Ga naar inhoud


Storing online heractiveren?


pietpukje

Aanbevolen berichten

Zijn er meer mensen die hier last van hebben of zijn ze de mensen in het buitenland weer aan het pesten, ik krijg namelijk al 2 dagen een foutmelding:

Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later a.u.b. opnieuw. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

 

Wavefrontier t90 + 2*dreambox 7000 + dreambox 500 + j-tag + philips 6072 die stof ligt te happen + oslink

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: erik2222
De nieuwe smartkaarten (SECA3) kunnen niet online geheractiveerd worden.


dat is iets nieuw,
ik kan met de nieuwe kaart deze nog steeds heractiveren,nog nooit problemen mee gehad om te heractiveren.
heb dit onlangs nog gedaan voor iemand.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
Origineel bericht van: erik2222
De nieuwe smartkaarten (SECA3) kunnen niet online geheractiveerd worden.


dat is iets nieuw,
ik kan met de nieuwe kaart deze nog steeds heractiveren,nog nooit problemen mee gehad om te heractiveren.
heb dit onlangs nog gedaan voor iemand.


Heractiveren is voor seca3 kaarten zinloos.
Elke 15 minuten ( CD stelt 1 uur) komt de update langs. Ook als de kaart al maanden geen update heeft gehad komt er dan vanzelf weer licht in de duisternis. Je apparatuur moet natuurlijk wel geschikt zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het zinloos is dan hoeven ze die optie ook niet aan tebieden, maar de verloopdatum blijft op 1 juli staan terwijl mijn eigen kaart al op 31 juli staat, en de ontvanger is een (weer) originele philips dsx6073.

Wavefrontier t90 + 2*dreambox 7000 + dreambox 500 + j-tag + philips 6072 die stof ligt te happen + oslink

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk zit je met hetzelfde probleem dat ik een paar weken geleden heb gehad. het beeld werd opeens zwart, online heractivatie lukte niet. kwam er achter dat cd de kaartjes aan het vervangen is. online heractivatie lukt niet als cd ervan uitgaat dat je de nieuwe kaart hebt onvangen. Als je het 0900 nummer belt kun je via het telefoonmenu je nieuwe kaart blokkeren de oude kaart zal geheractiveerd worden.

DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
Origineel bericht van: erik2222
De nieuwe smartkaarten (SECA3) kunnen niet online geheractiveerd worden.


dat is iets nieuw,
ik kan met de nieuwe kaart deze nog steeds heractiveren,nog nooit problemen mee gehad om te heractiveren.
heb dit onlangs nog gedaan voor iemand.


Je kan idd master ook nog wat jij zegt doen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn beeld is op zwart, omdat ik de ontvanger een maand op een verkeerd station stond (was niet thuis). Heractivatie en zgn. card reset helpt niet. Het betreft een Dreambox 7020 met PLI Jade. Valt dit onder het kopje 'geschikte apparatuur'?

Zijn er meer mensen die hier tegenaangelopen zijn met een Dreambox? Voor de goede orde: de ontvanger heeft geruime tijd correct gewerkt met het nieuwe seca3-kaartje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is al erg veel over geschreven.

 

Ik zou minimaal CCcam 2.1.1. even plaatsen, die laat alle pulsen correct door, en vervolgens nogmaals een heractivatie aanvragen.

 

Check jouw datums maar eens op de kaart met http://ipdreambox:16001/entitlements, dan zal je zien dat deze verlopen is.

 

handled 12093(12066) ecms and 5(5) emms

SECA card xx.xxx.xxx.xxx entitlements:

0000 MANAGMENT : 2009-08-22

006a CANALDIGITAAL : 2009-08-14

 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij wilt hij de update ook niet door laten, en ik heb nog wel cccam 2.1.1 erin zitten.

 

Canaldigitaal staat op 17-6-2009 en

Managment op 18-8-2009.

 

Ik heb al een aantal keren een online activatie aangevraagd.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satlook
Hehe eindelijk hij doet het weer, daar ben ik nu vanaf vrijdag mee bezig geweest mad

Troost je, een groot deel van ieders leven gaat op aan dingen die hij niet had gepland. cry

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...