Ga naar inhoud


RTL start definitief met vier HD kanalen


Gast passie35

Aanbevolen berichten

Gast passie35

RTL start definitief met vier HD kanalen

 

HD liefhebbers kunnen het komend najaar nog meer gaan genieten van de HD decoder. Na de aangekondigde komst van drie publieke HD kanalen op 4 juli maakt RTL Nederland nu ook aan de onduidelijkheid over toekomstige HD kanalen een einde.

 

Lees ik net, zou mooi zijn !

 

Hele bericht staat op het net als je googled.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Elwin
SBS in HD lijkt me niet zo boeiend. Maar RTL en de NPO in HD lijkt me wel gaaf. Wat zou SBS (of SMS) nou in HD moeten uitzenden? Hart van Nederland? :D


nee hoor,de belspelletjes en die nachtelijke belfilmpjes zodat we alles nog beter zien wink lol

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Simian-Raticus
Ben benieuwd CDS gaat doen qua HD, als SBS groep er ook nog bij komt worden dat 10 nieuwe HD kanalen. Maar goed eerst maar de NPO


Zelfs de 3 kanalen van de NPO zijn voor CDS al een probleem (we moeten het waarschijnlijk alleen met NL1-HD doen op de schotel), laat staan als de commerciëlen hier bij moeten komen.

Ik vrees dat CDS de HDTV wedloop met de kabelaars gaat verliezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Leontien

Dat is nou precies de reden dat ik gestopt ben met CDS en nu een abonnement op Ziggo heb genomen. Vroeger was CDS de trendsetter. Inmiddels zijn ze al lang voorbij gestreeft door de kabelaars met betere beeldkwaliteit, veel meer capaciteit van zenders en zelf samen te stellen pakketten. Laat maar komen al die HD zenders!!

 

groetjes, Leontien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Tja, met de lancering van HD gaat CDS de strijd verliezen. En dan gaan ze natuurlijk failliet en zitten we allemaal met doosjes en kaartjes waar je niets meer aan hebt.

En dan zit ik in Frankrijk verstoken van nederlandse/vlaamse tv.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu
wordt tijd dat R.Murdoch even CDS en TVV koopt laugh



Die heeft al lang gezien dat er niets valt te halen onder satellietminnend Nederland en België. Satellietminnend Nederland en België willen voor een dubbeltje op de eerste HDTV rang zitten, beginnen al te stuiteren als de prijs 50 eurocent omhoog gaat, zullen dus nooit van ze leven bedragen betalen voor HDTV pakketten wat men in Engeland (Sky-HD) de gewoonste zaak van de wereld vindt.

Het volk krijgt dus uiteindelijk wat het verdiend. wink


Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu
wordt tijd dat R.Murdoch even CDS en TVV koopt laugh


Nee, het wordt tijd dat CDS/TVV van die dure Astra 1 af gaat. Zet van mijn part alle Nederlandse en Vlaamse zenders op Astra 3 of desnoods een nog goedkopere satelliet. Er zijn er toch genoeg inmiddels die net zo sterk hier te ontvangen zijn?

Als je zo graag alle andere FTA-zenders wil ontvangen dan zijn daar legio oplossingen voor (draaibaar, multi-LNB schotels, whatever...)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
Hoera, heb je wel eens 3 maanden naar BVN gekeken?
Ik verzeker je dat het na een paar weken al begint te vervelen.


Ja doe ik nog steeds, ben er zeer tevreden over!

Ook in het buitenland kun je in sommige hotels naar BVN kijken, ideaal om op de hoogte met thuis te blijven hoor.
Hebben ze nu ook een aktie voor bij BVN, " geef door waar je BVN kunt zien" zodat meer er van kunnen genieten.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: Ou-Tannu
wordt tijd dat R.Murdoch even CDS en TVV koopt laugh



Die heeft al lang gezien dat er niets valt te halen onder satellietminnend Nederland en België. Satellietminnend Nederland en België willen voor een dubbeltje op de eerste HDTV rang zitten, beginnen al te stuiteren als de prijs 50 eurocent omhoog gaat, zullen dus nooit van ze leven bedragen betalen voor HDTV pakketten wat men in Engeland (Sky-HD) de gewoonste zaak van de wereld vindt.

Het volk krijgt dus uiteindelijk wat het verdiend. wink




Ik heb wel eens ergens gelezen (weet niet meer waar) dat het tot 3 euro per zender, per jaar extra zou kosten om door te kunnen geven in HD.
Als we ervan uitgaan dat er 12 zenders bijkomen (RTL groep, SNS groep, NPO) zou dit een bedrag van 36 euro per jaar zijn.

Komt neer op 3 euro per maand extra voor het kunnen kijken in HD.
Lijkt me allemaal wel mee te vallen.
Persoonlijk zou ik er ook nog wel 10 euro/maand extra voor over hebben om een groot aantal zendes in HD te kunnen bekijken.

Vergeleken met bv UK valt dit nog wel mee, daar kost het al snel 40 euro/maand.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...