Ga naar inhoud


plasma tv stuk


gideon

Aanbevolen berichten

Vandaag heeft mn plasma tv van Finlux van 107 cm de geest gegeven.Heel vreemd,na het uitzetten ( standby ) via de afstandsbediening bleef het lampje op het front knipperen,normaal staat deze stil te branden als de tv aan of uit staat.Na de spanning van de tv gehaald te hebben en weer erop blijft het probleem hetzelfde.De afstandbediening reageerd dan ook helemaal niet,en uiteraard een zwart scherm.

Weet iemand of dit makkelijk te repareren is ofdat je mischien beter een nieuwe tv kan kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het lijkt me verstandig om ook je kennis van electronica te vermelden zodat een ander lid weet wat voor tips hij kan geven.

 

Een reparatie is nu eenmaal niet even een zekeringetje vervangen en hulp zal dan afhankelijk zijn van jouw ervaring in de electronica.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vaak gaat er een print plaat kapot,bijv.de Ysus of de Zsus, hier aan kun je aan de buiten kant niets zien,kijk of er een zekering op een van die printen (met die grote koelplaten) defekt is,dan is vaak de desbeteffende pint defect,en moet in zijn geheel worden vervangen.is geen klus voor onervaren personen. Zsus print heb ik nog een liggen.printen kosten ca €100.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was zowiezo niet echt van plan om het zelf te doen,ik denk dat er dan meer stuk gaat als dat er nu stuk is.Heb contact met de leverancier gehad en die wil kijken wat hij er aan kan doen voor een redelijk bedrag,de rest zou hij dan verekenen met de fabriek.Ik houd jullie op de hoogte hoe dit afloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...