Ga naar inhoud


Geen EPG beschikbaar op NED 1,2 en 3


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Vandaag wilde ik EPG raadplegen op Ned.1,2 en 3, maar op beide ontvangers is geen EPG beschikbaar.

 

Wat is er aan de hand? Is het echt zo moeilijk om EPG televeren bij het TV signaal?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja zo moeilijk lijkt het toch te zijn.

CD: Als jullie meelezen, zet de knop aub weer even goed!

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Donkeyman
Vandaag wilde ik EPG raadplegen op Ned.1,2 en 3, maar op beide ontvangers is geen EPG beschikbaar.

Wat is er aan de hand? Is het echt zo moeilijk om EPG televeren bij het TV signaal?


Je hebt een Philips 7121 die heeft gewoon de Nagra EPG.
Op een andere niet goedgekeurde heb ik zoals het hoort now and next. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is al sinds afgelopen donderdag geen MHW-EPG op een wisselend aantal zenders. Momenteel zijn de problemen blijkbaar weer opgelost.

 

Overigens heeft de weergave van de MHW EPG niets te maken met het al dan niet gecertificeerd zijn van een ontvanger. In de eisen tot certificering komt de presentatie van de MHW-EPG namelijk niet voor. Zo zijn er wel-gecertificeerde ontvangers die deze niet, en niet gecertificeerde ontvangers die deze wel ondersteunen.

Overigens fijn dat CD op zijn website een storingspagina heeft. Alleen jammer dat die consequent niet wordt gevuld met storingen.....

 

Overigens ook merkwaardig dat er bij EPG-storingen in dit forum zo weinig mensen zijn die daarvan melding maken. Zou de EPG zo weinig worden gebruikt? Voor mij is het een TV-levensvoorwaarde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik merkte dat de EPG het niet deed keek ik op het forum en zag dat ik niet de enige was. Dat is voor mij dan al genoeg. Even afwachten tot men de zaakjes weer op orde heeft bij CDS.

 

Ik kan me voorstellen dat meer kijkers zo denken. Voor mij is het gemak van EPG ook een belangrijk onderdeel bij het programmeren en kijken naar satelliet zenders.

 

Gr,

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Als het goed is moet je nu gewoon EPG hebben... met PLi-Jade3

Zoals gezegd zijn de problemen blijkbaar opgelost. Niet alleen met PLi-Jade, maar met alle systemen die de MHW-EPG ondersteunen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: Littlesat
Als het goed is moet je nu gewoon EPG hebben... met PLi-Jade3

Zoals gezegd zijn de problemen blijkbaar opgelost. Niet alleen met PLi-Jade, maar met alle systemen die de MHW-EPG ondersteunen.


In Gemini heb ik nog steeds alleen nog maar nu en straks erin staan

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rudie1956
Is al maanden hopeloos op de inverto,.....

Nee, dat is niet waar. Er is de afgelopen maanden (t.g.v. afwijkingen van de MHW-uitzendnorm door CD) tweemaal een probleem geweest waar (o.a.) de Inverto last van had. Door snel ingrijpen van de importeur zijn die weer opgelost.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: rudie1956
Is al maanden hopeloos op de inverto,.....

Nee, dat is niet waar. Er is de afgelopen maanden (t.g.v. afwijkingen van de MHW-uitzendnorm door CD) tweemaal een probleem geweest waar (o.a.) de Inverto last van had. Door snel ingrijpen van de importeur zijn die weer opgelost.


EPG is weer weg op een aantal zenders frown
gelukkig geen spannende zenders voormij (zag het bij NET5 en SBS6 het ontbrak) en zaterdag was één (VRT) leeg.
EPG wordt in de nacht "geladen" bij de andere zenders wel. Laadt ik ze weer opnieuw, toen was er bij één wel ingevulde programmainformatie EPG (andere niet geprobeerd).

EPG en CDS mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...