daltonagf Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2009 ok, ga ik mee aan de slag, zo blijf je wel van de straat he, mvg rob Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
columbo Geplaatst: 6 oktober 2009 Delen Geplaatst: 6 oktober 2009 ach het is toch honden weer dus niet zo'n ramp,en je leerd er wat van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daltonagf Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 transistors en diodes vervangen , zonder resultaat. mvg rob Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
columbo Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Rob ik heb je een mail gestuurd met tel.nummer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan Ambers Geplaatst: 13 oktober 2009 Delen Geplaatst: 13 oktober 2009 Volgens mij zit je met onderbrekingen in printsporen... Bekijk daar waar de elco's uitgelopen hebben naar donkere printbanen, krap die met een paleteermesje open en meestal zie je geen koper meer daar waar het printspoor donker is!!! Draadbrug is de oplossing. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daltonagf Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 ik heb nu de min 26 v voor de o/w correctie na opnieuw r 3585, en nu ook d6585 te vervangen. als ik nu aan de potmeter draai krijg ik een smaller of breder beeld is dus goed. het beeld is goed maar ik kom nu aan de onderzijde een cm te kort. vanalles geprobeerd maar niet in te stellen met de potmeters. als ik het beeld zo bij stel zodat het beeld onder goed is , is het boven te groot. mvg rob Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
columbo Geplaatst: 25 oktober 2009 Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 stel het beeld met potm. 3584 zo in dat het beeld bijna een geheel is,en dan met potm.3516 precies in het midden te zetten,om vevolgens met 3584 geheel dekkend te maken.zie ook pictogrammen(symbolen) op het schema,TV met dikke streep boven en onder is vert.amplitude,met een dikke streep boven is vert.positie,enz. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daltonagf Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 als ik aan 3516 draai, dan beweegd het beeld wel , maar ik denk niet genoeg. het beeld schuift maar ongeveer twee cm naar onder of boven, of is dat normaal. (3584 kan ik niet 123 vinden, kan ook aan mij liggen hoor) mvg rob Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daltonagf Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 het lijkt ook dat het beeld onder een beetje meer in elkaar geknepen is onderaan. kleinere letters onderste rij ondertitteling, mvg rob Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
columbo Geplaatst: 26 oktober 2009 Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Dat kan,moet je eigenlijk met een test beeld kontroleren en afstellen,potm.voor Vert.Amplitude zit tegen over de lijn travo.bijna aan de rand van het chassis.zie over zicht schema met pictogrammen, pagina 8.Stel met R3516 het beeld zo in dat de blokjes van het Testbeeld boven en onder even breed zijn,om vervolgens met R3504,(ook pagna 27)het beeld groot genoeg te maken in de vertikale pos., heet vert.amplitude,en met R3516 het beeld precies in het midden zetten Mocht dit niet goed in te stellen zijn,vervang dan C2502 22u, C2509 2.2u en c2506 680u.en stel dan alles op nieuw in.mocht R3516 niet goed reageren kontroleer deze dan,evt met kontakt spray inspuiten,en anders als deze goed is vevang T7504 en T7505. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
columbo Geplaatst: 31 oktober 2009 Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 O en het TEST BEELD kun je vinden op Hotbird 12.419, 27500 , 3/4..Sky Testbeeld, 4/3 FTA. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daltonagf Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 hoi, het beeld is weer goed na vervangen van de 2 transistors. columbo en de anderen bedankt voor de hulp mvg rob Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen