Ga naar inhoud


8 gaat uitzenden op het kanaal Z


guppje29

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Lithion
Ik denk dat we gewoon even moeten wachten nog. Vitaliteit stopte vroeger om 21h en is nu toch tot 6h 's morgens te bekijken.


Je kan blijven wachten. We hebben al 4 maand moeten wachten om 6 uurtjes te krijgen. (waarvan er hoop en al 5 uur zijn waarin je iets kan volgen zonder dat je begin of einde mist). Ik denk dat tvvlaanderen zéér dringend een tandje zal moeten bij steken want nu is het een vicieuze cirkel: geen extra transponderruimte want te duur en te weinig klanten en steeds verderop geraken qua zenderaanbod waardoor bestaande klanten gaan afhaken en ook de nieuwe klanten niet in bosjes komen aanwaaien.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ze zijn het daar aan het verprutsen.

Ik was nog van plan om een DM8000 aan te schaffen om zo voor heel wat jaartjes verder te kunnen.

Die plannen zitten nu in elk geval in de koelkast.

Als ik naar telenet vlucht heb ik meer voor mij interessante kanalen en het word pas na 5 jaar duurder dan de combinatie TVV+DM8000.

Ik geef ze nog even om zich te herpakken maar de verleiding om met de grote massa mee te gaan word heel groot.

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanaal Z heeft voor TVV geen prioriteit. Het is een nichezender die ze liever kwijt dan rijk zijn.

Al diverse malen stond het beeld op 4:3 voor dáágen. Mail voor verstuurd, maar nooit reactie gekregen.

 

Stonden ze in het begin ook niet geshared met Action Now die om 19h van start ging... net voor het 'nieuwe' nieuws van 19u30. Een mail naar Kanaal Z leerde me toen dat het minstens een jaar zou duren vooraleer er beterschap was. Dat is er uiteindelijk ook gekomen met uitzending tot +/- 24u.

 

Nu is het inderdaad helemaal belachelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel het valt moeilijk te ontkennen dat in alle geval de concurrentie niet wordt aangegaan met de andere aanbieders en dat achtergebleven wordt op het vlak van zenderaanbod.

 

Dat niet alles beschikbaar is, lijkt mij normaal, maar zenders zoals Acht (maar dan volledig) en Exqi Sport (en later nog VTM Kzoe en Exqi Plus) zijn toch wel een minimum als je aantrekkelijk wil blijven tegenover de concurrentie.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. En ook wacht ik nog steeds op die "filmzender" waarmee ze mij hebben binnengehaald (en meteen als PLUS klant) en maanden later weer hebben afgesloten.

Alhoewel, het aanbod van films was al niet om over naar huis te schrijven...

 

Origineel bericht van: Paullo
Wel het valt moeilijk te ontkennen dat in alle geval de concurrentie niet wordt aangegaan met de andere aanbieders en dat achtergebleven wordt op het vlak van zenderaanbod.

 

Dat niet alles beschikbaar is, lijkt mij normaal, maar zenders zoals Acht (maar dan volledig) en Exqi Sport (en later nog VTM Kzoe en Exqi Plus) zijn toch wel een minimum als je aantrekkelijk wil blijven tegenover de concurrentie.

 

Greets

ET9000: CCCam 2.3.0 - 13E, 19.2E, 23E, 28E

DM800SE: CCCam 2.3.0 - 13E, 19.2E, 23E, 28E

RaspberryPi OSCAM 120 r0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jleroux61
ik ben de laatste dagen aan het proberen op kanaalZ na 6u maar ik heb nog nooit acht ontvangen. Hebben jullie beeld ôp deze zender?


Je moet scannen naar nieuwe zenders ofwel de TV Vlaanderen-transponder opnieuw inscannen. Acht heeft een apart kanaal, maar daar is enkel tussen 18 en 24 uur beeld op. Op Kanaal Z zie je idd niets na 18 uur...

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ondertussen op de site van VTMKzoom dat zij ook op TVV zullen komen (zeer binnenkort, staat er).

Een mens houdt zijn hart vast welk kanaal daar nu weer (half) zal voor sneuvelen, of komt er nu eindelijk toch een transponder bij ?

Of wordt het binnenkort VTMKzoom / Acht / Man-X en verdwijnt KanaalZ totaal ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien op de plaats van cartoon network/tcm??

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

cartoon/tcm zendt nog steeds uit op die frekwentie hoor, en met een Irdeto kaart kun je nog steeds kijken, alleen seca kijkers hebben geen beeld meer.

dat kanaal is dus helemaal niet vrij (zelfs al noemt het 'test97' of zoiets)

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag staat er een volledige bladzijde reclame in de gratis krant Metro van TVVlaanderen en Acht, met de melding dat Acht nu ook bij TVVlaanderen te ontvangen is.

 

" De nieuwe kwaliteitszender Acht is nu ook via TVVlaanderen te bekijken. Zo geniet U, bovenop de meeste zenders aan de laagste prijs, nu van nog meer topseries, de grappigste comedy, spraakmakende docu's en de meest swingende muziek. Uiteraard in digitale topkwaliteit."

 

Geen woord als vanzelfsprekend over de benepen uitzenduren.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...