Ga naar inhoud


De nieuwe windows genaamd WIN7


dreambox1963

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Puch
Origineel bericht van: winwiz

Ondanks dat bijv. Linux grote stappen heeft gemaakt de laatste tijd met hardware ondersteuning kun je/ik nog steeds niet wat ik zou willen wegens gebrek aan ondersteuning.


Dit wordt off-topic, maar toch nog even dit.
Het zijn niet de linux distro's die de stappen moet zetten, maar de hardware producenten. Als deze geen drivers schrijven voor linux, of de sources vrijgeven zodat er drivers kunnen geschreven worden, dan kan er ook geen ondersteuning zijn.

ATI heeft nu ook die stap gezet. Ze geven de sources vrij van hun kaarten. Bij volgende distro's zullen ati kaarten standaard ondersteunt zijn.

Ik ben begin dit jaar overgestapt van win xp naar OpenSuse 11.1 en er niets wat ik niet kan doen met linux wat ik met windows deed.


Wel grappig dat je juist dit zegt.... hoe vaak wordt microsoft niet verweten dat de (hardware) ondersteuning niet goed is? Vooral in de beginfase van Vista. wink

Maar goed ontopic. Win7 is denk ik wat Vista had moeten zijn en belangrijk is dat M$ toch wel van de fouten geleerd heeft zoals gemaakt bij de introduktie van Vista

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Onzin, Windows 7 draait helemaal niet perfect.

Ik ben betatester RC1 en videostreams lopen vast.

Heb nu RC2 gedownload, maar heb nog geen zin gehad in weer een nieuwe install.

Misschien lopen filmpjes daar wel goed op.

 

Maar wat is er mis met Vista ?

Op mijn laptop werkt dat zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Onzin, Windows 7 draait helemaal niet perfect.
Ik ben betatester RC1 en videostreams lopen vast.
Heb nu RC2 gedownload, maar heb nog geen zin gehad in weer een nieuwe install.
Misschien lopen filmpjes daar wel goed op.

Maar wat is er mis met Vista ?
Op mijn laptop werkt dat zonder problemen.


Bijna iedereen is enthousiast... bij jou loopt hij vast, dus is Win7 (RC) helemaal ruk. Ik ben blij dat er heeeeel veel betatesters zijn. (Microsoft maakt hem niet voor niets public... ze krijgen nu enorm veel input)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Ja, vanaf de allereerste beta moet allers perfect zijn... sleep

 

Mag ik het advies geven om te stoppen met betatesten als je de insteek van beta's niet schijnt te snappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
een betatester die geen zin heeft in een nieuwe installatie ? smile


Ben een luie tester. :D

Maar vastlopende streams heeft een collega van mij ook, dus is het geen los staand incident.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: Ome Merde
een betatester die geen zin heeft in een nieuwe installatie ? smile


Ben een luie tester. :D

Maar vastlopende streams heeft een collega van mij ook, dus is het geen los staand incident.


En dan ga je als "betatester" natuurlijk uitzoeken hoe dat komt, is dat vanaf bepaalde sites zo, wat voor een soort stream loopt er vast, ga zo maar door.... en je geeft natuurlijk netjes je bevindingen door. Aan luie betatesters heeft niemand iets. Ik zou me schamen als ik me betatester zou noemen maar er geen moeite voor doe om werkelijk te testen. Maar ja je kunt wel lekker meeliften op het werk van anderen en nog commentaar geven ook!!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor een videostreams lopen er vast? Volgens mij is er nu pas de RC (7100) en hiervoor was het nog gewoon nog een beta (7086).

 

Dat je niet een versie kan upgraden (beta > RC) vind ik echt vreemd en dat hadden ze best anders kunnen regelen. Dat je een Vista kan upgraden naar Win7 is leuk maar dan moet een stapje verder van beta naar RC ook kunnen (dacht ik zo).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Wat voor een videostreams lopen er vast? Volgens mij is er nu pas de RC (7100) en hiervoor was het nog gewoon nog een beta (7086).

Dat je niet een versie kan upgraden (beta > RC) vind ik echt vreemd en dat hadden ze best anders kunnen regelen. Dat je een Vista kan upgraden naar Win7 is leuk maar dan moet een stapje verder van beta naar RC ook kunnen (dacht ik zo).


Waar staat dat dat niet kan? Als je build 7077 of nieuwer hebt kun je gewoon updaten... Microsoft prefereerd het zelfs als je vanaf Vista zou updaten

Citaat:
Microsoft has stated that they’d prefer users to either do a clean install or do an upgrade install from Vista to help them evaluate how they can support the most real world scenarios possible. Unless you’re running Windows Vista or Windows 7 Build 7077, you won’t be able to perform an upgrade install. To help with Microsoft’s testing process, I would recommend testers to help MS out on this one and go for a clean install or Vista upgrade.


Als je toch vanaf een oudere wil.....

How to do a build-to-build upgrade installation anyway

Citaat:

Microsoft realized not too many users would be happy if they made everything impossible so they have provided a workaround for users to still perform an upgrade installation for Windows 7 Beta. The workaround is very simple. Simply extract the image, browse to the sources folder, and open cversion.ini. Then edit the MinClient value to 7000.


cversion1.jpg




Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Upgraden ging niet was geen mogelijkheid tot (wel de keuze maar even later een melding dat het toch niet kon). Ik ben zelf met een schone versie opnieuw begonnen maar mijn vriendin heeft naar de upgrade gekeken maar dat ging schijnbaar toch niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar vind ik de nederlandse versie dan ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een zogenaamde MUI (Multilingual User Interface) in omloop dat de nederlandse taal installeert in de ultimate, business en enterprise edition.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik ben er niet zeker van of dat legaal is..... dus ik mag het hier niet zeggen.

 

Ik begrijp niet dat mensen niet meer Google gebruiken met zoektermen als mui win7 volgens mij kom je dan een heel end.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...