Ga naar inhoud


Update nieuwe seca3 kaart


Lemming

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: jippiejajee

Kennelijk wordt pas na de datum genoemd in de brief de adminstratie bij CD aangepast en de juiste emms pakketjes verzonden

Een aantal maanden geleden is er bij CDS een hausse aan kaarten de deur uit gegaan die algeactiveerd waren, en waarop een maand lang het hele CDS-pakket was te zien. Dat is kennelijk nu niet meer zo. Ik neem aan dat je het basispakket of lager hebt?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Kennelijk heeft Canal Digitaal de kaart nu pas op mijn naam gezet en de oude verwijderd per datum zoals genoemd in de brief.


Precies. Je kan de kaart vanaf 1 Juli pas gebruiken als de datum die in de brief staat verstreken is. Tot die tijd zal hij geen EMM's verwerken.

Dus laten we nu maar geen rechtzaken aanspannen, en neem de seca 3 kaart pas in gebruik op de datum die in de brief staat smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jassy

Dus laten we nu maar geen rechtzaken aanspannen, en neem de seca 3 kaart pas in gebruik op de datum die in de brief staat smile

Huh? confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jippiejajee
mijn ervaringen (DB7000).
7. Op 13 juli een verandering, de seca3 kaart heeft 7 emms ontvangen en beide datums geven nu 2009-09-13 aan en de oude seca2 kaart heeft ook emms pakketjes ontvangen en heeft nu een datum van 1991.
De seca3 kaart werkt nu zoals het hoort, en de seca2 kaart werkt niet meer.

Kennelijk heeft Canal Digitaal de kaart nu pas op mijn naam gezet en de oude verwijderd per datum zoals genoemd in de brief.

Ergo de laatste pli met cccam 2.1.1. en standaard instellingen in een db7000 zijn voldoende om de kaart te activeren en te updaten. Uiteraard moet canal digitaal wel even de juiste emms pakketen sturen
Kennelijk wordt pas na de datum genoemd in de brief de adminstratie bij CD aangepast en de juiste emms pakketjes verzonden


Mijn verhaal lijkt hier ook op. Maar je kan toch controleren op de website van canaldigitaal.nl door in te loggen en te kijken welk kaartnummer er gekoppeld is aan je abonnement? Ik zag een aantal dagen geleden nog mijn oude Seca 2 kaart. Waarschijnlijk als hier de nieuwe Seca 3 kaart aan gekoppeld is zal hij gaan werken? Ik zal vanmiddag nog eens controleren.

Dreambox800 en Dreambox800se Wavefrontier T55 + 3x LNB and more to come + 2x Diseqc 1.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn brief stond, op 12 Juli wordt de Seca 2 kaart gedeactiveerd. Ik vermoed dat vanaf dat moment de Seca 3 kaart in het systeem staat en dan ook EMM's ontvangt. Omdat de datum van 1 Juli waarop hij standaard staat reeds verlopen is zal hij uit blijven totdat de datum die in de brief staat verstreken is.

 

Overigens de reden dat ik geen previewperiode heb gehad is omdat ik de kaart voortijdig heb geactiveerd via de telefoon (Volgens de beschreven methode in dit topic).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Wat voor datums staan er op je kaart?


Pffff... 3 keer heractivatie aangevraagd, en nu weer beeld.

0000 MANAGMENT : 2009-09-14
006a CANALDIGITAAL : 2009-09-14

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, net terug van werk , weer eens de activatie aangevraagd. Seca 3 kaart zit er in. CCcam opnieuw herstart, nu maar afwachten.

 

Tot nu toe nog steeds

0000 MANAGMENT : 2009-07-01

006a CANALDIGITAAL : 2009-07-01

 

Kan iemand bevestigen dat de CCcam.cfg standaard EMM aan heeft? Of moet er iets gewijzigd worden ? Ik verwijder het CCcam.cfg bestand wel voor de zekerheid.

 

Dreambox800 en Dreambox800se Wavefrontier T55 + 3x LNB and more to come + 2x Diseqc 1.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kaljo
Voor de 2e keer:

Waarom lezen mensen niet het is zo simpel


Ben dit draad al diverse malen doorgegaan.
Gebeld met CanalDigitaal, de dreambox is uiteraard niet gecertificeert. Deze kon wel gratis met een gecastreerde ontvanger gewisseld worden, haha mocht ze willen. Ze kon me wel vertellen dat de Seca3 kaart op mijn naam staat en dus zou moeten werken.

Het lukt mij niet om via de telefoon de kaart te registreren zonder iemand aan de lijn te krijgen. Heb de kaart nu voor de 4de keer geactiveerd, word er een beetje moe van zo... zal hem de rest van de dag wel aan laten staan. Fingers crossed frown
Ik heb de "The Gemini2 Project 4.30" software i.c.m draaien, zou dit de boosdoener kunnen zijn ?

Dreambox800 en Dreambox800se Wavefrontier T55 + 3x LNB and more to come + 2x Diseqc 1.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: jippiejajee

Kennelijk wordt pas na de datum genoemd in de brief de adminstratie bij CD aangepast en de juiste emms pakketjes verzonden

Een aantal maanden geleden is er bij CDS een hausse aan kaarten de deur uit gegaan die algeactiveerd waren, en waarop een maand lang het hele CDS-pakket was te zien. Dat is kennelijk nu niet meer zo. Ik neem aan dat je het basispakket of lager hebt?


Ik heb een basis pakket en film + sport1 beide werken op de seca3 kaart. Nooit gebeld of heractivatie aangecraagd, gewoon gewacht totdat de datum zoals in de brief stond verstreken was en tot die tijd gewoon de seca2 en seca3 kaart in de db7000 kaartlezers (Pli van 26 juni en cccam 2.1.1. zonder iets aan te passen of the wijzigen)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...