Ga naar inhoud


Zelfbouw dvb-t bierblik antenne


Gast Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Bedankt en ik probeer het met deze poging nog eens.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

en nog een afbeelding

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

had te weinig singaal , dus ,

Click da pic:

dvbtcan.th.jpg

 

alsMij ma hier is ,wil blokkken zien :mad::D

Somskijk nu Canvas + nieuws (oook via BVN)

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ik heb ooit eens mensen geholpen want een TV-installateur slaagde er niet in om DVB-T zender 40km verder te ontvangen met al dan niet actieve binnenantennes. Een buiten antenne was geen optie. Ik heb gewoon een dipooltje gemaakt uit massief dik koperdraad. De dikte is nodig voor de stevigheid van de beide (di)pooltjes. Het dipooltje zat gewoon verstopt tussen de achterkant van de  TV en de muur. Deed het prima en beter dan die dure binnenhuis antennes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik deze reeds jaren samen met mijn Dr. HD F16.

Deze hangt nabij mijn Deltastar schotel . Ik gebruik die mooi verpakt in een PVC buis ( zijn blikken van een Duiste winkelketen , Ald....). Voor de versterking hangt er net eronder een Johansson breedbandversterker.

Hiermee ontvang ik de zendmasten van Oostvleteren,Egem,Doornik,Bouvignies en Mont-Des-Cats. , goed voor een totaal pakket van ongeveer 30 Tv zenders en 15 radiozenders FTA.

post-37533-0-32252300-1376740764_thumb.jpg

post-37533-0-74434900-1376740787_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De buren moesten eens weten dat jij daar je bierblikjes in verstopte.

 

Lol....Sprietje. :grin:

 

Maar hangt juist boven het buitenterras . Hoeveel er van mijn buren die vloeistof al niet komen nuttigen zijn op mijn terras . Maar dan geen vloeistof van die Duitse winkelketen hé , maar heerlijke Belgische vloeistof. :)

 

Intussen heb ik er reeds een vijftal van deze mogen gaan hangen bij mijn buren , met algemene tevredenheid van iedereen. ;)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...