Ga naar inhoud


Geen EPG beschikbaar op NED 1,2 en 3


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Het enige dat zij doen is een onbenullig antwoordje sturen waarin problemen ontkend worden.

Het is uitermate beledigend je klanten als een klein kind te behandelen, maar CD komt daar elke keer mee weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Bart
ik heb net ook maar mijn klacht bij CD klantenservice gedeponeerd. Hopelijk klaagt iedereen die problemen met de MHW EPG informatie heeft zodat CD er misschien uiteindelijk wel wat aan gaat doen.


Heb ik gisteren ook gedaan, maar betwijfel of er iets zinnigs mee gedaan wordt. Op "het andere" forum heeft zich inzake dit thema na dagen weer eens iemand van CDS gemeld.
Zijn reactie op het probleem (dat inmiddels al 2 weken speelt):

"Behalve dat er gisteren informatie ontbrak bij een aantal zenders is het hoe, wat, waarom is mij nog niet bekend"

Verder geen enkele toezegging dat het probleem verder onderzocht zal worden, laat staan opgelost. Sindsdien ook geen enkele terugkoppeling meer gegeven. Ik heb nog nooit een commercieel bedrijf meegemaakt dat zo'n stuitend slechte support geeft als CDS. Zelfs voor een monopolist is dit bedroevend slecht.

Misschien dat men alsnog in actie komt als mensen massaal gaan klagen, maar die kans acht ik niet erg groot. Proberen kan echter geen kwaad, vandaar ook mijn mailtje naar de helpdesk gisteren....


Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lord Humungus
Verder geen enkele toezegging dat het probleem verder onderzocht zal worden, laat staan opgelost. Sindsdien ook geen enkele terugkoppeling meer gegeven. Ik heb nog nooit een commercieel bedrijf meegemaakt dat zo'n stuitend slechte support geeft als CDS. Zelfs voor een monopolist is dit bedroevend slecht.

in de laatste satellite las ik gisteren een paginagroot artikel dat de support van CDS geweldig is crazy

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is dat CDS uit een parallel universum, geheel gelijk aan het onze met als enige kenmerkende verschillen: CDS heeft daar de meeste HD zenders, de beste beeldkwaliteit en geeft een geweldige support.....

 

If only.....

Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: antwoord CDS klantenservice op mijn vraag naar MH EPG
Naar aanleiding van uw e-mail van 23 september jongstleden, kunnen wij u als volgt berichten.

Eind september komt er een nieuwe software update beschikbaar. Hierbij wordt mogelijk gemaakt om de EPG handmatig in te stellen. Hierdoor zouden de problemen opgelost moeten zijn.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen
Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.***geen-reclame***


Dit gaat dan over een Topfield 5000 PVR. Lijkt mij sterk dat "EPG handmatig in te stellen" de oplossing zou zijn en kan mij daar ook niet echt wat bij voorstellen.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is weer een voorbeeld van zo'n beschamend mailtje van "de beste klantenservice van Nederland"!

En het is toch heel simpel: wat niet wordt uitgezonden, kan ook niet worden ontvangen. Met welke ontvanger met welke firmware dan ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou het positief kunnen lezen dat ze aan de uitzendkant een nieuwe firmware krijgen zodat CDS het met de hand in kan stellen. Of het daarmee beter wordt is dan ook nog wel de vraag wink

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, op NET5 na (alleen now/next) lijken alle zenders weer voorzien te worden met EPG data. Ik neem aan dat men die laatste zender ook nog wel op de rit krijgt

 

Ben benieuwd hoe lang het deze keer goed gaat.....

 

 

Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Catastrofus
Origineel bericht van: wiz
zondag 25 oktober. Da's de zondag dat de wintertijd weer ingaat smile


Dat schijnt dus een traditie te zijn bij CDS?

nee bij CDS is het de traditie dat de wintertijd dan nog lang niet ingaat :D

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komen dus weer twee superspannende momenten aan!

 

1. is de CDS schakelkluns dit weekend wakker en wordt het Sport1.2 kanaal goed geschakeld? confused

 

2. gaat het dit jaar (voor het eerst) eens wel goed met de wintertijd? confused

 

Wat denken jullie?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Er komen dus weer twee superspannende momenten aan!

1. is de CDS schakelkluns dit weekend wakker en wordt het Sport1.2 kanaal goed geschakeld? confused

2. gaat het dit jaar (voor het eerst) eens wel goed met de wintertijd? confused

Wat denken jullie?


1 - Ja, want hij heeft al (afgelopen weken) genoeg over zich heen gekregen.

2 - Nee. Wintertijd huh? Wat is dat?

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Er komen dus weer twee superspannende momenten aan!

1. is de CDS schakelkluns dit weekend wakker en wordt het Sport1.2 kanaal goed geschakeld? confused


Schakelkluns krijgt van mij een bonus als ie het weer lekker vergeet. Ik betaal voor Sport1 en dan wil ik het hebben ook..

Origineel bericht van: Neptunus
Bericht: 2. gaat het dit jaar (voor het eerst) eens wel goed met de wintertijd? confused

Wat denken jullie?


Wintertijd... dat is toch een programma van Harry de Winter wat nu op 'het Gesprek' wordt uitgezonden?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...