid komt dat je een e-mailbericht krijgt bij een antwoord. Of ben ik de enige die dit als een probleem ervaart?

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Ik vraag me af wat dat bijdraagt aan een oplossing voor Cons "probleem".

 

Je opent zelf een topic als je iets te vragen hebt. Je weet dus ook hoe dat topic heet. En aangezien hier de topics niet bij bosjes worden geopend (lees ze belanden niet in 1 dag pagina's verderop) kan de TS goed zelf even op het gemaakte topic klikken om te kijken of er een reactie is.

 

Zo'n email draagt alleen maar bij aan meer passiviteit en gemakzucht. Passiviteit, en ook gemakzucht, is in deze kwestie nou net het probleem. Het is vaak al een wonder als de zoekfunctie wordt gebruikt in plaats van direct begint te vragen.

 

Laat men maar eens wat actiever worden, dan worden we misschien ook weer wat socialer met zijn allen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Con, is het echt nodig jouw frustraties steeds op het board te gooien?

Als alle leden dat hier zouden doen, hoe zou dit board er dan nu uitzien?

Ik begrijp je wel, ben het zelfs met je eens, maar het is niet nodig steeds je frustraties op het board te gooien.

Als je het echt aan wilt pakken, moet je moderaror worden.

Dan mag je alle leden op hun "morele verplichtingen" en het naleven van de huisregels wijzen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...