Ga naar inhoud


Update nieuwe seca3 kaart


Lemming

Aanbevolen berichten

Is er niet toevallig iemand die in H'lem (of omgeving) woont met een gecertificeerde box bij wie ik m'n kaartje kan updaten?

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Ron DM7025
Ik heb de nieuwe mediaguard 3 kaart nu een dikke week binnen en heb een dreambox met cccam 2.1.1 draaien, maar helaas zonder succes. Sinds gisteren is het beeld weg en heb nog steeds niets, ondanks aanvraag heractivatie via de site, SMS, etc.

De cccam interface geeft aan dat hij wel emm berichten ontvangt, maar de datums staan nog steeds op 2009-07-01 en dus geen beeld.

De 9,50 is (uiteraard) al afgeschreven, maar wanneer ik activeren kies op de site krijg ik de melding dat dat om administratieve redenen niet kan. Ik weet niet of ik deze melding krijg omdat ze achterlopen in de administratie of omdat je de nieuwe kaart niet hoeft te activeren (alleen heractiveren).

Moet ik naast cccam 2.1.1 nog iets anders draaien op de dreambox (ik draai de nieuwste GP2 image)?
Heeft iemand van jullie de nieuwe kaart moeten activeren, of is heractiveren genoeg?

Thanx!


Seca 3 draaid prima op de DM 7020 met CCcam 2.1.1 krijgt ook netjes de updates binnen, met de andere softcam (gbox) is het wel knudde met een rietje.
Probeer anders even de CCcam opnieuw op te starten of anders proberen de kaart opnieuw te aktiveren via de site van C+

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet net tv aan en joehoe weer beeld, pret van korte duur

kaartje is NIET geupdate half CD staat op FTA

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SATALFA
Voor de mensen die een Clarktech ontvanger hebben zie bericht die ik vanmorgen ontvangen heb.

Guten Tag,

neue s/w Version ist in Arbeit !


Mit freundlichen Grüßen / Best Regards

CT Support Team


Ha, dat is goed nieuws. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de melding via e-mail dat mijn oude kaart er de 7e juli mee ophoudt (fijn...) en mijn nieuwe nog steeds niet werkt heb ik maar besloten om te bellen met CD.

 

Na 12 minuten was ik al aan de beurt...

Het feit dat mijn nieuwe kaartnummer nog niet bekend is in het systeem (dat zei de computerstem bij het telefonisch activeren) betekent niets, volgens de helpdesk. Het duurt een tijd voordat de nieuwe kaartnummers in de database staan. De kaart zou echter wel moeten werken...

 

De man van de helpdesk kon niets vinden wat mis is met de kaart, maar heeft de kaart 'er toch opnieuw ingezet'. Ik moest de Dreambox resetten en tot mijn verbazing had ik na een minuut de helft van de update binnen:

 

0000 MANAGMENT : 2009-09-03

006a CANALDIGITAAL : 2009-07-01

 

Nu hopen dat de tweede ook geeupdate wordt en dan kan ik hopelijk weer normaal TV kijken...

 

Weet iemand of dit de logische volgorde is (eerst MANAGEMENT en dan CANALDIGITAL)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelukkig de tweede helft van de update nu ook gehad...

 

Afstemmen op SBS6 is wat de mensen van CD aanraden.

Wanneer je de update niet krijgt kun je misschien het beste bellen (diepte-investering). Mijn buikgevoel zegt dat ik anders nog wel een paar dagen naar BVN had zitten kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met de nieuwe software van de max 225 m'n kaart weer kunne updaten. Heb dat op TMF gedaan. Ik vraag me af of je wel kunt updaten als een kanaal FTA is.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: vincent1971
Origineel bericht van: Jassy
Maar SBS6 is FTA, ...

BRON?

Trek je kaart maar uit je ontvanger en kijk maar wat er alles beeld geeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ut voormekaar cool kaart staat nu op 04-09-2009

 

Dit heb ik kunnen vinden en uitgevoerd:

Een oplossing om weer beeld te krijgen is de oude smartcard terug ingebruik nemen en na de wisseldatum, welke genoemd staat in debegeleidende brief, de nieuwe smartcard te plaatsen.

 

Via de service lijnen 0900-9323 (0,15 ct/m) en 0900-9325 (€1,30p/gesprek) is het mogelijk geautomatiseerd de kaart te latenregistreren.

 

Doe dit door het nieuwe smartcardnummer te gebruiken wanneer er om het smartcardnummer gevraagd wordt.

 

Vervolgens wachten op de keuze 2 "geen beeld".

Vervolgens "keuze 1 wel beeld vrije zenders maar niet op de NL zenders".

In het volgende kiest men voor "menu 2 geen beeld".

De kaart wordt dan eerder dan de in de brief genoemde datum gewisseld.

 

De noodzaak om de software te veranderen blijft onverminderd belangrijk.

 

Na uitvoering hiervan is mijn kaart direkt geupdate :D

 

Iedereen bedankt voor de inzet en het meedenken

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...