Ga naar inhoud


Update nieuwe seca3 kaart


Lemming

Aanbevolen berichten

Op dit ogenblik hebben flink wat ontvangers last van uitval.

Die van mij (SAB-pvr) lag dit weekend er ook uit. Mijn sat-dealer heeft de kaart weer aan de praat gekregen want aan de ontvanger lag het niet volgens hem.

De ontvanger deed het direct toen er een eigen seca 3 kaart van de sat-zaak in de SAB werd gestoken.

 

Hieronder een aantal ontvangers die sinds een paar dagen last hebben van uitval van de gecodeerde zenders. (info van diverse sat-forums, bronvermelding)

Allemaal met de nieuwe Seca-3 kaart.

 

ClarkeTech 2100 plus

ClarkeTech 3100 plus

Rebox 2701spvr

SAB exploxer fta sc

SAB explorer sc pvr

Philips DSR2221 !!!

MaxDigital 225

 

Er zullen er vast nog meer zijn, dus vul gerust aan.

(ligt allemaal aan de software zegt men bij CD)

 

En dat er nog meer grapjes aan komen geloof ik gerust Eduard07. Zachte dwang naar de CD-gecertificeerde ontvangers misschien?

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Trulli

En dat er nog meer grapjes aan komen geloof ik gerust Eduard07. Zachte dwang naar de CD-gecertificeerde ontvangers misschien?

Ik ben heel nieuwsgierig naar het antwoord van Aart44.
Toen ik een tijdje geleden suggereerde dat het nog een spannende tijd aan zou komen met Seca 3, dacht hij er kennelijk nog anders over en vond hij dat ik onnodige onrust zaaide. Alles zou met Seca3 gewoon blijven werken, zei hij toen. Niet dat ik toen al bepaalde feiten kende, maar ik heb van die klompen waarop je iets voelt aankomen. Niet voor niets zo'n kaartwissel, zullen we maar zeggen.
Ik heb inmiddels met de kaart ook al een paar vervelende verrassingen achter de rug, en mij bekruipt het gevoel dat we nog niet alle opties hebben gehad. Maar goed, misschien veroorzaak ik nu weer onterechte onrust. smirk

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook problemen met zowel de max 220 als de max 225. Gelukkig heb ik de seca2 kaart nog die het nog tot 6 juli doet. Hopelijk is er voor die tijd een oplossing gevonden.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Als je de kaart even in een goedgekeurde ontvanger doet heb je na vijf minuten weer beeld. Maar niet iedereen heeft die 'luxe' natuurlijk... :D

Die heb ik zelf niet.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Trulli


ClarkeTech 2100 plus
ClarkeTech 3100 plus
Rebox 2701spvr
SAB exploxer fta sc
SAB explorer sc pvr
Philips DSR2221 !!!
MaxDigital 225

Er zullen er vast nog meer zijn, dus vul gerust aan.


De Maxplus 2100 werkt ook niet meer.
Bijna gelijk aan de Clarketech,dus niet verbaasd.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Big@
op mijn clarketech 5000 HD ook problemen. werkt maanden goed, en opeens.......

Welke problemen heb je?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Als je de kaart even in een goedgekeurde ontvanger doet heb je na vijf minuten weer beeld. Maar niet iedereen heeft die 'luxe' natuurlijk... :D

Ik weet niet of je dat "luxe" kunt noemen. Ik vind het maar niks dat je steeds je kaart in een ander apparaat moet laden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik even de goedgekeurde CDS cam gepakt en in de maxplus gezet binnen 5 minuten beeld. Daarna de kaart weer in de smart wi gezet.

Nu weet ik niet of de kaart in de smart-wi ook de update doet als ik een smart-wi kaart in de CDS cam steek. Dat ga ik de volgende keer proberen. De CDS cam gebruik ik niet constant omdat ik dan iedere keer een conflict melding met de TVV-kaart krijg.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sat87

Hier heb ik even de goedgekeurde CDS cam gepakt en in de maxplus gezet binnen 5 minuten beeld.

Daar maar een blik vol van kopen. mad

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de nieuwe mediaguard 3 kaart nu een dikke week binnen en heb een dreambox met cccam 2.1.1 draaien, maar helaas zonder succes. Sinds gisteren is het beeld weg en heb nog steeds niets, ondanks aanvraag heractivatie via de site, SMS, etc.

 

De cccam interface geeft aan dat hij wel emm berichten ontvangt, maar de datums staan nog steeds op 2009-07-01 en dus geen beeld.

 

De 9,50 is (uiteraard) al afgeschreven, maar wanneer ik activeren kies op de site krijg ik de melding dat dat om administratieve redenen niet kan. Ik weet niet of ik deze melding krijg omdat ze achterlopen in de administratie of omdat je de nieuwe kaart niet hoeft te activeren (alleen heractiveren).

 

Moet ik naast cccam 2.1.1 nog iets anders draaien op de dreambox (ik draai de nieuwste GP2 image)?

Heeft iemand van jullie de nieuwe kaart moeten activeren, of is heractiveren genoeg?

 

Thanx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw probleem is mijn probleem, exact hetzelfde hier met m'n DM600, draai Nabilo

 

M,n oude kaartje erin en hoppa beeld en een update naar 31-08

Alleen daar heb ik erotiek op aan gezet en dat doet ie dan weer niet, die update komt niet door

 

mad

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...