Ga naar inhoud


Klink haalt bakzeil.


rudie1956

Aanbevolen berichten


  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Drs. IJzerbout
Citaat:
En dan heb je ook nog die rokende honden.. Eerst op de stoep schijten, een kind bijten en daarna tevreden een peuk roken. Die moeten ze een week in een rookvrij cafe opsluiten, zonder brokken. Pffff.

Sjaak(k) kom d´r maar in, deze is voor jouw!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Citaat:
Zelfs een rokende cafebaas zou zijn kroeg omtoveren tot rookvrij.


Ik heb nog nooit een café-baas gezien die niet rookt. Dat zijn zelf de allergrootste kettingrokers.


En toch is de kroeghouder van mijn stamkroeg een niet-roker !!
En ze heeft geen problemen met de rokers aan de bar. Helaas is ze daarvoor in afgelopen voorjaar op "betrapt". En kreeg daarvoor een boete opgelegd. Ze beheert, de kroeg helemaal alleen, al meer dan 25 jaar.
Ik ben zelf ook een niet -roker ( ik heb nog nooit gerookt ), maar ik heb er absoluut geen bezwaar tegen dat er in mijn stamkroeg gerookt wordt.

Mijn ervaring leert mij, dat de grote anti-rokers, mensen zijn, die eerder een ( zware ) kettingroker waren.
Daarbij weet ik ook, wanneer er niet gerookt wordt in de kroeg, er geen nieuwe stamgasten bij komen, die een hekel heeft aan rokers. Eerder zullen er minder stamgasten ( minder rokers ) komen. Dat is de afgelopen periode wel gebleken.

Met vriendelijke groet, paardengek


Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: The Pope
Sjaak (k) is helemaal niet goed bezig.
Hij weet gewoon niet wat hij hier op moet antwoorden, maar heeft wel de behoefte om te antwoorden en zet er zo'n reactie neer.

Tuurlijk weet Sjaak wel wat hij moet antwoorden, maar kom niet iedere keer met die dooddoeners van uitlaatgassen inademen, en mijn opa is 100jaar geworden en rookte als een ketter. Dat soort lulkoek hebben we al te vaak gehoord van de rokers die zelf niet eens kunnen stoppen. whistle
Kom nu zelf eens met een goed gefundamenteerd argument waarom ik jouw rook zou moeten inademen sick
Het is met rokers net als met kinderen en honden, er moeten regels orde en tucht zijn. whistle


Sjaak(k) Jij hoeft mijn rook niet in te ademen. Echt niet.
Ik zal altijd proberen te voorkomen dat een ander last van mij heeft.
Maar als ik een peuk wil roken moet ik dat toch weten. Daar kun jij geen last van hebben tenzij ik het in ruimte's doe waar het niet is toegestaan. Ik ga jou toch ook niet vertellen wat jij wel en niet moet doen. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar misschien weeg jij wel 115 kilo. Denk jij dat ik je dan ga vertellen dat je minder moet eten ? Dat moet je dan toch lekker zelf weten. Laat de rokers hun peuk roken en stop met dat domme gedram dat jou levenskwaliteit achteruit holt door de rokers.

Gr The Pope
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati
Blij dat het roken eindelijk aan banden is gelegd. Wel jammer dat er toch alweer aan getornd wordt.

Nee de beste horeca is een rook- en drankvrije horeca.

Het enige wat ze daarna nog moeten verbieden is overmatig gebruik van parfum, deodorant, after shave, haarspray etc.

Je vergeet natuurlijk nog de muziek die steevast in elke kroeg veel te hard staat.
Ik kan het niet eens meer verstaan als iemand mij vraagt of ie mag roken.
Uit met dat lawaai voordat iedereen een gehoorsbeschadiging heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The Pope
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: The Pope
Sjaak (k) is helemaal niet goed bezig.
Hij weet gewoon niet wat hij hier op moet antwoorden, maar heeft wel de behoefte om te antwoorden en zet er zo'n reactie neer.

Tuurlijk weet Sjaak wel wat hij moet antwoorden, maar kom niet iedere keer met die dooddoeners van uitlaatgassen inademen, en mijn opa is 100jaar geworden en rookte als een ketter. Dat soort lulkoek hebben we al te vaak gehoord van de rokers die zelf niet eens kunnen stoppen. whistle
Kom nu zelf eens met een goed gefundamenteerd argument waarom ik jouw rook zou moeten inademen sick
Het is met rokers net als met kinderen en honden, er moeten regels orde en tucht zijn. whistle


Sjaak(k) Jij hoeft mijn rook niet in te ademen. Echt niet.
Ik zal altijd proberen te voorkomen dat een ander last van mij heeft.
Maar als ik een peuk wil roken moet ik dat toch weten. Daar kun jij geen last van hebben tenzij ik het in ruimte's doe waar het niet is toegestaan. Ik ga jou toch ook niet vertellen wat jij wel en niet moet doen. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar misschien weeg jij wel 115 kilo. Denk jij dat ik je dan ga vertellen dat je minder moet eten ? Dat moet je dan toch lekker zelf weten. Laat de rokers hun peuk roken en stop met dat domme gedram dat jou levenskwaliteit achteruit holt door de rokers.

Gr The Pope


Helemaal mee eens!! smile

groetjes boekkie

 

 

 

Dreambox (DM 8000S) (DM 7025S)met open PLi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...