Ga naar inhoud


Klink haalt bakzeil.


rudie1956

Aanbevolen berichten


  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: vincent1971
Jammer. Dan ga ik niet meer uit. Jammer dat hij zwicht voor de rokersmafia.


Rokersmafia?
Hou het maar op drugsverslaafden, stelletje junkies die rokers.

Roken doe je maar in een sigaretten/sigaren winkeltje, net zoals je wiet rookt in een koffiesjop zou je roken ook op een soortgelijke manier aan moeten pakken.

En om het af te maken, geen alcohol en sigaretten meer te koop bij benzinepompen of supermarkten maar alcohol in cafés om te nuttigen of bij de slijter voor thuis.
Rookwaren kun je roken en kopen in een rookwarenwinkels die al of niet ook een mogelijkheid tot roken bieden.

Gelijke monniken gelijke kappen.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mietde
Origineel bericht van: vincent1971
Jammer. Dan ga ik niet meer uit. Jammer dat hij zwicht voor de rokersmafia.


Rokersmafia?
Hou het maar op drugsverslaafden, stelletje junkies die rokers.



Je hebt volkomen gelijk,kom ik steek er nog maar eentje op.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze hadden nooit die tweedeling moeten toestaan, niet de ene wel en de andere niet een rookruimte omdat die toevallig de ruimte ervoor heeft of wel of niet personeel heeft....

 

gewoon alles rookvrij!

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mietde
Origineel bericht van: vincent1971
Jammer. Dan ga ik niet meer uit. Jammer dat hij zwicht voor de rokersmafia.


Rokersmafia?
Hou het maar op drugsverslaafden, stelletje junkies die rokers.

Roken doe je maar in een sigaretten/sigaren winkeltje, net zoals je wiet rookt in een koffiesjop zou je roken ook op een soortgelijke manier aan moeten pakken.

En om het af te maken, geen alcohol en sigaretten meer te koop bij benzinepompen of supermarkten maar alcohol in cafés om te nuttigen of bij de slijter voor thuis.
Rookwaren kun je roken en kopen in een rookwarenwinkels die al of niet ook een mogelijkheid tot roken bieden.

Gelijke monniken gelijke kappen.


Ja, je hebt helemaal gelijk. Rokers zijn net drugsverslaafden.
Ook heb je van de gemiddelde roker net zoveel last en kosten ze net zo veel geld.

Dat jij antirook bent is prima, maar dit slaat nergens op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
ze hadden nooit die tweedeling moeten toestaan, niet de ene wel en de andere niet een rookruimte omdat die toevallig de ruimte ervoor heeft of wel of niet personeel heeft....
gewoon alles rookvrij!


Daar ben ik het mee eens.

Openbare gelegenheden horen geheel rookvrij te zijn.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
niet rokers zijn egoisten ,bah


- Niet-heroïnegebruikers zijn egoisten: Je mag in Nederland niet eens heroïne gebruiken
- Niet-200kilometerperuurrijders zijn egoïsten: Je mag in Nederland geen 200 kilometer per uur rijden
- Niet-pistooldragers zijn egoïsten: Je mag in Nederland (normaal gesproken) geen pistool bij je dragen


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The Pope
Origineel bericht van: mietde
Origineel bericht van: vincent1971
Jammer. Dan ga ik niet meer uit. Jammer dat hij zwicht voor de rokersmafia.


Rokersmafia?
Hou het maar op drugsverslaafden, stelletje junkies die rokers.

Roken doe je maar in een sigaretten/sigaren winkeltje, net zoals je wiet rookt in een koffiesjop zou je roken ook op een soortgelijke manier aan moeten pakken.

En om het af te maken, geen alcohol en sigaretten meer te koop bij benzinepompen of supermarkten maar alcohol in cafés om te nuttigen of bij de slijter voor thuis.
Rookwaren kun je roken en kopen in een rookwarenwinkels die al of niet ook een mogelijkheid tot roken bieden.

Gelijke monniken gelijke kappen.


Ja, je hebt helemaal gelijk. Rokers zijn net drugsverslaafden.
Ook heb je van de gemiddelde roker net zoveel last en kosten ze net zo veel geld.

Dat jij antirook bent is prima, maar dit slaat nergens op.



Ik heb helemaal gelijk ja en jou nickname past goed bij je, je zult anticonceptie ook wel moord noemen...

Bovendien zwak je mijn posting al af hetgeen je niet moet doen, rokers zijn niet "net" maar "zijn drugsverslaafden".
Wellicht voel je je aangesproken als roker?

Wat de ene verslaafde kost t.o.v. de andere verslaafde doet verder weinig ter zake.
Gelijke monniken, gelijke kappen, als je al wil vergelijken dan zul je op zijn minst de externe verschillen uit moeten vlakken, illegaal vs legaal, accijns etc etc.

Enige wat nergens op slaat is jou uitspraak en die geheel en alleen gebasseerd lijkt te zijn op jou emoties.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...