Ga naar inhoud


TVV : stand van zaken


Gene 1225

Aanbevolen berichten

even op een ander forum gelezen wat kurt Pauwels , algemeen directeur te zeggen had bij de derde verjaardag van TVV :

1) TVV doet het goed en is geen niche-speler ,

2) Test-Aankoop is zeer te spreken over TVV ,

3) Twijfels over de fair-play van grotere spelers als Telenet : ze verbieden aan 42 verkooppunten van TVV om nog reklame te maken .

Ook nog : contentproviders worden onder druk gezet om on exclusieve contracten af te sluiten ( film , voetbal )

4) lokale bestuurders doen nog altijd moeilijk over schotels .

TVV is een aantal procedures gestart om één en ander correcter te laten verlopen en zal in de toakomst zijn aanbod nog verder uitbreiden .

Dit is , in het kort , wat K. Pauwels over de huidige stand van zaken na drie jaar TVV te zeggen heeft .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat Jantje krult maar wat uit z'n mouw wat hem het best past...

 

1/Exclusieve contracten zijn in de eeg verboden!

 

2/ Schotelverbod voor schotels tot 1.2m zijn in de eeg verboden!

 

Dat Jantje maar eerst eens orde schept in eigen huis of er zouden wel eens duizenden abo's kunnen vaarwel zeggen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
als het over tvvl gaat zend een e-mail naar tvvl over uw tekort


Om geen antwoord te krijgen .....over zijn tekort.

Citaat:
wat is dat nu allemaal?
wat is uw vraag?


Ik zie helemaal geen vraag in dat bericht, maar eerder iemand die wijst op een aantal zaken die volgens hem niet goed lopen bij TVVlaanderen.

Mag hij dat niet van jou ?

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg standvastig ben jij wel niet, want amper één of twee weken geleden liet jij nog weten dat je zo'n tevreden klant was van TVVlaanderen dat je mijn posts niet meer zou lezen.

 

Blijkbaar was de verleiding te groot om toch nog eens een berichtje met kritiek te lezen.

 

Greets

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Dat Jantje krult maar wat uit z'n mouw wat hem het best past...

1/Exclusieve contracten zijn in de eeg verboden!

2/ Schotelverbod voor schotels tot 1.2m zijn in de eeg verboden!

Dat Jantje maar eerst eens orde schept in eigen huis of er zouden wel eens duizenden abo's kunnen vaarwel zeggen!!!


In de praktijk zijn er zeker nog excluviteitscontracten met de contentproviders. Zie maar wat er een paar jaar geleden gebeurde met belgacom en de voetbal of telenet en prime. Ook de grens tussen "kabelmaatschappij" en contentprovider vervaagt. Zo is belgacom onlangs begonnen met een eigen vlaamse muziekzender. Niet dat daar veel volk op zal zitten te wachten, maar het is toch zo.
En op punt 2 kan ik antwoorden dat er hier in de gemeente nog altijd een wet is die zegt dat je jaarlijks 3000 Belgische frank moet betalen als je een schotel hebt staan. Gelukkig word dat niet zo gecontroleerd. Om dan nog te zwijgen over de bouwvergunning die je moet aanvragen om ze te mogen plaatsen. De kabelmaatschappij mag daarentegen hun lelijke kabel wel tegen mijn gevel spijkeren zonder iets te moeten vragen, onder het mom van algemeen nut. Wel zo makkelijk om stiekem af te takken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees gewoon bijna alle onderwerpen op dit forum en deze reactie is echt niet rechtstreeks naar jou hoor Paullo, die reactie dat naar jou gericht was enkele weken geleden heeft me bijna een ban gekost en dat vindt ik echt de moeite niet!!

Jij gaat gewoon steeds in de aanval als iemand tvv probeert te beschermen.

 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
en deze reactie is echt niet rechtstreeks naar jou hoor Paullo


Daar leek het nochtans op. Trouwens ik zie ook niet in waarom je ze niet rechtstreeks aan mij zou mogen richten, want waar er blijkbaar een aantal personen zijn die moeite hebben met mijn kritiek op TVVlaanderen, heb ik totaal geen moeite met personen die kritiek op mij of mijn stellingname willen uiten.

Citaat:
Jij gaat gewoon steeds in de aanval als iemand tvv probeert te beschermen.


