Ga naar inhoud


Eneco komt afspraken niet na,wat nu?


sattos

Aanbevolen berichten

hallo,

 

Afgelopen november 2008 heb ik een actie van Eneco ontvangen.Daarin stond als je ervoor kiest stroom en gas door Eneco geleverd krijgt,je een bedrag van 75 euro terug krijgt.

 

Ik heb toen op de antwoord-kaart van Eneco stroom en gas aangekruisd.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik alleen stroom,eneco wil het niet toegeven.Heb diverse klacht ingediend

 

hoe hoet ik dit oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geschillencommissie, werkt perfect!

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor 75 Euro gaan rechtsbijstands verzekeringen vermoedelijk geen dure procedure starten.

Het komt voor dat de rechtsbijstands verzekering in zo'n geval besluit, die 75 Euro zelf aan je te vergoeden.

 

Maar of dat je rechtsgevoel bevredigt.

 

Zie het zo, wie eist, bewijst.

Heb je harde schriftelijke bewijzen, dat je recht hebt op die 75 Euro?

 

Anders, zeg je contract per eerstvolgende vervaldatum op met je beweegreden, en erger je niet meer over deze zaak.

 

Het leven is te kort, om hier verder tijd aan te besteden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...