Ga naar inhoud


Update nieuwe seca3 kaart


Lemming

Aanbevolen berichten

Ik had gisteren ook mijn nieuwe seca 3 pas gekregen, en ook geen beeld op de zenders. wel de fta.

 

Heb canal digitaal net maar even gebeld, en die wisten mij gewoon te vertellen dat alles nog op mijn oude pas stond.

Dit kon ik ook zien op mijn canal digitaal en dan bij pincode resetten. staat nl. het pasnr.

 

Dus hebben ze mijn nieuwe pas geactiveerd.

 

Ik heb hem op TMF gezet en binnen 1 minuut beeld.

 

Kosten mijn wel ff 30 minuten a 15 eurocent/min maar dan heb je wel beeld.

 

Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben.

 

 

DM600, DM800HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: billie77
Kosten mijn wel ff 30 minuten a 15 eurocent/min maar dan heb je wel beeld.

Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben.



CanalDigitaal in ieder geval wel, weer € 4,50 in de knip, hoezo een dure kaartwissel voor CDS.?

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: billie77
Kosten mijn wel ff 30 minuten a 15 eurocent/min maar dan heb je wel beeld.

Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben.



CanalDigitaal in ieder geval wel, weer € 4,50 in de knip, hoezo een dure kaartwissel voor CDS.?

En wat denk je dat CDS daadwerkelijk van KPN ontvangt van die 4,50 euro? En wat zou die persoon aan de lijn gekost hebben? En de infrastructuur.

Wat een Sesamstraat-logica...

Helpdesks zijn over het algemeen een kostenpost voor een dergelijke organisatie. Of deze nou achter een 06-lijn zit of niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Origineel bericht van: tfh

Helpdesks zijn over het algemeen een kostenpost voor een dergelijke organisatie. Of deze nou achter een 06-lijn zit of niet.

 

De helpdesk van CDS is uitbesteed aan een commercieel bedrijf.

Dat bedrijf maakt daar winst op dus ....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
De helpdesk van CDS is uitbesteed aan een commercieel bedrijf.
Dat bedrijf maakt daar winst op dus ....


Nu ga je wel van een erg simpel standpunt uit omdat het uitbesteed is maakt het commercieel bedrijf winst.
Het bedrijf kan ook ingeschreven hebben en zich vreselijk vergist heeft en helemaal geen winst maakt.
Of er winst of verlies gemaakt wordt weet je meestal pas na een jaar als het in de boeken nagekeken kan worden. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

OOk ik heb mn nieuwe smartcard gekregen en heb alleen op FTA zenders beeld.Ik heb wel beeld op mn oude smartcard.

 

ik heb een dreambox met cccam 2.1.1 ,wat moet ik doen jongens canaal digitaal bellen of is er een andere oplossing.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sat_swat
OOk ik heb mn nieuwe smartcard gekregen en heb alleen op FTA zenders beeld.Ik heb wel beeld op mn oude smartcard.

ik heb een dreambox met cccam 2.1.1 ,wat moet ik doen jongens canaal digitaal bellen of is er een andere oplossing.


Alle nieuwe kaarten horen in de 21 dagen preview mode te staan bij ontvangst. Wat jij (en anderen) melden zou dus helemaal niet mogelijk moeten zijn. Het lijkt wel of er nog veel meer mis is dan alleen niet-compatibele ontvangers.

Als deze hele zending kaarten pas gaat werken als ze door CD "in-abonnement" zijn gezet, dan moet iedereen dus bellen.

Normaal wordt de preview-periode eerst nog verlengd en daarna zet CD de kaart pas in abonnement.

Zou CD soms alles FTA hebben gezet om versneld al die kaarten in het systeem te zetten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de nieuwe kaarten hebben een managment update tot 1-7. Als je ze dan even in een ontvanger stopt springen ze vanzelf aan.

 

Zelf getest in ontvangers waarin het bekende probleem niet optreedt.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Mijn S2 kaart is tot 31 aug 2009 met basis abbo)

En mijn S3 kaart tot 1 dec 2009 hier heb ik het zo genamde fta pakket op zitten.

Als ik het goed begrijp uit de berichen hier boven moet ik dus die nieuwe kaart als nog actieveren. En dat kost dus ook weer een paar knaken.

Gr. Herman
TV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plus
Antenne: multytenne Technisat digital ++  Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5
============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Ook de nieuwe kaarten hebben een managment update tot 1-7. Als je ze dan even in een ontvanger stopt springen ze vanzelf aan.

Zelf getest in ontvangers waarin het bekende probleem niet optreedt.


NIet helemaal waar, sommige kaarten worden pas later actief gemaakt, waarom is me compleet onduidelijk.
als je ze belt kan het wel direct geregeld worden.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sat_swat
OOk ik heb mn nieuwe smartcard gekregen en heb alleen op FTA zenders beeld.Ik heb wel beeld op mn oude smartcard.

ik heb een dreambox met cccam 2.1.1 ,wat moet ik doen jongens canaal digitaal bellen of is er een andere oplossing.


Sinds vandaag werkt mijn oude smartcard ook niet ,en de nieuwe smartcard werkt ook niet.Datum staat op 1-7 ,moet ik nu opnieuw gaan activeren.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sat_swat

staat op 1-7 ,moet ik nu opnieuw gaan activeren.

Hangt ervan af of je de kaart nog wilt gebruiken. Als je niets doet, blijft het zoals nu, dat moge duidelijk zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou wat kan ik nog meer doen.

 

U heeft in het afgelopen uur reeds een activatiesignaal aangevraagd.

Het activatiesignaal dat naar uw smartcard is verzonden, blijft zich herhalen tot 23:59u.

Heeft u na 23:59 nog geen beeld, vraag dan opnieuw een activatiesignaal aan.

 

 

zo kan ik wel doorgaan.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...