Ga naar inhoud


EPG bij TVV: Werkt die nu al?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Jan Ambers
Er was beloofd dat die zou werken, maar met de DSR8121 en de soft update van 30 MEI jl...


Hier met de 8121 heb ik een volle week EPG !

Je weet toch dat de epg wordt ingelezen als het toestel 15 min in standby staat ?
En dat op de 8121 beide tuners aangesloten moeten zijn ?

Probeer maar even. En als het daarmee ook echt niet lukt, dan is de code vier keer GEEL drukken op de AB terwijl de ontvanger in standby staat, om het geheugen van de EPG compleet te wissen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb "het Kreng" de ganse nacht laten aanstaan, deze morgen melding: "smartcart ongeldig", eens gezapt naar vlg zender en woeps beeld???

Druk op MENU / Programma's en OK, en de volledige gids staat voor me op scherm...

Dit voor verschillende zenders!

Dus MOMENTEEL en OCCASIONEEL werkt de EPG wel, ZONDER dat de 2de antenneaansluiting verbonden is en zonder dat ie 10' in stanby gestaan heeft!

Dus het ligt niet aan het toestel en niet aan de dealer die het verkeerd afstelde... zoals de telefoniste van TVV liet weten aan m'n client!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ze zijn bij TVV en CD weer een paar dagen aan het klooien met hun EPG.Dit tgv problemen met de overgang van codering.Met mijn Ipbox 9000 merk ik dit snel op omdat er dan een PANIC optreed.Als we de EPG dan niet meer laten inlezen dan blijft alles normaal werken.Wordt tijd dat hun monopolie doorbroken wordt en ze eens op de vingers worden getikt met een fikse boete door europa.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...