Ga naar inhoud


Wanneer komt er een goed filmkanaal?


Gast jleroux61

Aanbevolen berichten

Gast jleroux61

TVV mist toch wel een goed filmkanaal zoals C+. Heeft er iemand een idee of dit in op de roadmap staat en wanner?

Bedankt

Jean

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Anoniem
TVV mist toch wel een goed filmkanaal zoals C+. Heeft er iemand een idee of dit in op de roadmap staat en wanner?
Bedankt
Jean

Wat is goed? Film1 draait wel steeds dezelfde films en toont ook weinig variatie qua genre.
Met een draaibare schotel zou je op BADR of Nilesat naar MBC kunnen kijken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Anoniem
TVV mist toch wel een goed filmkanaal zoals C+. Heeft er iemand een idee of dit in op de roadmap staat en wanner?
Bedankt
Jean

Wat is goed? Film1 draait wel steeds dezelfde films en toont ook weinig variatie qua genre.
Met een draaibare schotel zou je op BADR of Nilesat naar MBC kunnen kijken.



En films worden vertoond in 4:3crazy dat noem ik geen filmzender.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9

En films worden vertoond in 4:3crazy dat noem ik geen filmzender.

Maar dat is slechts een persoonlijk oordeel. Ik kan trouwens mijn tv automatisch het beeld prachtig 16:9 laten vullen. Jij niet? eek
En ook nog redelijk recente kaskrakers op MBC.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

in belgie liggen de filmrechten van de meeste filmmaatschapijen in handen van prime (telenet) en dat is hun grootste stokpaardje net,

die gaan ze niet snel bij de concurentie aanbieden.

dus een filmkanaal als Film1 zal niet zo snel bij TVV komen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: voodoodoll
Daarnaast denk ik dat TV Vlaanderen eerst en vooral de Vlaamse zenders moet aanbieden alvorens aan pay-tv te denken.

Een film- en sportkanaal zou mooi zijn maar helaas... het grote geld zit bij Telenet en Belgacom.


Sportkanaal?
Zit er dan nog niet genoeg sport bij TVV? Eurosport, Eurosport 2, Motors TV, Extrem Sports, ESPN Amerika.

Telenet heelft enkel deze sport zenders meer: Prime sport (HD), Prime sport 2, ESPN classic, EXQI sport. (Je bent dan wel een pak lichter per maand)

Belgacom heeft volgende sport zenders meer: Belgacom 11, EXQI sport (meer info kan ik moment niet vinden op site van Belgacom. zelfs hier hebben ze problemen mee)

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

en prime Sport HD is maar een halve zender want ze delen capaciteit met exqi HD

 

en belgacom heeft ook een aantal andere sportzenders,

sommige in extra paketten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp


Sportkanaal?
Zit er dan nog niet genoeg sport bij TVV? Eurosport, Eurosport 2, Motors TV, Extrem Sports, ESPN Amerika.

Telenet heelft enkel deze sport zenders meer: Prime sport (HD), Prime sport 2, ESPN classic, EXQI sport. (Je bent dan wel een pak lichter per maand)

Belgacom heeft volgende sport zenders meer: Belgacom 11, EXQI sport (meer info kan ik moment niet vinden op site van Belgacom. zelfs hier hebben ze problemen mee)

mvg


Om even duidelijkheid te scheppen: een betaalsportkanaal à la Prime Sport, 11, BE Sport. In het genre van Sky Sports, Setanta Sports, Sport1,... dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29
Film 1 zend alle films in echt 16:9 uit.
Kijk ff je confrigutie na want die staat vast fout ingestelt.

Meer wat heb je daaraan als je de films niet interessant vindt?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz

Inderdaad, FilmFour vind ik een echte aanrader.

Het beeldformaat zou nog iets beter mogen (nu 544x576, dus kleiner dan volledige PAL resolutie), en een HD variant ontbreekt nog, maar ze draaien veel goede films.

Het is wel geen genre Prime, maw. de films zijn 2 jaar oud of ouder, maar ik persoonlijk heb veel liever dit genre dan Prime, waar men toch meer richt op spektakel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...