Ga naar inhoud


Update nieuwe seca3 kaart


Lemming

Aanbevolen berichten


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jean-Claude
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Jassy

Wanneer worden bij Seca 2 de maandelijkse updates verstuurd?


Is al eerder geschreven er zijn geen maandelijkse updates meer een paar maal per dag komt er een update en om de paar dagen veranderd de datum op de kaart.

de vraag van Jassy ging wel over seca2, niet over seca3.......


sorry,
heb nog niet geslapen,heb verkeerd gelezen dus.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude

de vraag van Jassy ging wel over seca2, niet over seca3.......


Oeps ik zie het nu ook. blushblushblush

Voor seca2 is het inderdaad het begin van de nieuwe maand dus op de vijfde of zesde van de maand even kijken dan is hij er meestal. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had sinds eergisteren geen beeld meer, maar wel CCcam 2.1.1 geïnstalleerd, kreeg met geen mogelijkheid beeld ook niet na herhaaldelijk updaten. Ook andere emu's geprobeerd maar no luck.

 

Nu heb ik newcs verwijderd en vijf minuten later had ik beeld... Misschien de moeite waard voor mensen die ook geen update met CCcam 2.1.1 krijgen.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rob90
Datum staat bij mij op 2009-08-27, maar sinds vandaag geen beeld meer. frown


Hier staat de kaart op 2009-08-26, en ook geen beeld meer. cry Het is toch altijd wat daar hè. Vanavond maar even heractiveren. Of hebben mensen dit al geprobeerd en werkt het niet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Origineel bericht van: rob90
Datum staat bij mij op 2009-08-27, maar sinds vandaag geen beeld meer. frown


Hier staat de kaart op 2009-08-26, en ook geen beeld meer. cry Het is toch altijd wat daar hè. Vanavond maar even heractiveren. Of hebben mensen dit al geprobeerd en werkt het niet?


Is dat de providerdate of de managementdate? Zoals je hierboven kunt lezen kan het ook fout gaat als de providerdate goed is (bij mij stond die bijvoorbeeld op 31-08). Het probleem gaat dus ook vaak fout bij de managementdate, die is door veel ontvangers en emu's niet up te daten momenteel.

CDS kent het probleem en weet ook dat het eerder niet zo was, maar verwijst je keihard terug naar de leverancier van je ontvanger (maar dat heeft niet zoveel zin bij een Dreambox/Dbox/IPBox/etc).

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Maar dat is een bericht uit november 2008? Of lees ik erover heen. Er is in de tussentijd al nieuwe software ontwikkeld voor de Max, maar nu werkt het ook niet meer op de nieuwe software...


Nee, dat is wel actueel dat lijstje. Er staat alleen een datum in de inleiding. Volgens iemand van CDS die ik sprak zijn dat de ontvangers waar nú problemen mee zijn die opgelost zouden moeten kunnen worden met een update...

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Dan wachten we de nieuwe software maar even af. smile Ben blij dat ik nog een analoge kabel heb hangen, dus gewoon naar de Nederlandse zenders kan kijken.

Heb je geen analoge satelliettuner meer staan? eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Er zitten nog veel meer grapjes in de kaart vermoedelijk beginnen ze daar na de vakantie mee in September. laugh

Noem eens een paar? Hoe ben je daar achter gekomen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...