Ga naar inhoud


[Satelliet] History HD en Eurosport HD bij Canaldigitaal


chukky2

Aanbevolen berichten


  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

bellen met canal digitaal, alle kaarten zijn de deur uit, mensen die geen kaart gekregen hebben melding maken bij canal digitaal!!

Binnenkort gaat kanaal voor kanaal de seca2 codering uit, buiten de kanalen die in het settop pakket horen(ned1,2,3, de rtl's, sbs, net5, veronica enz)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een ander forum laat CDS weten dat Eurosport zelf moet zorgen voor het aanbrengen van een Nederlands geluidsspoor en CDS niet weet wanneer dit zal gebeuren en zelfs of dit überhaupt voorzien is.

 

Hopelijk komt er snel minstens een Engels geluidsspoor, want anders kunnen jullie allemaal best een Tsjechisch woordenboek met sporttermen kopen.

 

Weer een bewijs van klantvriendelijkheid om hierover geen afspraken te maken bij de contractonderhandelingen.

 

Greets

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Weer een bewijs van klantvriendelijkheid.

Dat woord kennen ze bij CDS niet getuige het plotselinge verdwijnen zonder knappe vooraankondiging van de cartoonzenders.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hopelijk komt er snel minstens een Engels geluidsspoor, want anders kunnen jullie allemaal best een Tsjechisch woordenboek met sporttermen kopen.


Eh, ik heb hier engels geluidspoor op Eurosport HD.

Mvg.
BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Origineel bericht van: Paullo
Weer een bewijs van klantvriendelijkheid.

Dat woord kennen ze bij CDS niet getuige het plotselinge verdwijnen zonder knappe vooraankondiging van de cartoonzenders.


Klagen op dit forum helpt niet zoveel behalve dat het oplucht, maar bel, email CDS als het je dwars zit, Ik heb CDS al jaren en nog nooit klachten gehad en 1 juli is vandaag dus nog niet om.

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik weet niet waar je dat Engelse geluidsspoor vandaan haalt, maar ik hoor helemaal niets op AC3(English). Een ander Engels geluidsspoor heb ik niet. Ook niet na opnieuw inscannen.

 

VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier engelse taal via mijn Kathrein HD ontvanger en Sony geluidinstallatie op Engels AC3 geluidsspoor. Misschien instellingen van je satontvanger eens nakijken.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Engelse 5.1 spoor is niet altijd geactiveerd. Af en toe is hij zomaar een half uur of een uur dood. En dan begint hij weer.

 

En waar is de Nederlandse ondertiteling van History HD?

 

Ik was erg blij toen ik hoorde dat die zenders er 1-7-2009 bij kwamen, maar als Eurosport HD geen Nederlands geluid krijgt (wel bij UPC) en History HD geen Nederlandse ondertiteling (wel bij UPC), vind ik dat we toch weer met een kluitje in het riet worden gestuurd.

 

Mensen die geen Engels spreken hebben er nu dus helemaal niets aan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest

Mensen die geen Engels spreken hebben er nu dus helemaal niets aan.

Volgens de laatste tellingen spreekt 1,5 miljard mensen op de wereld Engels.
Misschien een goede motivatie hier ook bij te gaan horen. :D

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...