Ga naar inhoud


RTL start definitief met vier HD kanalen


Gast passie35

Aanbevolen berichten

Je moet content zijn wat schotel kan geven!

 

Je kan je niet weerspiegelen met de kabel , die gaan er ontzettend op vooruit .

Het is maar wat je wil he, en voor de ned.die op vakantie gaan is de enigste vereiste een schotel.

 

Maar idd, kunnen ze het zo blijven volhouden he mat al die HD kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Hoppy

Rij eens door Nederland heen en kijk rond. Je moet eens tellen hoeveel schotels er hangen!! Satelliet kijken is absoluut niet dood.

Ik heb zo het flauwe idee dat verreweg de meeste schotels van allochtone mensen zijn, die geen behoefte hebben aan CDS.


Kijk maar eens in nieuwbouwwijken waar de schotels hangen. Een vroegere schotelboer waar ik mijn spullen van had zei duidelijk dat hij twee soorten klanten had: de allochtonen en steeds meer autochtonen in de vooral nieuwbouwwijken.

Maar wat zou er mis zijn als je Turks bent om een schotel te plaatsen? Wat je al FTA uit Turkije kunt ontvangen is groot, laat staan dat je nog een kaartje hebt van familie in Turkije.
Trouwens volgens mij doen Nederlanders het ook als zij gaan wonen in Spanje, Frankrijk, Duitsland, Noorwegen of Zweden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Apple740 jouw reactie is wel een beetje op het randje...


Ik vind het eigenlijk al over het randje... wink

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zo fraai als de rest van die flats hoor. Of die moderne architectuur zo mooi is zeker. Zie ik liever een schotelpark.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nolimits

Als je niet uit 1 van de grote 4 steden komt kan apple's opmerking over het randje zijn. Maar kom je net zoals ik uit Rotterdam dan begrijp je dat de dagelijkse realiteit net iets anders is en kan je apple's uitspraak goed begrijpen. Maar nu ga ik te ver off topic, dus laat maar komen de 4 rtl kanalen wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Apple740
Lol, wat nou randje. smile Je wou zeggen dat het een fraai gezicht is, al die flatten volbehangen met schotels in de allochtone achterstandswijken. Of komen jullie nooit in Rotterdam.

Maar we wijken af zo.

Maar het zijn op die balcons soms wel erg grote schotels. Van mij mogen ze, maar een beetje onopvallender plaatsen zou geen kwaad kunnen. Nederlands leren ook niet, maar da's weer wat anders. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...