Ga naar inhoud


[Satelliet] History HD en Eurosport HD bij Canaldigitaal


chukky2

Aanbevolen berichten


  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: cheapwatcher
Ik lees op dutchmedia ook dat 'het gesprek' per juli terugkomt bij CDS via astra 23.5.


en dan heb ik een vaag vermoeden dat deze gedeeld wordt met slacher tv,of wie zal die andere zender zijn waarmee slacher gaat delen.
of is daar nog geen info over.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verhalen kloppen, eurosport HD en History HD komen vanaf de skylink transponder.

Het gesprek klopt ook.

Binnekort ook Smartpack TopHD(alle kanalen(exclusief eredivisie en man-x) voor een leuk bedrag.

Weet dat weer van me oom XXXX, die is weer bekende met CDS(me oom wilt niet dat ik zijn naam noem)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Gesprek??? Jammer ik had liever SciFi gezien. Maar wie ben ik?!?

 

En Eurosport-HD op Astra-1, wie weet komt dit er ook wel. Want wat niet is kan nog komen en voor de Duitsers, UPC zal Eurosport ook wel graag een HD versie willen zetten op Astra 19.2 E. Dus wie weet....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: woutervg
Misschien bedoelen ze de astra 1 die op 23,5 hangt....


Dit kon wel eens een hele goede opmerking van je blijken te zijn.

Zowel History HD als Eurosport HD zitten op de Astra1G en die hangt dus op 23,5 Oost. smile

Zo klopt het verhaal bij DutchMedia toch, ook al bedoelden ze het volgens mij niet zo. blush
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29
mischien deelt schlager tv het kanaal met het gesprek.


had ik hier vanmiddag al gezegd dat ze wss een kanaal delen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher
Bij ziggo zit Eurosport HD toch ook in het basispakket, dus zo gek is het niet. Wat mij betreft zeer welkom :D


Ziggo heeft natuurlijk die voor hun heerlijke melkkoe in de vorm van het verplichte analoge basispakket á 16 euro per persoon, dus dan kan men wel eens zulke beslissingen nemen.

CanalDigitaal heeft die financiële armslag niet dus stopt men - geheel terecht - de zender in het HDTV pakket. Word dus maar gewoon lekker lid van dat HDTV pakket als je Eurosport-HD wilt zien. smile (en hopelijk zorgt Eurosport-HD inderdaad voor een HDTV abonnee boost zodat CDS de financiële ruimte gaat krijgen om meer transponders voor HDTV in te kunnen zetten)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Ziggo heeft natuurlijk die voor hun heerlijke melkkoe in de vorm van het verplichte analoge basispakket á 16 euro per persoon, dus dan kan men wel eens zulke beslissingen nemen.

Correctie: Ziggo rekent een basis tarief van € 16,25 voor het hebben van de kabelaansluiting waarbij een basis pakket van 60 TV kanalen is inbegrepen die allemaal digitaal worden doorgegeven en 30 daarvan worden ook nog analoog doorgegeven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...