Ga naar inhoud


De nieuwe windows genaamd WIN7


dreambox1963

Aanbevolen berichten


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: winwiz
Tja ik ben er niet zeker van of dat legaal is..... dus ik mag het hier niet zeggen.

Ik begrijp niet dat mensen niet meer Google gebruiken met zoektermen als mui win7 volgens mij kom je dan een heel end.

Ik heb ooit op een duitse Vista Ultimate (was gewoon een Vista test) ook eens (volgens mij geinstalleerd "via de updates") een engelse taal pakket geinstalleerd. Je komt dan soms en zo af en toe nog wat duitse dingen tegen maar het meeste was gewoon engels wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Dit is zeker legaal en moet dus kunnen!
http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx

Al heb je een MSN/Live login kan je die gewoon gebruiken!


We hadden het over de MUI wink volgens mij is hij nog niet vrijgegeven maar dat zou ik even na moeten kijken.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier de volledige ned versie van de laatst versie van win7 via usenet gedownload....ene werkt perfect.

 

laptop duo core 2.00 gig

4 gig geheugen

1gig beeldkaart.

 

 

chappeau voor microsoft.Niet steeds meer dat gezeur,,,weet u zeker dat u ..blah blah

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad schijnt Microsoft hiermee aardig aan de weg te timmeren.

Een van de grootste problemen met Vista was het feit dat je pas na de installatie erachter kwam dat bepaalde devices en software niet meer functioneerden.

 

Nu heeft MS de tool 'Windows 7 Upgrade Advisor Beta' beschikbaar gesteld om vooraf te kunnen controleren of de systeemeisen gehaald worden en welke geïnstalleerde devices en programma`s er na installatie van Win7 er niet meer of misschien niet meer goed werken.

Naar mijn mening een hele vooruitgang.

Ik heb deze tool op mijn laptop losgelaten en daarna werden een aantal adviezen gegeven t.a.v. de geïnstalleerde software en m.b.t één device.

 

Hierbij de link voor de geïnteresseerden.

 

http://www.microsoft.com/downloads/detai...51-2497c146af15

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

het grootste probleem met vista en windows7 vind ik dat de gebruiker niet echt de baas meer is over de pc, al die waarschuwingen.... je moet 3 keer op ja klikken voordat je een bestand kan openen. (weet u zeker dat... blablabla)

 

kun je dit ook uitzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nu heeft MS de tool 'Windows 7 Upgrade Advisor Beta' beschikbaar gesteld om vooraf te kunnen controleren of de systeemeisen gehaald worden en welke geïnstalleerde devices en programma`s er na installatie van Win7 er niet meer of misschien niet meer goed werken.
Naar mijn mening een hele vooruitgang.


Zo'n tooltje was er voor vista en xp toch ook al.

Vista

XP
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was mij nooit eerder opgevallen, waarschijnlijk omdat ik nooit Vista heb geinstalleerd en jaren geleden XP Pro heb geinstalleerd zonder na te denken dat het misschien problemen zou kunnen opleveren.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Dat was mij nooit eerder opgevallen, waarschijnlijk omdat ik nooit Vista heb geinstalleerd en jaren geleden XP Pro heb geinstalleerd zonder na te denken dat het misschien problemen zou kunnen opleveren.


Maakt verder niets uit hoor..

Maar het feit blijft, Windows7 blijft tot nu toe perfect draaien..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tritium
het grootste probleem met vista en windows7 vind ik dat de gebruiker niet echt de baas meer is over de pc, al die waarschuwingen.... je moet 3 keer op ja klikken voordat je een bestand kan openen. (weet u zeker dat... blablabla)
...


Ik ben het hier absoluut mee eens!
Ik ben nog steeds 100% voor windows XP
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tritium
het grootste probleem met vista en windows7 vind ik dat de gebruiker niet echt de baas meer is over de pc, al die waarschuwingen.... je moet 3 keer op ja klikken voordat je een bestand kan openen. (weet u zeker dat... blablabla)

kun je dit ook uitzetten?

Zeker!
U kunt de waarschuwingen uitschakelen die vanuit Windows Beveiligingscentrum worden verzonden wanneer u een actie kunt ondernemen om de beveiliging van uw computer te verbeteren.
1. U kunt Beveiligingscentrum als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Beveiliging en klik vervolgens op Beveiligingscentrum.‌ Beheerdersmachtiging vereist Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.
2. Klik in het linkerdeelvenster op Waarschuwingen van Beveiligingscentrum wijzigen.
3. Klik op de gewenste waarschuwingsoptie. Beheerdersmachtiging vereist Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Penthe
Toch wordt het een nekslag als win7 niet back warts compatible is, kan het nog zo goed draaien.



Maar dat is toch bij iedere nieuwe windows versie het geval.??

Tot nu toe draaien alle programma's die onder XP draaien bij mij
ook op Windows7.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nod32 wil echter niet onder win7, dus er zijn wel degelijk verschillen.

 

Ik wil win7 niet afkraken hoor, ik kijk zeg maar naar mijn eigen pc gedrag en dan heb ik win7 niet nodig en werkt XP ook meer dan prima.

 

Zag trouwens dat acer al een optie had op win7 tegen het einde van dit jaar, aangezien ik enkel acers gebruik zal op een eventuele nieuwe dus win7 staan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...