Dat begrijp ik niet. Iemand geeft hier kritiek en krijgt van een ander als antwoord dat hij daarvoor maar naar TVVlaanderen moet schrijven en als ik daarop laat weten dat hij waarschijnlijk geen antwoord moet verwachten (ik krijg in alle geval geen antwoord op de twee (zeer korte mails) die ik verzonden heb gedurende de laatste maanden) en ik niet inzie wat er verkeerd is aan het geven van kritiek, dan noemt het dat ik steeds in de aanval ga als iemand TVVlaanderen probeert te beschermen.

Wat wil jij dan, dat iedereen hier hetzelfde komt vertellen en meer bepaald hoe goed het allemaal wel is.

Jij mag daar gerust van overtuigd zijn, maar daarom moet iemand anders die mening nog niet delen en mag hij dat hier ook vermelden. En gelukkig maar zou ik zeggen, want indien dat niet het geval zou zijn, zaten we waarschijnlijk in Noord-Korea.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

als het over tvvl gaat zend een e-mail naar tvvl over uw tekort

 

Wat Paullo zegt kan ik alleen maar bevestigen.

Ik heb ondertussen al 3 telefoons gedaan naar TVV omdat er iedere maand een ander bedrag gedomicilieerd wordt en telkens krijg ik een ander antwoord maar het resultaat blijft hetzelfde.Daarna een email gestuurd waarop ze nooit hebben geantwoord.Ten slotte een klachtbrief verzonden via hun site waarop wel een automatische reply volgt met de melding dat ze binnen de 48 uur zouden antwoorden.Ondertussen zijn we een week verder en wat denk je......geen antwoord.Ik denk dat er binnenkort een CI module te koop komt.

TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: willy588
als het over tvvl gaat zend een e-mail naar tvvl over uw tekort


Wat Paullo zegt kan ik alleen maar bevestigen.
Ik heb ondertussen al 3 telefoons gedaan naar TVV omdat er iedere maand een ander bedrag gedomicilieerd wordt en telkens krijg ik een ander antwoord maar het resultaat blijft hetzelfde.Daarna een email gestuurd waarop ze nooit hebben geantwoord.Ten slotte een klachtbrief verzonden via hun site waarop wel een automatische reply volgt met de melding dat ze binnen de 48 uur zouden antwoorden.Ondertussen zijn we een week verder en wat denk je......geen antwoord.Ik denk dat er binnenkort een CI module te koop komt.

volledig mee eens,
communicatie laat inderdaad de wensen over bij TV Vlaanderen,zeker als je geen internet hebt,dan moet je alles ruiken zoals frequentiewijzigingen en dergelijke
het is een rotzooi bij TV VLAANDEREN EN ZULLEN VEEL KLANTEN VERLIEZEN


dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
het is een rotzooi bij TV VLAANDEREN EN ZULLEN VEEL KLANTEN VERLIEZEN


Of het een rotzooi is weet ik niet, maar op mails wordt blijkbaar niet gereageerd en dat is toch wel op zijn minst eigenaardig.

Dat je daar klanten aan kan verliezen, lijkt een evidentie en is een spijtige zaak, want een klant die ontevreden is vertrokken, komt niet zo gauw terug.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Dat Jantje krult maar wat uit z'n mouw wat hem het best past...

1/Exclusieve contracten zijn in de eeg verboden!

Euh, excuseer. Sinds wanneer?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Dat Jantje krult maar wat uit z'n mouw wat hem het best past...

1/Exclusieve contracten zijn in de eeg verboden!

2/ Schotelverbod voor schotels tot 1.2m zijn in de eeg verboden!



@Jan Ambers,

Even vooraf, de EEG bestaat al een tijdje niet meer.
Het heet nu EU (Europese Unie).

Kun jij uitleggen dat jij niet maar wat uit jouw mouw krult?!

ad 1. Waar kan ik nalezen dat die contracten in de Europese Unie verboden zijn?
ad 2. Er bestaan situaties waarin schotelverboden toegestaan zijn.
       Afgezien daarvan hanteert de Europese Unie geen maat van 120 cm.
       Als ik het mis heb graag een link waar ik een en ander kan nalezen.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Dat Jantje krult maar wat uit z'n mouw wat hem het best past...

1/Exclusieve contracten zijn in de eeg verboden!


daarom dat je in belgie 2 grote aanbieders heb (telenet en belgacom) en dat die bepaalde zenders hebben die exclusief bij hen zitten en bij de andere niet.

belgacom heeft bv anne en telenet niet,
telenet heeft dan prime (film1 van belgie) en belgacom heeft die niet,
en kan nog wat voorbeelden geven van zenders.
dus wat je zegt is zever,want het bestaat nog steeds.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...